Renault Megane RS najszybsze!

Renault Megane RS 275 Trophy-R
Renault Megane RS 275 Trophy-RRenault

Renault Megane RS 275 Trophy-R

Renault Megane RS 275 Trophy-R
Renault Megane RS 275 Trophy-RRenault
Renault Megane RS 275 Trophy-R
Renault Megane RS 275 Trophy-RRenault
Renault Megane RS 275 Trophy-R
Renault Megane RS 275 Trophy-RRenault
Renault Megane RS 275 Trophy-R
Renault Megane RS 275 Trophy-RRenault
Renault Megane RS 275 Trophy-R
Renault Megane RS 275 Trophy-RRenault
Renault Megane RS 275 Trophy-R
Renault Megane RS 275 Trophy-RRenault
Renault Megane RS 275 Trophy-R
Renault Megane RS 275 Trophy-RRenault
Renault Megane RS 275 Trophy-R
Renault Megane RS 275 Trophy-RRenault
Renault Megane RS 275 Trophy-R
Renault Megane RS 275 Trophy-RRenault
Renault Megane RS 275 Trophy-R
Renault Megane RS 275 Trophy-RRenault
Renault Megane RS 275 Trophy-R
Renault Megane RS 275 Trophy-RRenault
Renault Megane RS 275 Trophy-R
Renault Megane RS 275 Trophy-RRenault
Renault Megane RS 275 Trophy-R
Renault Megane RS 275 Trophy-RRenault
Renault Megane RS 275 Trophy-R
Renault Megane RS 275 Trophy-RRenault
Renault Megane RS 275 Trophy-R
Renault Megane RS 275 Trophy-RRenault
Renault Megane RS 275 Trophy-R
Renault Megane RS 275 Trophy-RRenault
Renault Megane RS 275 Trophy-R
Renault Megane RS 275 Trophy-RRenault
Renault Megane RS 275 Trophy-R
Renault Megane RS 275 Trophy-RRenault
Aby zgubić aż 100 kg, francuscy inżynierowie m.in. wymontowali z Megane tylną kanapę, zamontowali lżejsze przednie fotele Recaro (łącznie -42 kg), litowo-jonowy akumulator (o 16 kg lżejszy od standardowego) oraz specjalne hamulce z aluminiowymi tarczami o średnicy 350 mm, pozwalające zaoszczędzić kolejne 3 kg.
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?