Używana Honda Accord VII (2002-2008)

Trudno wskazać słabe strony Accorda. To bardzo dopracowane auto, zwłaszcza po liftingu.
Trudno wskazać słabe strony Accorda. To bardzo dopracowane auto, zwłaszcza po liftingu.Motor
Trudno tu wskazać słabe strony: plastiki są wysokiej jakości, ergonomia stoi na niezłym poziomie, a po 200 tys. km nie widać poważniejszych śladów zużycia.
Trudno tu wskazać słabe strony: plastiki są wysokiej jakości, ergonomia stoi na niezłym poziomie, a po 200 tys. km nie widać poważniejszych śladów zużycia.Motor

Zobacz również:

    Honda Accord VII (2002-2008)

    Wersja kombi ma rozstaw osi większy niż sedan. Podobny manewr zastosował np. Opel w Vectrze C. W przypadku Accorda dodatkowe 5,5 cm zwiększa przestrzeń dla pasażerów w drugim rzędzie.
    Wersja kombi ma rozstaw osi większy niż sedan. Podobny manewr zastosował np. Opel w Vectrze C. W przypadku Accorda dodatkowe 5,5 cm zwiększa przestrzeń dla pasażerów w drugim rzędzie.Honda
    Skórzana tapicerka nawet w wersji Executive wymagała dopłaty.
    Skórzana tapicerka nawet w wersji Executive wymagała dopłaty.Honda
    Wysokim osobom przeszkadza nisko poprowadzona linia dachu. W kombi tego problemu nie ma.
    Wysokim osobom przeszkadza nisko poprowadzona linia dachu. W kombi tego problemu nie ma.Honda
    Trudno wskazać słabe strony Accorda. To bardzo dopracowane auto, zwłaszcza po liftingu.
    Trudno wskazać słabe strony Accorda. To bardzo dopracowane auto, zwłaszcza po liftingu.Honda
    Sedan dostępny w USA diametralnie różnił się wyglądem zewnętrznym. Brak diesla w ofercie.
    Sedan dostępny w USA diametralnie różnił się wyglądem zewnętrznym. Brak diesla w ofercie.Honda
    Następca: Accord VIII (od 2008 r.)
    Następca: Accord VIII (od 2008 r.)Honda
    Przed liftingiem grill miał chromowane obramowanie. W podstawowych wersjach brakowało komputera.
    Przed liftingiem grill miał chromowane obramowanie. W podstawowych wersjach brakowało komputera.Honda
    Coupe sprzedawano tylko w Stanach Zjednoczonych. Pod maską m.in. silniki 3.0 V6.
    Coupe sprzedawano tylko w Stanach Zjednoczonych. Pod maską m.in. silniki 3.0 V6.Honda
    Trudno tu wskazać słabe strony: plastiki są wysokiej jakości, ergonomia stoi na niezłym poziomie, a po 200 tys. km nie widać poważniejszych śladów zużycia.
    Trudno tu wskazać słabe strony: plastiki są wysokiej jakości, ergonomia stoi na niezłym poziomie, a po 200 tys. km nie widać poważniejszych śladów zużycia.Honda
    Można dyskutować, czy po liftingu Accord był ładniejszy, ale przynajmniej wzbogacono wyposażenie.
    Można dyskutować, czy po liftingu Accord był ładniejszy, ale przynajmniej wzbogacono wyposażenie.Honda
    • Pękające kolektory wydechowe w dieslach - na szczęście w większości aut rozwiązano problem podczas trwania gwarancji. Czasami sprawdza się też fachowe spawanie. Objaw usterki to smród spalin w kabinie po odpaleniu auta.
    • Postukujące gumy stabilizatora przedniego - w autach sprzed 2005 r. były nietrwałe.
    • Przypadki chroboczącego rozrządu w dieslu - teoretycznie jest on bezobsługowy.
    • Korozja na rantach nadkoli - na razie powierzchniowa, ale i tak niepokojąca.
    • Niedziałający silnik otwierania tylnej klapy w wersji kombi - dotyczy odmiany Executive.
    • Egzemplarzy z polskiego salonu z silnikiem Diesla, nawet wyraźnie droższych od reszty oferty rynkowej.
    • Aut po liftingu - są lepiej polakierowane i wykończone.
    • Wersji 2.4 z automatyczną skrzynią biegów. Ani nie jest zbyt szybka, ani oszczędna.
    • W szczególności unikajmy aut z instalacją LPG. Hondzie gaz wyjątkowo nie służy!

    Dane techniczne: Honda Accord VII (2002-2008)

    Popularne silniki
    2.0 VTEC
    2.4 VTEC
    2.2 i-CTDi
    Silnik
    benzynowy
    benzynowy
    turbodiesel
    Pojemność skokowa
    1998 cm3
    2354 cm3
    2204 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    R4/16
    R4/16
    R4/16
    Moc maksymalna
    155 KM
    190 KM
    140 KM
    Maksymalny moment obrotowy
    190 Nm
    223 Nm
    340 Nm
    Osiągi     
    Prędkość maksymalna
    217 km/h
    227 km/h
    210 km/h
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    9,2 s
    7,9 s
    9,4 s
    Średnie zużycie paliwa w l/100 km
    8,6
    9,7
    5,4