Strefa Czystego Transportu w Warszawie. To wyrok śmierci dla silników Diesla

Strefa Czystego Transportu w Warszawie. Starym dieslem nie wjedziesz do centrum
Strefa Czystego Transportu w Warszawie. Starym dieslem nie wjedziesz do centrumPiotr Kamionka/REPORTEREast News

Zobacz również:

    Z każdym rokiem “brudnych” aut będzie coraz mniej

    Strefa Czystego Transportu w Warszawie

    Etap SCT
    1
    2
    3
    4
    5
    Rok wdrożenia
    2024
    2026
    2028
    2030
    2032
    Pojazdy z silnikiem benzynowym
    Euro 2 (max 27 lat)
    Euro 3 (max 25 lat)
    Euro 4 (max 22 lata)
    Euro 5 (max 20 lat)
    Euro 6 (max 17 lat)
    Pojazdy z silnikiem diesla
    Euro 4 (max 18 lat)
    Euro 5 (max 16 lat)
    Euro 6 (max 13 lat)
    Euro 6dT (max 11 lat)
    Euro 6d (max 11 lat)
    Strefa Czystego Transportu w Warszawie
    Strefa Czystego Transportu w Warszawiemateriały prasowe

    Strefa Czystego Transportu w Warszawie będzie większa

    Po zakończeniu analiz dotyczących ustalenia nowego obszaru strefy, projekt uchwały o wprowadzeniu SCT zgłoszony zostanie pod obrady Rady m.st. Warszawy. Szacujemy, że na ostateczne określenie granic SCT potrzebujemy jeszcze kilka tygodni
    Tamas Dombi, dyrektor Biura Zarządzania Ruchem Drogowym m.st. Warszawy.

    SCT w Warszawie. Mieszkańcy stolicy popierają pomysł

    Kontrowersje wokół Izery i darmowe autostrady. Motoflesz odc. 96INTERIA.PL