Peugeot 3008. Pierwsza jazda

emptyLike
Lubię to
Lubię to
like
0
Super
relevant
0
Hahaha
haha
0
Szok
shock
0
Smutny
sad
0
Zły
angry
0
Udostępnij

W okolicach włoskiej Bolonii odbywają się pierwsze dziennikarskie jazdy całkowicie nową generacją Peugeota 3008. Na miejscu nie mogło zabraknąć wysłannika INTERIA.PL.

Peugeot 3008
Peugeot 3008INTERIA.PL

Peugeot 3008 zaprojektowany został od podstaw. O 62 mm wzrósł mierzący teraz 2675 mm rozstaw osi. W stosunku do poprzednika karoseria wydłużyła się o 8 cm (do 4,45 m) i stała się o centymetr niższa (1,62 m). Bez zmian pozostała - mierząca 1,84 m - szerokość nadwozia.

Peuegeot 3008 - pierwsza jazda

Peugeot 3008 - pierwsza jazdaINTERIA.PL
Peugeot 3008 - pierwsza jazdaINTERIA.PL
Peugeot 3008 - pierwsza jazdaINTERIA.PL
Peugeot 3008 - pierwsza jazdaINTERIA.PL
Peugeot 3008 - pierwsza jazdaINTERIA.PL
Peugeot 3008 - pierwsza jazdaINTERIA.PL
Peugeot 3008 - pierwsza jazdaINTERIA.PL
Peugeot 3008 - pierwsza jazdaINTERIA.PL
Peugeot 3008 - pierwsza jazdaINTERIA.PL
Peugeot 3008 - pierwsza jazdaINTERIA.PL
Peugeot 3008 - pierwsza jazdaINTERIA.PL

Wymiary czynią z auta konkurencję dla samochodów pokroju Kii Sportage, Nissana Qashqaia czy - chociażby - Volkswagena Tiguana.

Wydłużenie rozstawu osi i zmiana kształtów nadwozia pozwoliły wygospodarować więcej miejsca dla podróżnych.

W samochodzie zrezygnowano z klasycznych zegarów. Peugeot zdecydował się na elektroniczny panel wskaźników o przekątnej 12,3 cala.

Jak się jeździ nowym francuskim modelem? O tym przeczytacie już wkrótce w naszej relacji z jazd.

Peugeot 3008INTERIA.PL
emptyLike
Lubię to
Lubię to
like
0
Super
relevant
0
Hahaha
haha
0
Szok
shock
0
Smutny
sad
0
Zły
angry
0
Udostępnij
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Przejdź na