Strefa Czystego Transportu w Warszawie. To wyrok śmierci dla silników Diesla

Strefa Czystego Transportu w Warszawie. Starym dieslem nie wjedziesz do centrum
Strefa Czystego Transportu w Warszawie. Starym dieslem nie wjedziesz do centrumPiotr Kamionka/REPORTEREast News

Z każdym rokiem “brudnych” aut będzie coraz mniej

Strefa Czystego Transportu w Warszawie

Etap SCT
1
2
3
4
5
Rok wdrożenia
2024
2026
2028
2030
2032
Pojazdy z silnikiem benzynowym
Euro 2 (max 27 lat)
Euro 3 (max 25 lat)
Euro 4 (max 22 lata)
Euro 5 (max 20 lat)
Euro 6 (max 17 lat)
Pojazdy z silnikiem diesla
Euro 4 (max 18 lat)
Euro 5 (max 16 lat)
Euro 6 (max 13 lat)
Euro 6dT (max 11 lat)
Euro 6d (max 11 lat)
Strefa Czystego Transportu w Warszawie
Strefa Czystego Transportu w Warszawiemateriały prasowe

Strefa Czystego Transportu w Warszawie będzie większa

Po zakończeniu analiz dotyczących ustalenia nowego obszaru strefy, projekt uchwały o wprowadzeniu SCT zgłoszony zostanie pod obrady Rady m.st. Warszawy. Szacujemy, że na ostateczne określenie granic SCT potrzebujemy jeszcze kilka tygodni
Tamas Dombi, dyrektor Biura Zarządzania Ruchem Drogowym m.st. Warszawy.

SCT w Warszawie. Mieszkańcy stolicy popierają pomysł

Kontrowersje wokół Izery i darmowe autostrady. Motoflesz odc. 96INTERIA.PL