Renault Megane E-Tech z polskimi cenami
Renault przedstawiło polskie ceny Megane E-Tech. Ten elektryczny samochód będzie oferowany obok dostępnego dziś w salonach modelu, który prawdopodobnie będzie ostatnią generacją Megane z napędem spalinowym.
Renault Megane E-Tech
Zamówienia na nowe Megane E-Tech można będzie składać od lutego 2022 roku. Samochód pojawi się w salonach w maju 2022 roku.
Ceny Megane E-Tech zaczynają się do 154 390 zł. Na tyle wyceniono samochód w wersji wyposażenia Equilibre, z akumulatorem trakcyjnym o pojemności 40 kWh i silnikiem elektrycznym o mocy 130 KM.
W przypadku poziomu wyposażenia Techno Megane E-Tech jest dostępny z dwoma układami napędowymi. Standardowym (40 kWh i 130 KM) za 167 390 oraz mocniejszym - z większym akumulatorem o pojemności 60 kWh i 220-konnym silnikiem elektrycznym wycenionym na 189 390 zł.
Decydując się na zakup Megane E-Tech osoby fizyczne i przedsiębiorcy mają możliwość uzyskania bezzwrotnej dotacji w wysokości 18 750 zł lub 27 000 zł z programu rządowego "Mój elektryk". Kwota dotacji 27 000 zł dotyczy osoby fizycznej posiadającej Kartę Dużej Rodziny lub przedsiębiorcy przy średniorocznym przebiegu wyższym niż 15 000 km.
Renault Megane E-Tech. Zdjęcia
Premiera Megane E-Tech to prawdziwa rewolucja w gamie tego modelu, a także dla samego Renault. Jest to jednak rewolucja, której się spodziewaliśmy.
Renault Megane E-Tech z zawsze aktualnym oprogramowaniem
Megane E-TECH to również szereg aplikacji mobilnych. Oferta obejmuje 5-letni abonament na pobieranie danych dla systemu OpenR Link. Stałą aktualizację danych gwarantuje bezprzewodowa aktualizacja oprogramowania sprzętowego (Firmware Over-The-Air, inaczej FOTA).
Samochód jest objęty 2-letnią gwarancją z usługą assistance dostępną 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu oraz 8-letnią gwarancją (lub do 160 000 km) na akumulator trakcyjny.
Zamówienia na nowe elektryczne Renault będzie można składać już od 1 lutego 2022 roku. Pierwsze samochody wyjadą z polskich salonów w maju.
A co ze spalinowym Megane? Obecna generacja została zaprezentowana w 2015 roku, ale dopiero po pięciu latach poddano ją liftingowi. To sugeruje, że auto zostanie w produkcji jeszcze przez jakiś czas. I dobrze by było, bo ten samochód kosztuje o połowę mniej niż elektryczny E-Tech...
***