Najtańsze nowe auto w Polsce nie jest z Chin. Na podium Fiat za 58,6 tys. zł

Rząd nowoczesnych samochodów terenowych w różnych kolorach ustawionych obok siebie na żwirowym parkingu, otoczony zielenią drzew i jasnym niebem.
Jaki jest najtańszy samochód dostępny w polskim salonie?Maciej OlesiukINTERIA.PL

W skrócie

  • Najtańszym nowym autem dostępnym w Polsce jest europejski Fiat Pandina, nie chiński model.
  • Fiat wygrywa dzięki obniżce ceny do 58,6 tys. zł, tuż za nim plasują się Dacia Sandero i chiński MG3.
  • Segment najtańszych samochodów w Europie kurczy się, a konkurencja, zwłaszcza ze strony Chin, wymusza ostrą walkę cenową.
  • Więcej podobnych informacji znajdziesz na stronie głównej serwisu

Fiat Pandina od 58,6 tys. zł. Co dostaniemy za tę cenę?

Samochód osobowy Fiat Panda w wersji miejskiej z żółtymi lusterkami, czarnymi i białymi elementami nadwozia stojący na utwardzonej powierzchni na tle kolorowych budynków.
Fiat Pandina w wersji Hybrid Pop 1.0 o mocy 70 KM pozostaje najtańszym nowym samochodem dostępnym w Polsce. Fiatmateriały prasowe

Dacia Sandero od 61,3 tys. zł - dzielnie stoi na drugim miejscu

Niebieska Dacia Sandero w ruchu na asfaltowej drodze, w tle jesienne drzewa i zabudowania mieszkalne po prawej stronie.
Model, wyceniony na 61,3 tys. zł, od lat należy do liderów sprzedaży w Unii Europejskiej.Daciamateriały prasowe

Zobacz również:

    Chiński model MG3 od 64,9 tys. zł

    Niebieski samochód osobowy typu hatchback o nowoczesnym designie, stojący na jasnym tle. Wyposażony w pięcioro drzwi, charakterystycznie ukształtowane reflektory i aluminiowe felgi z pięcioma ramionami.
    MG3 wyróżnia się najmocniejszą jednostką napędową w zestawieniu - to silnik 1.5 o mocy 115 KM. MG materiały prasowe

    Toyota Aygo X tuż za podium od 63,9 tys. zł

    Nowoczesny, brązowy samochód osobowy typu crossover poruszający się miejską ulicą na tle wysokich, nowoczesnych budynków z dużymi oknami.
    Tuż za podium znajduje się Toyota Aygo X.Toyotamateriały prasowe

    Dlaczego ceny w segmencie najtańszych aut są teraz tak istotne?

    Fiat Grande Panda Hybrid to strzał w dziesiątkę. Topowa wersja za mniej niż 100 tys. złMaciej OlesiukINTERIA.PL
    Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?