Kraków jak autostrada. Bez e-rejestracji nie wjedziesz do miasta

W przyszłym roku bez e-rejestracji nie wjedziesz do Krakowa. A ściślej - nie wjedziesz, bez narażania się na karę za nieuprawniony wjazd do strefy czystego transportu nawet jeśli twoje auto spełnia wymogi
W przyszłym roku bez e-rejestracji nie wjedziesz do Krakowa. A ściślej - nie wjedziesz, bez narażania się na karę za nieuprawniony wjazd do strefy czystego transportu nawet jeśli twoje auto spełnia wymogiBeata ZawrzelReporter

Strefa czystego transportu w Krakowie z systemem teleinformatycznym

Do postępowania stanęło dziesięć firm, których oferty zawierały się w przedziale od 752 tys. zł do 2,7 mln zł. Ostatecznie wybór padł na firmę z Białegostoku, której oferta opiewała na nieco ponad 900 tys. zł - poinformował Interię Maciej Piotrkowski z zespołu ds. public relations ZTP w Krakowie.

Jedziesz do Krakowa? Musisz zgłosić się do systemu i "poprosić" o zgodę

Zobacz również:

    Kraków jak płatna autostrada? By wjechać musisz mieć "bilet"

    Zobacz również:

      Strefa czystego transportu w Krakowie. Z nalepką czy bez?

      Obszar strefy czystego transportu w Krakowie
      Obszar strefy czystego transportu w Krakowie.

      Od kiedy strefa czystego transportu w Krakowie?

      • benzynowe spełniające normę euro 3 (wyprodukowane od 2000 roku),
      • wysokoprężne spełniające normę euro 5 (od 2010 roku).
      • autem benzynowym spełniającym normę euro 1 (wyprodukowanym od 1992),
      • autem wysokoprężnym spełniającym normę euro 2 (wyprodukowanym od 1996 roku).
      Strefy Czystego Transportu od lipca 2024 roku. Ekspert o zakazach dla pojazdów z silnikiem dieslaPolsat NewsPolsat News
      Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?