Toyota C-HR Plug-in Hybrid. Dowód na to, że świat stanął na głowie

Toyota C-HR Plug-in Hybrid. Dowód na to, że świat stanął na głowie.
Toyota C-HR Plug-in Hybrid. Dowód na to, że świat stanął na głowie.Krzysztof MocekINTERIA.PL
Po raz pierwszy w gamie CH-R pojawił się napęd Plug-in Hybrid.
Po raz pierwszy w gamie CH-R pojawił się napęd Plug-in Hybrid.Krzysztof MocekINTERIA.PL

Toyota C-HR Plug-in Hybrid. Dynamika i oszczędność idą tu w parze

Toyota C-HR Plug-in Hybrid - dane techniczne

Dane techniczne 
Silnik
benz. + elektryczny (PHEV)
Pojemność
1987 ccm 
Moc silnika spalinowego 
152 KM 
Moc silnika elektrycznego
163 KM  
Moc układu hybrydowego 
223 KM
Skrzynia biegów 
e-CVT
Pojemność akumulatorów
13,6 kWh
Zasięg w trybie elektr. 
do 66 km (WLTP) 
Osiągi 
Przyspieszenie 0-100 km/h
7,4 s
Prędkość maksymalna
180 km/h 
Wymiary 
Długość
4362 mm
Szerokość
1832 mm 
Wysokość
1564 mm 
Rozstaw osi
2640 mm 
Pojemność bagażnika
310 l
Układ napędowy C-HR Plug-in Hybrid to 2-litrowy silnik benzynowy oraz motor elektryczny.
Układ napędowy C-HR Plug-in Hybrid to 2-litrowy silnik benzynowy oraz motor elektryczny.Krzysztof MocekINTERIA.PL
Toyota C-HR na bieżąco uczy się uczy się ekonomicznej jazdy.
Toyota C-HR na bieżąco uczy się uczy się ekonomicznej jazdy. Krzysztof MocekINTERIA.PL

Toyota C-HR Plug-in Hybrid. Wrażenia z jazdy

Nawet przy szybszej jeździe układ kierowniczy sprawnie reaguje na polecenia, a samochód zachowuje sztywność w zakrętach.
Nawet przy szybszej jeździe układ kierowniczy sprawnie reaguje na polecenia, a samochód zachowuje sztywność w zakrętach.materiały prasowe
Wnętrze nowej Toyoty C-HR ma najlepsze wyciszenie w swojej klasie.
Wnętrze nowej Toyoty C-HR ma najlepsze wyciszenie w swojej klasie.Krzysztof MocekINTERIA.PL

Toyota C-HR Plug-in Hybrid. Koszt zakupu

C-HR drugiej generacji jest mocno podobny do elektrycznego bZ4X.
C-HR drugiej generacji jest mocno podobny do elektrycznego bZ4X.Krzysztof MocekINTERIA.PL
Toyota C-HR ma podświetlane logo na klapie bagażnika.
Toyota C-HR ma podświetlane logo na klapie bagażnika. Krzysztof MocekINTERIA.PL
Na dłuższym dystansie trzeba się liczyć ze spalaniem rzędu 4,7 – 5 l / 100 km.
Na dłuższym dystansie trzeba się liczyć ze spalaniem rzędu 4,7 – 5 l / 100 km. Krzysztof MocekINTERIA.PL
Baterie można naładować przy pomocy Wallboxa i z domowego gniazdka.
Baterie można naładować przy pomocy Wallboxa i z domowego gniazdka.Krzysztof MocekINTERIA.PL
Dziewczyna wbiegła pod samochódPolicja