Renault Scenic E-Tech. Czy elektryk może być dobrym autem rodzinnym?

Renault Scenic E-Tech to kolejny SUV w gamie marki
Renault Scenic E-Tech to kolejny SUV w gamie markiMichał DomańskiINTERIA.PL

Renault Scenic to teraz pełnoprawny SUV

Scenic E-Tech zwraca uwagę między innymi ciekawą imitacją atrapy chłodnicy
Scenic E-Tech zwraca uwagę między innymi ciekawą imitacją atrapy chłodnicyMichał DomańskiINTERIA.PL

Wnętrze Renault Scenica wygląda znajomo

Renault Scenic E-Tech korzysta ze znanego już układu deski rozdzielczej
Renault Scenic E-Tech korzysta ze znanego już układu deski rozdzielczejMichał DomańskiINTERIA.PL
12-calowe zegary wreszcie przekazują więcej informacji i mają więcej kolorów
12-calowe zegary wreszcie przekazują więcej informacji i mają więcej kolorówMichał DomańskiINTERIA.PL
Pionowy ekran systemu multimedialnego w Scenicu E-Tech ma przekątną 12 cali
Pionowy ekran systemu multimedialnego w Scenicu E-Tech ma przekątną 12 caliMichał DomańskiINTERIA.PL
Całkiem wygodne fotele. Jasna tapicerka to wyróżnik wersji Iconic
Całkiem wygodne fotele. Jasna tapicerka to wyróżnik wersji IconicMichał DomańskiINTERIA.PL
Renault Scenic E-Tech oferuje dużo miejsca na tylnej kanapie
Renault Scenic E-Tech oferuje dużo miejsca na tylnej kanapieMichał DomańskiINTERIA.PL
Bagażnik Scenica E-Tech jest bardzo głęboki
Bagażnik Scenica E-Tech jest bardzo głębokiMichał DomańskiINTERIA.PL

Scenic E-Tech ma dwie wersje układu napędowego

Renault Scenic E-Tech - dane techniczne

 
comfort range
long range
moc
170 KM
218 KM
moment obrotowy
280 Nm
300 Nm
napęd
na przód
na przód
bateria (netto)
60 kWh
87 kWh
przyspieszenie 0-100 km/h
8,6 s
7.9 s
prędkość maksymalna
150 km/h
170 km/h
zasięg
420 km
625 km
Górna wartość zasięgu to wariant optymistyczny, a dolna "autostradowy"
Górna wartość zasięgu to wariant optymistyczny, a dolna "autostradowy"Michał DomańskiINTERIA.PL
Renault Scenic E-Tech
Renault Scenic E-TechMichał DomańskiINTERIA.PL
Renault Scenic E-Tech najlepiej prezentuje się w dwukolorowym malowaniu. Dostępny jest czarny lub szary dach
Renault Scenic E-Tech najlepiej prezentuje się w dwukolorowym malowaniu. Dostępny jest czarny lub szary dachMichał DomańskiINTERIA.PL

Renault Scenic E-Tech podsumowanie i ceny

Tył Scenica E-Tech też prezentuje się atrakcyjnie
Tył Scenica E-Tech też prezentuje się atrakcyjnieMichał DomańskiINTERIA.PL

Renault Scenic E-Tech - ceny

 
techno
iconic
170 KM
202 900 zł
-
218 KM
219 900 zł
233 900 zł
Nowy Scenic ma charakterystyczne LED-y do jazdy dziennej, tak jak inne nowości Renault
Nowy Scenic ma charakterystyczne LED-y do jazdy dziennej, tak jak inne nowości RenaultMichał DomańskiINTERIA.PL
Renault Scenic E-Tech
Renault Scenic E-TechMichał DomańskiINTERIA.PL
20-calowe felgi mają ciekawy wzór
20-calowe felgi mają ciekawy wzórMichał DomańskiINTERIA.PL
Szklany dach Solarbay kosztuje 7000 zł, ale można na życzenie zmieniać jego przezroczystość
Szklany dach Solarbay kosztuje 7000 zł, ale można na życzenie zmieniać jego przezroczystośćMichał DomańskiINTERIA.PL
Tylny podłokietnik w nowym Scenicu ma spore rozmiary...
Tylny podłokietnik w nowym Scenicu ma spore rozmiary...Michał DomańskiINTERIA.PL
... i kryje w sobie schowek, złącza USB do ładowania oraz wysuwane uchwyty na telefon
... i kryje w sobie schowek, złącza USB do ładowania oraz wysuwane uchwyty na telefonMichał DomańskiINTERIA.PL
Tak jak w innych nowych modelach Renault - z prawej strony kolumny kierowniczej mamy wybierak kierunku jazdy, dźwignię wycieraczek, pilota do radia oraz łopatkę do rekuperacji. Czas najwyższy to przeprojektować
Tak jak w innych nowych modelach Renault - z prawej strony kolumny kierowniczej mamy wybierak kierunku jazdy, dźwignię wycieraczek, pilota do radia oraz łopatkę do rekuperacji. Czas najwyższy to przeprojektowaćMichał DomańskiINTERIA.PL
Podłokietnik z przodu ma niewielką regulacją wzdłużną, uchwyty i półki między fotelami umieszczono nieco za nisko
Podłokietnik z przodu ma niewielką regulacją wzdłużną, uchwyty i półki między fotelami umieszczono nieco za niskoMichał DomańskiINTERIA.PL