Mitsubishi ASX w wersji RalliArt

Mitsubishi ASX RalliArt
Mitsubishi ASX RalliArtMitsubishi
Od chwili debiutu w 2010 roku ASX znalazł ponad 400 tys. nabywców.
Jednostka 2.2 DiD zastępuje silnik 1.8 DiD ze zmiennymi fazami rozrządu - z uwagi na wyższe koszty i wyższą masę konstrukcji Mitsubishi wycofuje się z tego rozwiązania.

Mitsubishi ASX 2.2 DiD AT RalliArt

Mitsubishi ASX 2.2 DiD AT RalliArt
Mitsubishi ASX 2.2 DiD AT RalliArtMitsubishi
Mitsubishi ASX 2.2 DiD AT RalliArt
Mitsubishi ASX 2.2 DiD AT RalliArtMitsubishi
Mitsubishi ASX 2.2 DiD AT RalliArt
Mitsubishi ASX 2.2 DiD AT RalliArtMitsubishi
Mitsubishi ASX 2.2 DiD AT RalliArt
Mitsubishi ASX 2.2 DiD AT RalliArtMitsubishi
Mitsubishi ASX 2.2 DiD AT RalliArt
Mitsubishi ASX 2.2 DiD AT RalliArtMitsubishi
Mitsubishi ASX 2.2 DiD AT RalliArt
Mitsubishi ASX 2.2 DiD AT RalliArtMitsubishi
Mitsubishi ASX 2.2 DiD AT RalliArt
Mitsubishi ASX 2.2 DiD AT RalliArtMitsubishi
Mitsubishi ASX 2.2 DiD AT RalliArt
Mitsubishi ASX 2.2 DiD AT RalliArtMitsubishi