Peugeot 3008. Pierwsza jazda
W okolicach włoskiej Bolonii odbywają się pierwsze dziennikarskie jazdy całkowicie nową generacją Peugeota 3008. Na miejscu nie mogło zabraknąć wysłannika INTERIA.PL.

Peugeot 3008 zaprojektowany został od podstaw. O 62 mm wzrósł mierzący teraz 2675 mm rozstaw osi. W stosunku do poprzednika karoseria wydłużyła się o 8 cm (do 4,45 m) i stała się o centymetr niższa (1,62 m). Bez zmian pozostała - mierząca 1,84 m - szerokość nadwozia.
Peuegeot 3008 - pierwsza jazda











Wymiary czynią z auta konkurencję dla samochodów pokroju Kii Sportage, Nissana Qashqaia czy - chociażby - Volkswagena Tiguana.
Wydłużenie rozstawu osi i zmiana kształtów nadwozia pozwoliły wygospodarować więcej miejsca dla podróżnych.
W samochodzie zrezygnowano z klasycznych zegarów. Peugeot zdecydował się na elektroniczny panel wskaźników o przekątnej 12,3 cala.
Jak się jeździ nowym francuskim modelem? O tym przeczytacie już wkrótce w naszej relacji z jazd.
