BMW X6 trzeciej generacji

Nowa odsłona SUVa w stylu coupe kontynuuje nową linię stylistyczną marki, dodając przy tym nietypowy element, stworzony z myślą o osobach, dla których X6 jest zbyt mało ostentacyjne.

BMW X6
BMW X6BMW

Nowe X6 nieznacznie urosło w porównaniu do poprzednika. Ma teraz 4935 mm długości, jest szerokie na 2004 mm i wysokie na 1696 mm (to akurat o 6 mm mniej). Rozstaw osi wynosi słuszne 2975 mm. Wizualnie to kontynuacja linii stylistycznej marki, w której najbardziej wyróżniają się smukłe tylne reflektory, pozwalające z łatwością ocenić, że mamy do czynienia z nową generacją modelu. Najbardziej charakterystycznym elementem z przodu natomiast będzie... podświetlany grill. Umieszczone w nim diody sprawią, że nikt z daleka nie będzie miał wątpliwości, że w jego stronę zbliża się BMW (istnieje możliwość wyłączenia tego podświetlenia).

BMW X6

BMW X6BMW
BMW X6BMW
BMW X6BMW
BMW X6BMW
BMW X6BMW
BMW X6BMW
BMW X6BMW
BMW X6BMW
BMW X6BMW
BMW X6BMW
BMW X6BMW
BMW X6BMW
BMW X6BMW
BMW X6BMW
BMW X6BMW
BMW X6BMW
BMW X6BMW
BMW X6BMW
BMW X6BMW
BMW X6BMW
BMW X6BMW
BMW X6BMW
BMW X6BMW
BMW X6BMW
BMW X6BMW

Znacznie ciekawszym elementem oświetlenia będą opcjonalne laserowe światła drogowe, które zapewnią zasięg do 500 m. Auto standardowo poruszać się będzie na 19-calowych alufelgach, ale w opcji pojawią się obręcze w rozmiarze nawet 22 cali.

Wnętrze natomiast, tak jak w przypadku poprzednich generacji, zostało w całości przeniesione z X5, na którym X6 bazuje. Znajdziemy więc najnowszą wersję systemu multimedialnego (z obsługą pokrętłem, dotykową, gestami oraz głosową na hasło "Hej, BMW"), nowe wirtualne zegary (ciekawe, ale mało czytelne) oraz minimalistyczny panel klimatyzacji z ekranikiem wciśniętym między nawiewy.

Gama silnikowa w nowym X6 to niemal same wersje wysokoprężne. Do wyboru mamy kilka odmian 3-litrowego silnika - 30d (265 KM), 40d (320 KM) oraz M50d (400 KM). Alternatywa to benzynowe V8 - M50i o mocy 530 KM. Standardem w każdej wersji jest napęd na wszystkie koła, ośmiobiegowa skrzynia automatyczna oraz adaptacyjne zawieszenie. Na listę opcji trafił, dostępny po raz pierwszy w historii modelu, pakiet terenowy z dedykowanymi trybami jazdy.

BMW X6BMW

Nowe BMW X6 pojawi się na drogach w listopadzie.

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas