Alpine A110 R, czyli auto z silnikiem 1.8 za 600 tys. zł. Jest doskonałe

Alpine A110 R to zestrojona z myślą o torowej jeździe odmiana francuskiego modelu
Alpine A110 R to zestrojona z myślą o torowej jeździe odmiana francuskiego modeluDariusz SobolewskiINTERIA.PL

Spis treści:

  1. Alpine A110 R wygląda niczym samochód wyścigowy
  2. Wnętrze A110 R wyróżnia się kubełkowymi fotelami
  3. Jakie są dane techniczne Alpine A110 R?
  4. Ile kosztuje Alpine A110 R?
Czerwony samochód sportowy poruszający się z dużą prędkością po torze wyścigowym otoczonym barierkami i zielenią
Alpine A110 R zwraca uwagę karbonowym pakietem aerodynamicznym w tym spojlerem na tylnej klapieINTERIA.PL

Alpine A110 R wygląda niczym samochód wyścigowy

Czerwony sportowy samochód jadący z dużą prędkością po asfaltowym torze, otoczony rozmytym, zielonym tłem drzew i metalową barierką ochronną.
A110 nadal prezentuje się doskonale i ma sylwetkę prawdziwego sportowcaDariusz SobolewskiINTERIA.PL

Wnętrze A110 R wyróżnia się kubełkowymi fotelami

Wnętrze sportowego samochodu z wyraźnie widocznymi, czerwonymi kubełkowymi fotelami wykończonymi czarnymi akcentami i pasami bezpieczeństwa, elementy kokpitu oraz drzwi pokryte ciemnymi panelami
Kubełkowe fotele Sabelt z sześciopunktowymi pasami bezpieczeństwa to wyróżnik A110 RDariusz SobolewskiINTERIA.PL
Wnętrze nowoczesnego samochodu sportowego z widocznym logo Alpine na kierownicy, cyfrowym zestawem wskaźników, ekranem multimedialnym, sportowymi fotelami i wykończeniem alcantarą z czerwonymi akcentami.
Deska rozdzielcza A110 R jest taka sama jak w pozostałych odmianach. Deskę rozdzielczą obito alcantarąDariusz SobolewskiINTERIA.PL
Panel sterowania samochodu z nowoczesnym ekranem dotykowym wyświetlającym radio oraz nawigację, poniżej przyciski do obsługi funkcji pojazdu, klimatyzacja z pokrętłami regulującymi temperaturę i nawiew.
7-calowy ekran multimediów nie zmienił się od premiery modelu, ale na szczęście obsługuje Android Auto i Apple CarPlay. Poniżej prosty panel klimatyzacji automatycznejDariusz SobolewskiINTERIA.PL
Kokpit sportowego samochodu z wyraźnie widoczną konsolą środkową wykonaną z włókna węglowego, sportowymi fotelami pokrytymi czerwonym materiałem i detalami o wysokiej jakości wykończenia.
Lewitująca konsola w A110 nadal wygląda bardzo dobrze. Znalazły się na niej najważniejsze przełączniki (w tym wybierak dwusprzęgłowej skrzyni), a wykończono ją alcantarą, karbonem i szczotkowanym aluminium.Dariusz SobolewskiINTERIA.PL
Czerwony sportowy samochód Alpine A110 S na torze wyścigowym, widok z tyłu, samochód stoi przy krawężniku toru, podkreślone sportowe detale takie jak spoiler, dyfuzor oraz czarne felgi, dach częściowo pokryty czarnym malowaniem.
A110 R zamiast tylnej szyby ma pokrywę z włókna węglowego. Potęguje to torowy charakter samochodu, ale jest mało praktyczneDariusz SobolewskiINTERIA.PL
Wnętrze czerwonych drzwi samochodu sportowego z czarnymi wstawkami i widocznym czerwonym paskiem do zamykania drzwi, chromowaną klamką oraz głośnikiem umieszczonym w dolnej części panelu.
Czerwone taśmy pełnią rolę uchwytów i pozwalają zamknąć drzwi nawet jeśli zapięliśmy już szelkiDariusz SobolewskiINTERIA.PL

Jakie są dane techniczne Alpine A110 R?

Cyfrowy panel zegarów samochodu z wyraźnym licznikiem kilometrów, informacjami o prędkości, temperaturze, poziomie paliwa oraz ikonami systemów wspomagania jazdy.
Wirtualne zegary w trybie torowym na pierwszym miejscu stawiają widok obrotomierzaDariusz SobolewskiINTERIA.PL
Podwójny wydech sportowego samochodu z wykończeniem z włókna węglowego, widoczny na tle asfaltowej drogi, światło odbija się od czerwonego lakieru nadwozia.
Opcjonalny wydech Akrapovica brzmi doskonale, ale wymaga dopłaty 17 400 złDariusz SobolewskiINTERIA.PL
Czerwony samochód sportowy jadący z dużą prędkością po zakręcie toru wyścigowego, w otoczeniu zieleni lasu i barier ochronnych.
Każde Alpine A110 prowadzi się doskonale, a wersja R ma obniżone o 10 mm zawieszenie, które jest też o 10 proc. bardziej sztywneDariusz SobolewskiINTERIA.PL
Czerwony sportowy samochód Alpine A110 jadący dynamicznie po zakręcie asfaltowej drogi otoczonej zielenią; dobrze widoczna rejestracja i detale aerodynamiczne pojazdu.
Pakiet aerodynamiczny A110 R zapewnia dodatkowe 29 kg docisku, ale jednocześnie obniżono opory powietrza, co pozwoliło na zwiększenie prędkości maksymalnej do 285 km/hDariusz SobolewskiINTERIA.PL

Ile kosztuje Alpine A110 R?

Czerwony sportowy samochód z czarnym dachem i maską stoi zaparkowany na asfaltowej drodze, w tle widać fragmenty zieleni i suchej trawy.
Alpine A110 R prezentuje się doskonale, szczególnie gdy pokryte jest wyrazistym kolorem, kontrastującym z karbonowymi dodatkamiDariusz SobolewskiINTERIA.PL

Zobacz również:

    otwarty bagażnik czerwonego samochodu Alpine A110 z widoczną czarną torbą w środku i logo marki na brzegu bagażnika
    Tylny bagażnik Alpine A110 ma tylko 100 l pojemności, niewielki otwór i nieregularny kształtDariusz SobolewskiINTERIA.PL
    Czerwony sportowy samochód stoi na torze wyścigowym pod sygnalizacją świetlną, nad pojazdem widoczny jest zestaw czerwonych świateł charakterystycznych dla startów wyścigowych, w tle las i błękitne niebo z lekkim zachmurzeniem.
    Alpine A110 R najlepiej czuje się na torzeDariusz SobolewskiINTERIA.PL
    Czerwony sportowy samochód stoi na torze wyścigowym obok żółtego budynku z trybunami i światłami sygnalizacyjnymi, w tle widoczne drzewa i niebieskie niebo.
    Alpine A110Dariusz SobolewskiINTERIA.PL

    Alpine A110 R - dane techniczne

    Dane techniczne
    Silnik
    R4, t. benzynowy
    Pojemność
    1798 ccm
    Moc
    300 KM (6300 obr./min)
    Maksymalny moment obrotowy
    340 Nm (2400-6000 obr./min)
    Skrzynia biegów
    7b dwusprzęgłowa
    Napęd
    na tył
    Osiągi
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    3,9 s
    Prędkość maksymalna
    285 km/h
    Średnie spalanie
    6,8 l/100 km
    Wymiary
    Długość
    4256 mm
    Szerokość
    1798 mm
    Wysokość
    1252 mm
    Rozstaw osi
    2420 mm
    Masa własna
    1082 kg
    Pojemność bagażnika (p/t)
    96/100 l
    Cena
    566 tys. zł
    Czerwony samochód sportowy zaparkowany przed budynkiem toru wyścigowego Tor Kielce z wyraźnym napisem na żółto-czerwonej elewacji oraz flagami reklamowymi na tle. Słoneczna pogoda i puste trybuny podkreślają motoryzacyjny klimat.
    Alpine A110 RDariusz SobolewskiINTERIA.PL
    Czerwony sportowy samochód jadący dynamicznie po krętej asfaltowej drodze w lesie, w tle drzewa i rozmazany asfalt podkreślający ruch pojazdu
    Alpine A110 RDariusz SobolewskiINTERIA.PL
    Czerwony sportowy samochód jadący z dużą prędkością po asfaltowym torze, wokół gęste drzewa oraz bariera ochronna, samochód wyróżnia się aerodynamicznym kształtem i czarnymi elementami nadwozia.
    Alpine A110 RDariusz SobolewskiINTERIA.PL
    Czerwony sportowy samochód Alpine A110 z czarnymi elementami karoserii pokonuje zakręt na torze wyścigowym, w tle widoczne są bariery z opon oraz zieleń lasu.
    Alpine A110 RDariusz SobolewskiINTERIA.PL
    Jasnoczerwony sportowy samochód z reflektorami LED ustawiony na asfaltowej drodze, otoczony drzewami i zielenią, z niebieskim niebem i delikatnymi chmurami w tle.
    Alpine A110 RDariusz SobolewskiINTERIA.PL
    Czerwony sportowy samochód z widocznym przednim kołem o czarnych, wieloramiennych felgach na tle asfaltowej drogi i zieleni.
    Alpine A110 RDariusz SobolewskiINTERIA.PL
    Czerwony samochód sportowy Alpine A110S z dużym tylnym spojlerem stoi na drodze, w otoczeniu zieleni i drzew, widok z tyłu skupia się na układzie wydechowym i rejestracji pojazdu.
    Alpine A110 RINTERIA.PL
    Czerwony sportowy samochód marki Alpine A110R z polską tablicą rejestracyjną, widok z tyłu z wyraźnym spojlerem i odbiciem otoczenia w karoserii, w tle drzewa i metalowa bariera ochronna.
    Alpine A110 RDariusz SobolewskiINTERIA.PL
    Przód czerwonego samochodu sportowego z otwartą maską, pod którą znajduje się pusty bagażnik umieszczony z przodu pojazdu.
    Alpine A110 RDariusz SobolewskiINTERIA.PL
    Sportowa kabina samochodu z wyprofilowanym czerwonym fotelem kubełkowym, kierownicą z logo i nowoczesną deską rozdzielczą wyposażoną w ekran dotykowy oraz wieloma przyciskami sterującymi.
    Alpine A110 RDariusz SobolewskiINTERIA.PL
    Cyfrowy zestaw wskaźników samochodu sportowego z widocznym kierownicą, wyświetlaczami prędkości, obrotów silnika, temperatury oraz poziomu paliwa, tło rozmyte i nieodciągające uwagi od panelu kontrolnego.
    Alpine A110 RDariusz SobolewskiINTERIA.PL
    Wyświetlacz samochodowy prezentuje dane telemetryczne, takie jak prędkość, moc, moment obrotowy, przepustnica i hamulce, z wyraźnie oznaczonymi wartościami liczbowymi na niebieskim tle. Wokół ekranu znajdują się przyciski sterujące funkcjami pojazdu.
    Alpine A110 RDariusz SobolewskiINTERIA.PL
    Czerwony samochód z widocznym progiem bocznym wykonanym z włókna węglowego, na którym znajduje się napis 'DO NOT WALK', zaparkowany na szaro-białej nawierzchni asfaltowej.
    Alpine A110 RDariusz SobolewskiINTERIA.PL
    Skrzydło aerodynamiczne wykonane z włókna węglowego zamocowane na tylnej części czerwonego samochodu sportowego z wyraźnie widocznymi wspornikami aluminiowymi.
    Alpine A110 RDariusz SobolewskiINTERIA.PL
    Centralny panel samochodu z widoczną tabliczką znamionową A110 R, dwoma gniazdami USB i detalami wnętrza pojazdu sportowego.
    Alpine A110 RDariusz SobolewskiINTERIA.PL
    Nowe BMW iX3 na żywo. 805 km zasięgu i rewolucyjny kokpitINTERIA.PL
    Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?