Ford Mustang Mach-E Rally i Nissan Ariya Nismo. Czy elektryk może dawać radość?

Nissan Ariya Nismo i Ford Mustang Mach-E Rally. Który jest lepszy?
Nissan Ariya Nismo i Ford Mustang Mach-E Rally. Który jest lepszy?Wiktor Kalkosiński INTERIA.PL
Dwa nowoczesne samochody sportowe na torze wyścigowym, żółty Ford Mustang Mach-E na pierwszym planie i ciemniejszy samochód w tle. W tle widać tor wyścigowy i jasne niebo z chmurami.
Zarówno Nissan Ariya Nismo, jak i Ford Mustang Mach-E Rally wykorzystują nazewnictwo nawiązujące do spalinowego dziedzictwa marek.Wiktor Kalkosiński INTERIA.PL

Ford Mustang Mach-E Rally i Nissan Ariya Nismo. Cechy szczególne

Ford Mustang Mach-E Rally to Mustang Mach-E w topowej wersji GT doposażony o pakiet GT Rally.Wiktor Kalkosiński INTERIA.PL
Samochód marki Nissan na torze wyścigowym, otoczony zielenią i barierami ochronnymi. Jasne, słoneczne niebo podkreśla nowoczesny design pojazdu, który jest zaparkowany w spokojnym otoczeniu.
Nissan Ariya Nismo z zewnątrz wyróżnia się specjalnym pakietem aerodynamicznym Nismo (zderzaki, progi boczne, tylny spoiler)Wiktor Kalkosiński INTERIA.PL
Samochód osobowy w sportowej wersji na torze wyścigowym, otoczony zielenią. Elegancki design pojazdu wyróżnia się na tle nieba i drzew.
Nissan Ariya Nismo charakteryzuje się też przeprojektowanym zawieszeniem mającym na celu poprawienie zwinności w czasie szybszej jazdy.Wiktor Kalkosiński INTERIA.PL

Ile koni mechanicznych ma Mustang Mach-E Rally?

Ford Mustang Mach-E Rally generuje 487 KM i 950 Nm.Wiktor Kalkosiński INTERIA.PL
Bok żółtego samochodu z napisem "mach-e" obok charakterystycznego koła o sportowym wyglądzie. Auto jest w dynamicznym ujęciu, co podkreśla jego sportowy charakter.
Akumulator o pojemności użytecznej 91 kWh ma zapewniać Mustangowi Mach-E Rally zasięg do 515 km.Wiktor Kalkosiński INTERIA.PL

Jak szybki jest Nissan Ariya Nismo?

Nowoczesny samochód Nissan poruszający się po torze wyścigowym, otoczony zielenią i niebieskim niebem, z wyraźnie widocznym numerem rejestracyjnym.
Nissan Ariya Nismo generuje 435 KM i 600 Nm.Wiktor Kalkosiński INTERIA.PL
Tylne światła samochodu Nissan Ariya z widoczną tablicą rejestracyjną i emblematem marki. Samochód stoi na tle drzew, w świetle dziennym, podkreślając nowoczesny design pojazdu.
Dzięki baterii o pojemności użytecznej 87 kWh Nissan Ariya Nismo przejedzie na jednym ładowaniu do 420 km.Wiktor Kalkosiński INTERIA.PL

Ford Mustang Mach-E Rally i Nissan Ariya Nismo. Dane techniczne

 
Ford Mustang Mach-E Rally
Nissan Ariya Nismo
Moc
487 KM
435 KM
Moment obrotowy
950 Nm
600 Nm
Napęd
Na cztery koła
Na cztery koła
Czas od 0 do 100 km/h
4,1 s
5 s
Prędkość maksymalna
200 km/h
200 km/h
Pojemność użyteczna akumulatora
91 kWh
87 kWh
Deklarowany zasięg
Do 515 km
Do 420 km
Średnie zużycie energii
21 – 21,3 kWh/100 km
21,9 kWh/100 km
Mustang kontra Nismo. Który elektryk daje więcej frajdy z jazdy?Interia plINTERIA.PL

Jak jeździ Ford Mustang Mach-E Rally?

Żółty samochód sportowy o nowoczesnym designie na torze wyścigowym. W tle widoczne są barierki ochronne i drzewa, a pogodne niebo dodaje dynamiki scenie.
Mustang Mach-E Rally, jak na Forda przystało, prowadzi się świetnie. Delikatnym rozczarowaniem jest ciągle za lekko pracująca kierownica, nawet w topowym trybie jazdy - Untame.Wiktor Kalkosiński INTERIA.PL

Nissan Ariya Nismo. Wrażenia z jazdy

Dwa nowoczesne samochody elektryczne w dynamicznej jeździe na torze wyścigowym. Żółty SUV jadący z przodu po prawej, za nim czarny samochód o sportowym designie. W tle zieleń drzew oraz niebieskie niebo.
Nissan Ariya Nismo jest znacznie bardziej miękka niż Mustang Mach-E Rally.Wiktor Kalkosiński INTERIA.PL

Jakie rozmiary ma Ford Mustang Mach-E Rally i Nissan Ariya Nismo?

Ford Mustang Mach-E Rally i Nissan Ariya Nismo. Wymiary

 
Ford Mustang Mach-E Rally
Nissan Ariya Nismo
Długość
4 749 mm
4 655 mm
Szerokość z rozłożonymi lusterkami
2 097 mm
2 172 mm
Wysokość
1 649 mm
1 660 mm
Rozstaw osi
2 984 mm
2 775 mm

Zobacz również:

Ile kosztuje Ford Mustang Mach-E Rally i Nissan Ariya Nismo?

Dwa samochody elektryczne na torze wyścigowym, jeden w kolorze żółtym, drugi w kolorze szarym, wokół zielona roślinność i niebieskie niebo.
Ceny Nissana Ariyi Nismo startują od 289 900 zł. Ford Mustang Mach-E Rally kosztuje 321 100 zł.Wiktor Kalkosiński INTERIA.PL
Nowoczesne wnętrze samochodu marki Nissan z dużym, szerokim ekranem na desce rozdzielczej. Centralne miejsce zajmuje wielofunkcyjna kierownica z logo. Obok widoczna jest konsola z kontrolerem biegów i różnymi przyciskami.
Wersję Nismo rozpoznamy po czerwonych akcentach wewnątrz - choćby czerwonym pasku na kierownicy.Wiktor Kalkosiński INTERIA.PL
Przycisk startu w samochodzie z logo Nismo na desce rozdzielczej, wykończony eleganckim materiałem z czerwonymi akcentami.
Obok czerwonego przycisku startera znajdziemy napis "Nismo" mający nam przypominać, z jaką wersją mamy do czynienia.Wiktor Kalkosiński INTERIA.PL
Wnętrze samochodu z nowoczesną konsolą środkową wyposażoną w uchwyt na filiżankę, schowek na kluczyk oraz eleganckie wykończenia. Na siedzeniu leży kluczyk do auta.
Trochę denerwująca jest niezabudowana przestrzeń - tunel środkowy kończy się z dala od deski rozdzielczej.Wiktor Kalkosiński INTERIA.PL
Choć Ford Mustang Mach-E Rally jest większy, to w Nissanie Ariyi Nismo pasażerowie drugiego rzędu siedzeń będą mieli więcej miejsca.Wiktor Kalkosiński INTERIA.PL
Widok na nowoczesny samochód elektryczny w ruchu na torze wyścigowym otoczonym przez opony. Pojazd w srebrnym kolorze z czarnymi detalami i aerodynamicznym designem.
Nissan Ariya Nismo rozpędza się do 100 km/h w pięć sekund. Prędkość maksymalna wynosi 200 km/h.Wiktor Kalkosiński INTERIA.PL
Wnętrze nowoczesnego samochodu z logiem Mustanga na kierownicy. Centralny wyświetlacz dotykowy i cyfrowy panel kontrolny. Charakterystyczne elementy designu z czarnymi wykończeniami w żółtym pojeździe.
Ford Mustang Mach-E Rally wewnątrz nie różni się specjalnie od "zwykłego" Mustanga Mach-E. Najbardziej wyróżnia się kierownica z białymi akcentami.Wiktor Kalkosiński INTERIA.PL
Ekran dotykowy w samochodzie z panelem ustawień pokazujący różne opcje sterowania. Ekran jest nowoczesny, osadzony w desce rozdzielczej z widokiem na ustawienia dla asystenta jazdy oraz innych funkcji pojazdu.
Już w standardzie Ford Mustang Mach-E jest wyposażony w 15,5-calowy ekran multimediów.Wiktor Kalkosiński INTERIA.PL
Przestronny bagażnik przedni samochodu elektrycznego zapewnia dodatkowe miejsce na przechowywanie. Widać wysokiej jakości materiał i solidne wykończenie, a także drobne detale konstrukcyjne.
Oprócz standardowego bagażnika, pod maską Mustanga Mach-E znajduje się 100-litowy schowek.Wiktor Kalkosiński INTERIA.PL
Żółty samochód elektryczny sportowy na torze wyścigowym podczas dynamicznej jazdy. W tle otoczony zielenią, niebieskim niebem i czerwono-białymi barierkami ochronnymi.
Na rozpędzenie się do 100 km/h Ford Mustang Mach-E Rally potrzebuje 4,1 sekundy. Podobnie jak w Ariyi Nismo prędkość maksymalna wynosi 200 km/h.Wiktor Kalkosiński INTERIA.PL
Dwa nowoczesne samochody sportowe na torze wyścigowym w ruchu. Żółty i czarny pojazd z aerodynamicznymi spojlerami, poruszające się obok siebie na tle zielonego krajobrazu i niebieskiego nieba z białymi chmurami.
Ford Mustang Mach-E Rally jest mocniejszy, ma lepszy czas do setki, a także większy akumulator i deklarowany zasięg.Wiktor Kalkosiński INTERIA.PL
Dwa elektryczne samochody osobowe jadące obok siebie po torze wyścigowym otoczonym lasem i znakami reklamowymi. Jeden z pojazdów jest w intensywnym żółtym kolorze, a drugi w ciemnym kolorze.
Po stronie Ariyi Nismo jest cena. Specyfikacje tych dwóch samochodów dzieli ponad 30 tys. zł.Wiktor Kalkosiński INTERIA.PL