Renault Clio po liftingu. Jeszcze nie czas, by mówić "do widzenia"

Renault Clio po liftingu.
Renault Clio po liftingu.INTERIA.PL

Zobacz również:

    Renault Clio przeszło lifting. Zmiany są znaczące

    W związku z modernizacją zmieniono klosze tylnych lamp.
    W związku z modernizacją zmieniono klosze tylnych lamp.INTERIA.PL
    Odmianę esprit Alpine można poznać m.in. po specjalnych emblematach na przednich nadkolach.
    Odmianę esprit Alpine można poznać m.in. po specjalnych emblematach na przednich nadkolach.INTERIA.PL

    Wnętrze Renault Clio po liftingu

    W zależności od wybranej wersji wyposażeniowej wewnątrz znajdziemy m.in. 7- lub 10-calowy cyfrowy zestaw wskaźników.
    W zależności od wybranej wersji wyposażeniowej wewnątrz znajdziemy m.in. 7- lub 10-calowy cyfrowy zestaw wskaźników.INTERIA.PL

    Jaki silnik w Renault Clio po liftingu?

    Bazą układu jest wolnossący silnik benzynowy o pojemności 1,6 i mocy 94 KM.
    Bazą układu jest wolnossący silnik benzynowy o pojemności 1,6 i mocy 94 KM.INTERIA.PL

    Zobacz również:

      Renault Clio po liftingu: wersje napędowe

       
      TCe 90
      TCe 100 LPG
      E-Tech full hybrid
      Pojemność silnika spalinowego
      999 cm3
      999 cm3
      1 598 cm3
      Pojemność akumulatora trakcyjnego
      -
      -
      1,2 kWh
      Moc
      91 KM
      100 KM (korzystając z LPG)/ 91 KM (korzystając z benzyny).
      145 KM (silnik spalinowy generujący 94 KM i dwa silniki elektryczne o mocy 49 KM i 24 KM)
      Maksymalny moment obrotowy
      160 Nm
      170 Nm (korzystając z LPG)/ 160 Nm (korzystając z benzyny)
      148 Nm (silnik spalinowy)/ 205 Nm (49-konny silnik elektryczny)
      Czas od 0 do 100 km/h
      12,2 sekundy
      11,8 sekundy (korzystając z LPG)/ 12,5 sekundy (korzystając z benzyny)
      9,3 sekundy
      Prędkość maksymalna
      174 km/h
      174 km/h
      174 km/h

      Renault Clio po liftingu - spalanie

      Renault Clio Esprit Alpine

      Renault Clio Esprit Alpine
      Renault Clio Esprit AlpineINTERIA.PL
      Renault Clio Esprit Alpine
      Renault Clio Esprit AlpineINTERIA.PL
      Renault Clio Esprit Alpine
      Renault Clio Esprit AlpineINTERIA.PL
      Renault Clio Esprit Alpine
      Renault Clio Esprit AlpineINTERIA.PL
      Renault Clio Esprit Alpine
      Renault Clio Esprit AlpineINTERIA.PL
      Renault Clio Esprit Alpine
      Renault Clio Esprit AlpineINTERIA.PL
      Renault Clio Esprit Alpine
      Renault Clio Esprit AlpineINTERIA.PL
      Renault Clio Esprit Alpine
      Renault Clio Esprit AlpineINTERIA.PL
      Renault Clio Esprit Alpine
      Renault Clio Esprit AlpineINTERIA.PL
      Renault Clio Esprit Alpine
      Renault Clio Esprit AlpineINTERIA.PL
      Renault Clio Esprit Alpine
      Renault Clio Esprit AlpineINTERIA.PL
      Renault Clio Esprit Alpine
      Renault Clio Esprit AlpineINTERIA.PL
      Renault Clio Esprit Alpine
      Renault Clio Esprit AlpineINTERIA.PL
      Renault Clio Esprit Alpine
      Renault Clio Esprit AlpineINTERIA.PL

      Przyszłość małych hatchbacków nie musi jawić się w ciemnych barwach

      Fiat 600e, koniec Forda Fiesty, zakaz wyprzedzania dla ciężarówek. Moto Flesz odc. 98