Mazda wycofuje legendarny silnik. Ostatnie sztuki dostępne są w salonach

Silnik 2.0 Skyactiv-G zostanie zastąpiony przez jednostkę Skyactive-X
Silnik 2.0 Skyactiv-G zostanie zastąpiony przez jednostkę Skyactive-XMirosław DomagałaINTERIA.PL

Mazda wycofuje sprawdzony silnik. Żegnamy 2.0 Skyactiv-G

Zmiany w ofercie Mazdy 3 i CX-30. Większy litraż i mniej mocy

Mazda 3 nie będzie już dostępna z 2-litrowym silnikiem Skyactiv-G.
Mazda 3 nie będzie już dostępna z 2-litrowym silnikiem Skyactiv-G.Informacja prasowa (moto)
W Polsce nie wprowadzamy silnika 2.5 e-Skyactiv G, bo przy niekorzystnej akcyzie, ta wersja o mocy 140 KM byłaby droższa od 2.0 e-Skyactiv X o mocy 186 KM. Czekamy na decyzje związane z modyfikacją podatku akcyzowego i jego ewentualnym zastąpieniu podatkiem rejestracyjnym, który - gdyby był bardziej korzystny - to pozwoliłby nam wprowadzić 2,5-litrową jednostkę na polski rynek.
Skomentował dla Interii Szymon Sołtysik, PR Manager w Mazda Motor Poland
Mazda MX-5 Roadster (ND) 1.5 Skyactiv-G
Mazda MX-5 Roadster (ND) 1.5 Skyactiv-GJan Guss-GasińskiINTERIA.PL

Mazda MX-5 straciła pół litra i ponad 50 KM

Mazda MX-5 Roadster (ND) 1.5 Skyactiv-G
Mazda MX-5 Roadster (ND) 1.5 Skyactiv-GJan Guss-GasińskiINTERIA.PL

Ostatnie sztuki czekają w salonach. Drugiej okazji nie będzie

Bugatti Tourbillon. 1800 KM za 16 mln złBugatti.comINTERIA.PL