Netflix zajrzał za kulisy Formuły 1. Jazda o życie z 6. sezonem
Mamy dobrą wiadomość dla fanów Formuły 1. Na platformie Netflix zadebiutował szósty już sezon popularnego serialu "Formuła 1: Jazda o życie". Tym razem widzowie będą mogli m.in. zajrzeć za kulisy wyścigów i zobaczyć, jak zespoły startujące w królowej motorsportu przygotowują się do walki o zwycięstwo.
Cieszący się niesłabnącą popularnością serial dokumentalny "Formuła 1: Jazda o życie" powrócił właśnie z szóstym sezonem na platformie Netflix. Tym razem, liczący sobie 10 odcinków program, przedstawia wydarzenia towarzyszące zespołom i zawodnikom Formuły 1 z minionego sezonu 2023. Jednocześnie premiera serialu zbiega się z ostatnim dniem testowym przed rozpoczęciem kolejnego sezonu królowej motorsportu w Bahrajnie.
Ponownie widzowie mogą liczyć na pełną zwrotów akcji narracje, skupiającą się m.in. na dominacji zespołu Red Bull i relacjach pomiędzy Maxem Verstappenem i Sergio Perezem. Jednocześnie program przybliża krótkie historie każdego z pozostałych kierowców oraz pokazuje biznesowe rozgrywki prowadzone przez dyrektorów poszczególnych drużyn.
20 lutego Netflix opublikował pełny zwiastun nowego sezonu serialu:
Od czasu swojej premiery, serial w pozytywny sposób odbił się na całej Formule 1. Analitycy są zgodni, że zainteresowanie programem przyczyniło się do wzrostu zainteresowania motorsportem, a także przyciągnęło do F1 nową i zróżnicowaną publiczność.
Najlepszym przykładem mogą być Stany Zjednoczone, które przed emisją "Formuła 1: Jazda o życie" mogły pochwalić się zainteresowaniem F1 na poziomie ok. 44,9 mln Amerykanów. . Już w 2022 roku liczba ta wzrosła do oszałamiających 49,2 mln. Z samych statystyk wynika, że tylko w pierwszym tygodniu 5 sezon programu był odtwarzany przez łączny czas 569 godzin i 884 minut.
Ile Lewis Hamilton będzie zarabiał w Ferrari? Gra o ogromną kasę.
Szósty sezon "Jazdy o życie" zadebiutował na już platformie streamingowej Netflix. Także tam można znaleźć poprzednie pięć sezonów serialu. Usługa jest dostępna zarówno w formie aplikacji na urządzenia mobilne, jak i telewizory i przeglądarki internetowe.
Cena Netflixa zależy od pakietu, który wybrał użytkownik. Obecnie są dostępne aż trzy plany subskrypcji Netflixa: Podstawowy za 29 zł, Standardowy za 43 zł oraz Premium za 60 zł. Wraz z wyższą ceną pakietu, klienci mogą liczyć m.in. na lepszą jakość obrazu oraz dźwięku.