Nowe BMW M5 debiutuje w Polsce. Przez nowy napęd waży 2,5 tony

BMW M5 po raz pierwszy dostępne jest z hybrydą plug-in.
BMW M5 po raz pierwszy dostępne jest z hybrydą plug-in.Wiktor Kalkosiński INTERIA.PL

BMW M5 po raz pierwszy z hybrydą plug-in

Bazą układu napędowego nowego BMW M5 jest benzynowy silnik V8 o pojemności 4,4 litra.
Bazą układu napędowego nowego BMW M5 jest benzynowy silnik V8 o pojemności 4,4 litra. Wiktor Kalkosiński INTERIA.PL
BMW M5 w standardzie rozpędzi się do 250 km/h. Po nabyciu pakietu M Driver ograniczenie przesuwa się do 305 km/h.
BMW M5 w standardzie rozpędzi się do 250 km/h. Po nabyciu pakietu M Driver ograniczenie przesuwa się do 305 km/h. Wiktor Kalkosiński INTERIA.PL

BMW M5 z adaptacyjnym zawieszeniem i skrętnymi tylnymi kołami

W BMW M5 znaleźć można m.in. adaptacyjne zawieszenie i skrętne tylne koła.
W BMW M5 znaleźć można m.in. adaptacyjne zawieszenie i skrętne tylne koła. Wiktor Kalkosiński INTERIA.PL

Wnętrze BMW M5

Wnętrze BMW M5 zdominowały dwa duże ekrany.
Wnętrze BMW M5 zdominowały dwa duże ekrany.Wiktor Kalkosiński INTERIA.PL
  • system kamer 360 stopni
  • adaptacyjne reflektory
  • elektrycznie regulowane przednie fotele z pamięcią ustawień dla fotela kierowcy
  • podgrzewaną kierownicę
  • szklany dach panoramiczny
  • automatyczną klimatyzację czterostrefową
  • bezprzewodową ładowarkę

Ile kosztuje BMW M5?

Ceny BMW M5 w Polsce startują od 680 tys. zł.
Ceny BMW M5 w Polsce startują od 680 tys. zł.Wiktor Kalkosiński INTERIA.PL
W trybie elektrycznym BMW ma przejechać do 69 km.
W trybie elektrycznym BMW ma przejechać do 69 km. Wiktor Kalkosiński INTERIA.PL
727 KM i 1 000 Nm zapewniają ważącemu blisko 2,5 tony BMW M5 czas do setki na poziomie 3,5 sekundy.
727 KM i 1 000 Nm zapewniają ważącemu blisko 2,5 tony BMW M5 czas do setki na poziomie 3,5 sekundy.Wiktor Kalkosiński INTERIA.PL
Sportowe fotele BMW M5 oferują szeroki zakres regulacji elektrycznej.
Sportowe fotele BMW M5 oferują szeroki zakres regulacji elektrycznej.Wiktor Kalkosiński INTERIA.PL
W BMW M5 można liczyć na system nagłośnienia od firmy Bowers & Wilkins.
W BMW M5 można liczyć na system nagłośnienia od firmy Bowers & Wilkins.Wiktor Kalkosiński INTERIA.PL
Nowy Ford Capri – powrót po pół wiekuInteria.plINTERIA.PL
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?