Takiego modelu jeszcze nie było. Citroen C4 X z polskimi cenami
Citroen rozszerza swoją gamę o zupełnie nowy model C4 X. Chociaż spokrewniony jest on "zwykłym" C4, jest od niego wyraźnie większy i uzupełnia lukę w gamie francuskiego producenta.
Obecnie w salonie Citroena mamy do wyboru model C4 (4,36 m) oraz C5 X (4,8 m). Luka między nimi wydaje się na tyle duża, żeby warto było ją zapełnić jeszcze jednym autem i taką właśnie rolę otrzymał C4 X, mierzący 4,6 m. Auto w teorii jest crossoverem, ale można go opisać jako uterenowionego liftbacka, podobnie jak ma to miejsce w przypadku C5 X.
Citroen C4 X debiutuje na polskim rynku w czterech wersjach silnikowych w tym jednej elektrycznej. Ich ceny prezentują się następująco:
- 1.2 PureTech 100 - 106 600 zł
- 1.2 PureTech 130 EAT8 - 121 900 zł
- 1.5 BlueHDi 130 EAT8 - 130 400 zł
- EV 136 - 178 200 zł
Gama silnikowa jest więc taka sama jak w C4, z tą tylko różnicą, że mocniejsza wersja benzynowa występuje w C4 X wyłącznie z automatem. Oba modele dzieli różnica 10 tys. zł.
Nowość Citroena kupimy w czerech wersjach wyposażenia, z tym że bazowa dostępna jest tylko z wersją elektryczną oraz 100-konnym silnikiem (którego z żadnym innym wyposażeniem nie kupimy). Dostępne wersje C4 X to:
Feel - 106 600 zł
- kolorowy ekran dotykowy 10 cali
- klimatyzacja automatyczna dwustrefowa
- hamulec postojowy elektryczny
- czujniki parkowania tylne
Feel Pack - 121 900 zł
- kamera cofania
- cyfrowy zestaw wskaźników kierowcy z ekranem 5,5 cala
- oświetleniem nastrojowe
- klamki zewnętrzne lakierowane w kolorze nadwozia
Shine - 131 850 zł
- nawigacja z 10-calowym ekranem HD
- panoramiczna kamera cofania
- czujniki parkowania z przodu
- wspornik do mocowania tabletu nad schowkiem pasażera
- szyby tylne przyciemniane
Shine Pack - 136 350 zł
- tempomat adaptacyjny
- rozpoznawanie znaków drogowych
- utrzymanie w pasie ruchu
- wykrywanie zmęczenia kierowcy
- monitorowanie martwego pola
- asystent świateł drogowych
- podgrzewane fotele przednie
***