Nowe BMW serii 1 już w Polsce. Ile kosztuje?

Pierwsze egzemplarze nowej serii 1 pojawią się u polskich dilerów 28 września. Oprócz tego modelu, do salonów zawita także nowa seria 3 Touring, czyli kombi.

Trzecia generacja BMW serii 1 jest rewolucją w historii tego modelu. Zmieniła ona napęd z tylnego na przedni, a silniki montowane są poprzecznie i mają najwyżej 4 cylindry. W ten sposób auto ma być wyraźnie przestronniejsze od poprzednika, ale producent obiecuje, że właściwości jezdne nie uległy pogorszeniu.

Cennik nowej "jedynki" otwiera wersja 118i o mocy 140 KM, kosztująca 105 900 zł. To jedyna, nieusportowiona odmiana benzynowa. Diesle natomiast to 116d (116 KM) za 113 500 zł, 118d (150 KM) kosztujące 123 400 zł oraz 120d xDrive (190 KM) za 146 800 zł.

Reklama

Standardowe wyposażenie każdego egzemplarza obejmuje między innymi automatyczną klimatyzację jednostrefową, 16-calowe alufelgi, skórzaną kierownicę wielofunkcyjną oraz system multimedialny z ekranem o przekątnej 8,8 cala.

Cennik uwzględnia również usportowioną odmianę M135i xDrive (306 KM), która przyspiesza do 100 km/h w 4,8 s i kosztuje 192 900 zł. W porównaniu do pozostałych odmian, oferuje ona dodatkowo między innymi sportowy układ hamulcowy, układ kierowniczy M, sportowe zawieszenie, 18-calowe felgi, diodowe światła główne, tempomat, czujniki parkowania z tyłu i z przodu oraz... 50-litrowy bak paliwa (w innych wersjach kosztuje on 224 zł...). Nawet jednak w tej topowej odmianie musimy dopłacić do dwustrefowej klimatyzacji automatycznej (2462 zł).

Drugą z nowości w salonach BMW jest seria 3 Touring. Obecnie kupimy tylko jedną wersję benzynową - 330i (258 KM), kosztująca 187 100 zł. Możemy jedynie wybrać, czy chcemy napęd na tylne, czy wszystkie koła. Diesle to 320d (190 KM) za 171 200 zł, oraz 330d xDrive (265 KM) za 247 900 zł.


INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy