Nowy DS 7 już w Polsce. Tanio nie jest

W salonach można już składać zamówienia na zmodernizowanego SUV-a DS 7. Oprócz pięciu standardowych wersji wyposażenie wprowadzono także limitowaną wersję LA PREMIERE.

Najnowsze wcielenie DS 7 wjechało do salonów
Najnowsze wcielenie DS 7 wjechało do salonówmateriały prasowe

DS 7, czyli największy SUV francuskiej marki, jest już dostępny w polskich salonach. Z okazji premiery najnowszego wcielenia DS 7 producent oferuje klientom wersję limitowaną.

DS 7 LA PREMIERE - creme de la creme

Nowy DS 7 w wersji LA PREMIERE to samochód, w którym zastosowane są wszystkie dostępne w tym modelu rozwiązania. Mamy tu przede wszystkim napęd 4x4 z układem hybrydowym typu plug-in. Przednia oś napędzana jest przez silnik spalinowy o mocy 200 KM oraz dwa silniki elektryczne - ten z przodu generuje 110 KM, z tyłu zaś 113 KM.

Akumulator trakcyjny w DS 7 ma pojemność 14,2 kWh, co według danych homologacyjnych ma pozwolić przejechać na samym prądzie od 57 km w cyklu mieszanym do 62 km w mieście. Średnie zużycie paliwa ma wynieść poniżej 2 litrów na 100 km, a w trybie bezemisyjnym DS 7 rozpędzi się do 190 km/h. Czas ładowania akumulatora trakcyjnego z ładowarki 7,4 kW wynosi ok. 2 godzin.

DS 7

DS 7materiały prasowe
DS 7materiały prasowe
DS 7materiały prasowe
DS 7materiały prasowe
DS 7materiały prasowe
DS 7materiały prasowe
DS 7materiały prasowe
DS 7materiały prasowe
DS 7materiały prasowe
DS 7materiały prasowe
DS 7materiały prasowe

To jednak nie koniec zmian w wersji limitowanej. Zawieszenie DS 7 LA PREMIERE zostało obniżone o 15 mm, a rozstaw kół zwiększono o 24 mm z przodu i 10 mm z tyłu. Za 21-calowymi felgami, na które założono opony w rozmiarze 245/35, kryją się tarcze hamulcowe o średnicy 380 mm i czterotłoczkowe zaciski z czarnym logo DS Performance.

DS 7 LA PREMIERE - mniej znaczy więcej

Wersja limitowana powstała na bazie modelu DS 7 E-Tense 4x4 360. Jej osiągi są więcej niż wystarczające - sprint do "setki" zajmuje 5,6 sekundy, a pierwszy kilometr pokonamy w 25,4 sekundy. Inne silniki dostępne w DS 7 to dwie hybrydy typu plug-in oraz jeden diesel. Hybryda występuje w wariantach o mocy systemowej równej 225, 300 KM, a dwie mocniejsze wersje (300 i 360 KM) mają standardowy napęd 4x4. Diesel to jednostka 1.5 o mocy 130 KM.

DS 7 LA PREMIEREmateriały prasowe

Jednak w wersji limitowanej ważny jest także wygląd i styliści marki DS zadbali o to, aby DS 7 LA PREMIERE wyróżniał się spośród swoich braci.

I tak chromowane elementy zastąpiono to czernią fortepianową. Czarne są ramki szyb, wykończenie grilla, relingi, dolna część przedniego zderzaka i emblematy. Wnętrze wykończone w dużej mierze skórą Nappa dostępne jest w dwóch, zarezerwowanych dla limitowanej wersji, kolorach - Basalt Black OPERA i Pearl Grey OPERA.

W standardzie wersja LA PREMIERE oferuje wszystko, czym dysponuje DS 7. Mamy tu więc od razu m.in. aktywne zawieszenie, system autonomicznej jazdy 2. poziomu, NIGHT VISION, kamerę 360 stopni, wentylowane fotele z masażem. Za DS 7 LA PREMIERE musimy zostawić w salonie 344 tys. zł.

Ceny pozostałych wersji zaczynają się od 199 900 zł za Diesla w podstawowej wersji wyposażenia BASTILLE. Najlepiej wyposażony DS 7 z silnikiem wysokoprężnym, wersja OPERA, to wydatek 247 200 zł. Najsłabszy układ hybrydowy to wydatek od 243 000 do 283 000 zł. Na hybrydę o mocy 300 KM musimy wydać od 263 000 do 303 000 zł. Najmocniejsza, 360-konna hybryda występuje od środkowej wersji wyposażenia PERFORANCE LINE+ i kosztuje minimum 304 000 zł. Na szczycie cennika wspomniana wersja LA PREMIERE za 344 000 zł.

***

Moto Flesz - odcinek 51. Będą nowe odcinkowe pomiary prędkości INTERIA.PL
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas