Mitsubishi ASX w wersji RalliArt

W polskich salonach Mitsubishi debiutuje ASX w limitowanej wersji RalliArt. Do jego napędu służy 2,2-litrowy turbodiesel o mocy 150 KM, standardowo połączony z 6-biegowym automatem i napędem na obie osie.

Mitsubishi ASX RalliArt
Mitsubishi ASX RalliArtMitsubishi
Od chwili debiutu w 2010 roku ASX znalazł ponad 400 tys. nabywców.

Model wyróżnia się bogatym wyposażeniem: LED-owymi światłami do jazdy dziennej, aluminiowymi obręczami w kolorze czarnym, podświetlanymi osłonami progów, osłonami zderzaków oraz skórzano-materiałową tapicerką z czerwonymi przeszyciami. Na błotnikach, tylnej klapie, fotelach i dywaników zagościło logo RalliArt. Nazwa odnosi się do sportowego oddziału Mitsubishi.

Jednostka 2.2 DiD zastępuje silnik 1.8 DiD ze zmiennymi fazami rozrządu - z uwagi na wyższe koszty i wyższą masę konstrukcji Mitsubishi wycofuje się z tego rozwiązania.

Do napędu limitowanej wersji ASX-a służy znany z Outlandera, 2,2-litrowy turbodiesel o stosunkowo niskim jak na silnik wysokoprężny stopniu sprężania (14,9:1). Generuje on moc 150 KM i 360 Nm maksymalnego momentu obrotowego. W połączeniu z 6-stopniową skrzynią automatyczną ma średnio zużywać 5,8 l/100 km. Przekładnia dysponuje trybem ręcznej zmiany biegów łopatkami przy kierownicy oraz programem sportowym.

Mitsubishi ASX 2.2 DiD AT RalliArt kosztuje 129 990 zł. Obecnie jest jednak objęty rabatem w wysokości 12 000 zł.

Mitsubishi ASX 2.2 DiD AT RalliArt

Mitsubishi ASX 2.2 DiD AT RalliArt (więcej informacji)

Mitsubishi ASX 2.2 DiD AT RalliArtMitsubishi
Mitsubishi ASX 2.2 DiD AT RalliArtMitsubishi
Mitsubishi ASX 2.2 DiD AT RalliArtMitsubishi
Mitsubishi ASX 2.2 DiD AT RalliArtMitsubishi
Mitsubishi ASX 2.2 DiD AT RalliArtMitsubishi
Mitsubishi ASX 2.2 DiD AT RalliArtMitsubishi
Mitsubishi ASX 2.2 DiD AT RalliArtMitsubishi
Mitsubishi ASX 2.2 DiD AT RalliArtMitsubishi

msob

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas