Używane Audi A4 - poradnik kupującego

Używane Audi A4 - poradnik kupującego
Używane Audi A4 - poradnik kupującegoMotor

Audi A4 B5 z silnikami 1.9 TDI lub 1.8 T

Audi A4 B5
Audi A4 B5Motor
Deska rozdzielcza wciąż może się podobać. Jest czytelna i wykonana z wysokiej jakości tworzyw sztucznych. W najstarszych egzemplarzach wypalają się piksele wyświetlaczy.
Deska rozdzielcza wciąż może się podobać. Jest czytelna i wykonana z wysokiej jakości tworzyw sztucznych. W najstarszych egzemplarzach wypalają się piksele wyświetlaczy.Motor

Audi A4 B5

Audi A4 B5
Audi A4 B5Motor
Bagażnik sedana jest głęboki i ma pojemność 440 l. Kombi (na fot.) mieści od 390 do 1250 l.
Bagażnik sedana jest głęboki i ma pojemność 440 l. Kombi (na fot.) mieści od 390 do 1250 l.Motor
Kierowcy poszukują dwóch silników: trwałego 1.9 TDI oraz dynamicznego, 20-zaworowego 1.8 T (na zdjęciu).
Kierowcy poszukują dwóch silników: trwałego 1.9 TDI oraz dynamicznego, 20-zaworowego 1.8 T (na zdjęciu).Motor
Deska rozdzielcza wciąż może się podobać. Jest czytelna i wykonana z wysokiej jakości tworzyw sztucznych. W najstarszych egzemplarzach wypalają się piksele wyświetlaczy.
Deska rozdzielcza wciąż może się podobać. Jest czytelna i wykonana z wysokiej jakości tworzyw sztucznych. W najstarszych egzemplarzach wypalają się piksele wyświetlaczy.Motor
Audi A4 B5
Audi A4 B5Motor
Kanapa ma krótkie siedzisko. Drzwi otwierają się niemal pod kątem prostym.
Kanapa ma krótkie siedzisko. Drzwi otwierają się niemal pod kątem prostym.Motor
  • Wzorowa ochrona przed korozją: bezwypadkowe egzemplarze nie rdzewieją. Pod tym względem Audi A4 to najlepsza propozycja na rynku.
  • Najlepsze silniki: 1.9 TDI, 1.8 T: atuty silnika 1.9 TDI to trwałość, niskie zużycie paliwa i podatność na tuning. Silnik 1.8 T imponuje elastycznością i żywotnością.
  • Zawieszenie to słaba strona! Przednie, wielowahaczowe zawieszenie jest wykonane ze stopów lekkich. Szybko się zużywa i jest drogie w naprawach.

Dane techniczne: Audi A4 B5 - najlepsze silniki

Wersja
1.8 T
1.9 TDI
1.9 TDI
Silnik
t. benzynowy
turbodiesel
turbodiesel
Pojemność skokowa
1781 cm3
1896 cm3
1896 cm3
Układ cylindrów/zawory
R4/20
R4/8
R4/8
Moc maksymalna
150 KM
90 KM
110 KM
Maksymalny moment obrotowy
210 Nm
210 Nm
235 Nm
Osiągi
 
 
 
Prędkość maksymalna
221 km/h
180 km/h
195 km/h
Przysp. 0-100 km/h
8,4 s
13,5 s
11,3 s
Średnie zużycie paliwa w l/100 km*
8,7
5,4
5,5
*dane fabryczne

Audi A4 B6 z 1.9 TDI lub 1.6 8V

Audi A4 B6
Audi A4 B6Motor
W tym modelu jakość wykonania stała się perfekcyjna. Niewielkie zużycie deski rozdzielczej skutecznie maskuje faktyczny przebieg.
W tym modelu jakość wykonania stała się perfekcyjna. Niewielkie zużycie deski rozdzielczej skutecznie maskuje faktyczny przebieg.Motor
Idealny wybór, to wersja kombi quattro z dieslem 1.9 TDI PD o mocy 131 KM

Zobacz również:

    • Niski prześwit, wiele aut z uszkodzoną miską oleju: pęknięta i spawana aluminiowa miska oleju to typowa usterka starszych egzemplarzy.
    • Wielowahaczowe zawieszenie także z tyłu: w porównaniu z B5, nowe jest nie tylko nadwozie, ale także tylne wielowahaczowe zawieszenie.

    Audi A4 B6

    Na zdjęciu bagażnik kombi. Ma 440/1185 l i regularne kształty. Sedan mieści 445 l.
    Na zdjęciu bagażnik kombi. Ma 440/1185 l i regularne kształty. Sedan mieści 445 l.Motor
    W tym modelu jakość wykonania stała się perfekcyjna. Niewielkie zużycie deski rozdzielczej skutecznie maskuje faktyczny przebieg.
    W tym modelu jakość wykonania stała się perfekcyjna. Niewielkie zużycie deski rozdzielczej skutecznie maskuje faktyczny przebieg.Motor
    Audi A4 B6
    Audi A4 B6Motor
    Audi A4 B6
    Audi A4 B6Motor
    Brak zaślepek wskazanych strzałkami wskazuje na fakt, że silnik był wielokrotnie naprawiany.
    Brak zaślepek wskazanych strzałkami wskazuje na fakt, że silnik był wielokrotnie naprawiany.Motor

    Dane techniczne: Audi A4 B6 - najlepsze silniki

    Wersja
    1.6
    1.8 T
    1.9 TDI PD
    Silnik
    benzynowy
    t. benzynowy
    turbodiesel
    Pojemność skokowa
    1595 cm3
    1781 cm3
    1896 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    R4/8
    R4/20
    R4/8
    Moc maksymalna
    102 KM
    150 KM
    131 KM
    Maksymalny moment obrotowy
    148 Nm
    210 Nm
    285 Nm
    Osiągi
     
     
     
    Prędkość maksymalna
    190 km/h
    222 km/h
    207 km/h
    Przysp. 0-100 km/h
    12,5 s
    8,9 s
    9,9 s
    Średnie zużycie paliwa w l/100 km*
    7,5
    8,2
    5,5
    *dane fabryczne

    Audi A4 B7 z 1.9 TDI lub 1.6 8V

    Audi A4 B7
    Audi A4 B7Motor
    Obwódka wokół logo na kierownicy nawiązuje do atrapy chłodnicy. Jakość materiałów i montażu – jeszcze wyższa niż w B6.
    Obwódka wokół logo na kierownicy nawiązuje do atrapy chłodnicy. Jakość materiałów i montażu – jeszcze wyższa niż w B6.Motor

    Audi A4 B7

    Zwykły 2.0 ma 20 zaworów i pośredni wtrysk. 2.0 TFSI – 16 zaworów i wtrysk bezpośredni.
    Zwykły 2.0 ma 20 zaworów i pośredni wtrysk. 2.0 TFSI – 16 zaworów i wtrysk bezpośredni.Motor
    Obwódka wokół logo na kierownicy nawiązuje do atrapy chłodnicy. Jakość materiałów i montażu – jeszcze wyższa niż w B6.
    Obwódka wokół logo na kierownicy nawiązuje do atrapy chłodnicy. Jakość materiałów i montażu – jeszcze wyższa niż w B6.Motor
    Audi A4 B7
    Audi A4 B7Motor
    Audi A4 B7
    Audi A4 B7Motor
    • Znany model, nowa linia nadwozia: cechą charakterystyczną B7 jest nowa atrapa chłodnicy z chromowaną obwódką (Singleframe).
    • Trzy wersje nadwozia: oprócz sedana prezentowanego na zdjęciu dostępne są tradycyjnie także kombi i kabriolet.

    Dane techniczne: Audi A4 B7 - najlepsze silniki

    Wersja
    1.6
    2.0 20V
    1.9 TDI PD
    Silnik
    benzynowy
    benzynowy
    turbodiesel
    Pojemność skokowa
    1595 cm3
    1984 cm3
    1896 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    R4/8
    R4/20
    R4/8
    Moc maksymalna
    102 KM
    131 KM
    115 KM
    Maksymalny moment obrotowy
    148 Nm
    195 Nm
    285 Nm
    Osiągi
     
     
     
    Prędkość maksymalna
    190 km/h
    212 km/h
    201 km/h
    Przysp. 0-100 km/h
    12,6 s
    9,9 s
    11,2 s
    Średnie zużycie paliwa w l/100 km*
    7,7
    7,9
    5,7
    *dane fabryczne

    Audi A4 B8 z silnikami 2.0 TDI CR lub 2.0 TFSI

    Audi A4 B8
    Audi A4 B8Motor
    Tradycyjna już bardzo wysoka jakość wykonania i elegancka forma. Nowość to komputer pokładowy obsługiwany konsolą sterującą MMI (przed lewarkiem).
    Tradycyjna już bardzo wysoka jakość wykonania i elegancka forma. Nowość to komputer pokładowy obsługiwany konsolą sterującą MMI (przed lewarkiem).Motor

    Audi A4 B8

    Fotele jak zawsze imponują trwałością. Bardzo trudno rozpoznać po nich faktyczny przebieg.
    Fotele jak zawsze imponują trwałością. Bardzo trudno rozpoznać po nich faktyczny przebieg.Motor
    Siniki 2.0 TDI otrzymały zasilanie common rail i nareszcie można je polecić. Są trwałe, mocne i oszczędne.
    Siniki 2.0 TDI otrzymały zasilanie common rail i nareszcie można je polecić. Są trwałe, mocne i oszczędne.Motor
    Bagażniki sedana (480 l) jest nareszcie łatwo dostępny. Kombi mieści od 450 do 1250 l.
    Bagażniki sedana (480 l) jest nareszcie łatwo dostępny. Kombi mieści od 450 do 1250 l.Motor
    Tradycyjna już bardzo wysoka jakość wykonania i elegancka forma. Nowość to komputer pokładowy obsługiwany konsolą sterującą MMI (przed lewarkiem).
    Tradycyjna już bardzo wysoka jakość wykonania i elegancka forma. Nowość to komputer pokładowy obsługiwany konsolą sterującą MMI (przed lewarkiem).Motor
    Audi A4 B8
    Audi A4 B8Motor
    Audi A4 B8
    Audi A4 B8Motor

    Zobacz również:

      • Krótszy przód: dzięki przeprojektowaniu skrzyni biegów udało się zmniejszyć rozmiary układu napędowego i skrócić przedni zwis. Auto ma lepsze proporcje.
      • Wzorowa jakość: doskonała jakość wykonania to już standard. Audi wciąż przoduje także w zabezpieczaniu nadwozi swoich samochodów przed korozją.
      • Gąszcz wahaczy: zarówno z przodu, jak i z tyłu producent stosuje zawieszenia wielowahaczowe ze stopów lekkich. Są drogie w naprawach, ale gwarantują dobrą trakcję.

      Dane techniczne: Audi A4 B8 - najlepsze silniki

      Wersja
      1.8 TFSI
      2.0 TFSI
      2.0 TDI CR
      2.0 TDI CR
      3.0 TDI CR
      Silnik
      t. benzynowy
      t. benzynowy
      turbodiesel
      turbodiesel
      turbodiesel
      Pojemność skokowa
      1798 cm3
      1984 cm3
      1968 cm3
      1968 cm3
      2967 cm3
      Układ cylindrów/zawory
      R4/16
      R4/16
      R4/16
      R4/16
      V6/24
      Moc maksymalna
      120 KM
      211 KM
      143 KM
      170 KM
      239 KM
      Maksymalny moment obrotowy
      230 Nm
      350 Nm
      215 Nm
      350 Nm
      500 Nm
      Osiągi
       
       
       
       
       
      Prędkość maksymalna
      208 km/h
      250 km/h
      215 km/h
      230 km/h
      250 km/h
      Przysp. 0-100 km/h
      10,5 s
      6,9 s
      9,4 s
      8,3 s
      6,1 s
      Średnie zużycie paliwa w l/100 km*
      5,6
      6,6
      5,7
      5,9
      6,6
      *dane fabryczne