Chiński koncern rozpoczyna europejską ekspansję. Nadzieja w trzech markach

Nowoczesny srebrny samochód elektryczny Geely EX5 prezentowany na podświetlonym podium, w otoczeniu futurystycznej scenografii i kolorowego oświetlenia, z widocznym logotypem marki w tle.
Koncern Geely przedstawia ambitne plany na nadchodzące lata.Sebastian KościółekINTERIA.PL

W skrócie

  • Geely planuje znaczący wzrost eksportu aut do Europy, stawiając na trzy kluczowe marki: Geely, Lynk & Co oraz Zeekr.
  • Chiński koncern chce do 2027 roku osiągnąć eksport 200 tys. samochodów rocznie do Europy Zachodniej, co ma być pierwszym krokiem do realizacji strategii miliona aut rocznie.
  • Mimo ambitnych planów Geely wciąż pozostaje w tyle za konkurencją z Chin, taką jak MG i BYD.
  • Więcej podobnych informacji znajdziesz na stronie głównej serwisu

Trzy chińskie marki Geely przeprowadzą ofensywę. Sprzedaż wzrośnie ponad 13-krotnie

Geely rusza na podbój europejskiego rynku. Chiński koncern chce eksportować 1 mln aut rocznie

Zobacz również:

Geely rośnie w siłę, ale od konkurencji z Chin jeszcze daleka droga

Geely Auto przeniesie produkcję do Europy?

Wolny Duch: Renault RafaleContent Studio