Nawet 300 tys. zł za Alfę Romeo Stelvio. Poznaliśmy ceny odświeżonego SUV-a

Alfa Romeo Stelvio przeszła facelifting i doczekała się zaktualizowanego polskiego cennika. Podobnie jak w przypadku Giulli, o której już pisaliśmy, gama silnikowa została ograniczona do dwóch jednostek.

Poznaliśmy ceny odświeżonej Alfy Romeo Stelvio.
Poznaliśmy ceny odświeżonej Alfy Romeo Stelvio.Alfa Romeomateriały prasowe

I podobnie jak w Giulii, silnik wysokoprężny jest droższy niż benzynowy.

Alfa Romeo Stelvio po liftingu. Jakie silniki?

Potencjalny nabywca Stelvio może zdecydować się na dwulitrowy silnik benzynowy generujący 280 KM sprzężony z 8-biegową skrzynią automatyczną. Napęd trafia na obie osie. Stelvio w tej wersji rozpędza się od 0 do 100 km/h w 5,7 sekundy, a prędkość maksymalna wynosi 230 km/h.

Wybrać można również diesla o pojemności 2,2 l, z napędem na obie osie. Podobnie, jak benzyniak, także współpracuje on z 8-biegowym automatem. W tej wersji silnikowej Stelvio dysponuje mocą 210 KM, do 100 km/h rozpędza się w 6,6 sekundy, a prędkość maksymalna to 215 km/h.

Chętni na zakup odświeżonej Alfy Romeo Stelvio mają do wyboru 2 wersje silnikowe.Alfa Romeomateriały prasowe

Nabywca Stelvio z silnikiem benzynowym ma wybór między 5 opcjami wyposażenia. Chętny na zakup wersji z dieslem, podobnie, jak w przypadku Giulii, ma ograniczony wybór do 2 odmian. Do tego są one droższe niż przy wyborze benzyniaka.

Jakie wersje wyposażenia Alfy Romeo Stelvio?

Ceny Stelvio z silnikiem benzynowym zaczynają się od 259 tys. złotych. Tyle trzeba zapłacić za wersję Super. W zamian otrzymujemy m.in. cyfrowy wyświetlacz o przekątnej 12,3 cala, czujniki parkowania z przodu i z tyłu, kamerę cofania, sterowaną pilotem klapę bagażnika, bezprzewodową ładowarkę, a także 18-calowe aluminiowe felgi.

Chętni na zakup odświeżonej Alfy Romeo Stelvio muszą liczyć się z wydatkiem rzędu minimum 259 tys. złotych.Alfa Romeomateriały prasowe

Kolejna wersja - Sprint - to już koszt rzędu co najmniej 270 tys. złotych. Oprócz wyposażenia z odmiany Super można tutaj znaleźć także przedni grill w ciemnym kolorze, elektrochromatyczne lusterka boczne, system monitorowania martwego pola, aluminiowe łopatki przy kolumnie kierownicy, ogrzewane dysze przednich spryskiwaczy, a także 19-calowe felgi aluminiowe.

Za wersję Ti trzeba zapłacić co najmniej 281 tys. złotych. Jest to też pierwsza odmiana, w której można zakupić Stelvio z silnikiem Diesla. Podobnie jak w przypadku Giulii trzeba jednak zapłacić więcej - taki wybór wiąże się z kosztem w wysokości minimum 291 tys. złotych.

Oznacza to więc, że zakup samochodu z silnikiem Diesla oznacza wydatek większy o 10 tys. w porównaniu z benzyniakiem w tej samej wersji wyposażenia.

Nabywca auta w tej odmianie może dodatkowo liczyć na drewniane wykończenia wnętrza (Szary Dąb), bezdotykowe otwieranie klapy bagażnika, czy zestaw elementów nadwozia w ciemnym kolorze (nadkola, listwy progowe, dolne części zderzaków).

Kolejna wersja to Veloce, która kosztuje 302 lub 292 tys. zł (odpowiednio - za silnik Diesla i benzynowy). W tej odmianie można znaleźć dodatkowo zestaw elementów nadwozia w czarnym kolorze (nadkola, listwy progowe, dolne części zderzaków), wykończenie wnętrza w aluminium, mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu oraz 20-calowe felgi aluminiowe.

Alfa Romeo Stelvio

Odświeżona Alfa Romeo Stelvio

Alfa Romeo Stelviomateriały prasowe
Alfa Romeo Stelviomateriały prasowe
Alfa Romeo Stelviomateriały prasowe
Alfa Romeo Stelviomateriały prasowe
Alfa Romeo Stelviomateriały prasowe
Alfa Romeo Stelviomateriały prasowe
Alfa Romeo Stelviomateriały prasowe
Alfa Romeo Stelviomateriały prasowe
Alfa Romeo Stelviomateriały prasowe
Alfa Romeo Stelviomateriały prasowe

Topowa wersja w gamie wyposażeniowej Stelvio to Competizione. Dostępna jest wyłącznie z silnikiem benzynowym, a jej ceny startują od 315 tys. złotych. W zamian jednak otrzymujemy system audio firmy Harman Kardon, który obejmuje 14 głośników w tym subwoofer, pokryte skorą deskę rozdzielczą, środkowy podłokietnik oraz boczki drzwi, adaptacyjne zawieszenie, a także 21-calowe aluminiowe felgi.

***

Moto Flesz - odcinek 71. O finansowaniu Izery i nowych modelach NioMarek Wicher INTERIA.PL
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas