Honda CR-V Hybrid z polskimi cenami

Po raz pierwszy w historii modelu będziemy mogli kupić CR-V z napędem hybrydowym. Do wyboru będzie wersja z napędem na przednie i na wszystkie koła.

Honda CR-V Hybrid to samochód z dość oryginalnie rozwiązanym układem napędowym. 2-litrowy, benzynowy silnik o mocy 145 KM działa tu głównie jako generator prądu, a maksymalna dostępna moc dla kierowcy, 184 KM, pochodzi z motoru elektrycznego. Jest ona taka sama bez względu na to, czy zamówimy wersję z napędem na przednie lub wszystkie koła.

Ceny CR-V Hybrid zaczynają się od 132 400 zł za wersję Comfort. Oferuje ona między innymi 17-calowe alufelgi, przednie reflektory LED, asystenta pasa ruchu, układ ostrzegający o ryzyku kolizji, system rozpoznający znaki drogowe, adaptacyjny tempomat, podgrzewane przednie fotele, klimatyzację automatyczną oraz radio z 5-calowym ekranem.

Reklama

Dopłacając 10 100 zł otrzymamy wersję Elegance, mającą na pokładzie dodatkowo czujniki parkowania (przód i tył), kamerę cofania, nawigację z 7-calowym ekranem, czujnik deszczu, 18-calowe alufelgi oraz dwustrefową klimatyzację automatyczną. Z kolei dysponując kwotą 156 800 zł kupimy odmianę Lifestyle, wyposażoną również w przyciemniane tylne szyby, przeciwmgielne światła LED, elektryczną regulację lędźwiową przednich foteli, skórzaną tapicerkę system bezkluczykowy oraz wykrywanie pojazdów w martwym polu lusterek.

Tak kształtują się ceny wersji z napędem na przednie koła. Z kolei odmiana AWD nie jest dostępna w bazowej wersji Comfort, jako Elegance kosztuje 151 000 zł, a jako Lifestyle 165 300 zł. Tylko ją kupimy natomiast w topowej specyfikacji Executive (180 000 zł), obejmującej szklany dach, 19-calowe alufelgi, wyświetlacz head-up, podgrzewaną kierownicę i tylną kanapę, elektrycznie sterowaną klapę bagażnika i elektrycznie regulowany fotel kierowcy.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy