Takich samochodów już nikt nie robi. Wrażenia z jazdy są niezapomniane

Alpine A110 GT
Alpine A110 GTKarol TynkaINTERIA.PL

Alpine A110 GT

Alpine A110 GT
Alpine A110 GTKarol TynkaINTERIA.PL
Alpine A110 GT
Alpine A110 GTKarol TynkaINTERIA.PL
Alpine A110 GT
Alpine A110 GTKarol TynkaINTERIA.PL
Alpine A110 GT
Alpine A110 GTKarol TynkaINTERIA.PL
Alpine A110 GT
Alpine A110 GTKarol TynkaINTERIA.PL
Alpine A110 GT
Alpine A110 GTKarol TynkaINTERIA.PL
Alpine A110 GT
Alpine A110 GTKarol TynkaINTERIA.PL
Alpine A110 GT
Alpine A110 GTKarol TynkaINTERIA.PL
Alpine A110 GT
Alpine A110 GTKarol TynkaINTERIA.PL
Alpine A110 GT
Alpine A110 GTKarol TynkaINTERIA.PL
Alpine A110 GT
Alpine A110 GTKarol TynkaINTERIA.PL
Alpine A110 GT
Alpine A110 GTKarol TynkaINTERIA.PL
Alpine A110 GT
Alpine A110 GTKarol TynkaINTERIA.PL
Alpine A110 GT
Alpine A110 GTKarol TynkaINTERIA.PL
Alpine A110 GT
Alpine A110 GTKarol TynkaINTERIA.PL
Alpine A110 GT
Alpine A110 GTKarol TynkaINTERIA.PL
Alpine A110 GT
Alpine A110 GTKarol TynkaINTERIA.PL
Alpine A110 GT
Alpine A110 GTKarol TynkaINTERIA.PL
Alpine A110 GT
Alpine A110 GTKarol TynkaINTERIA.PL
Alpine A110 GT
Alpine A110 GTKarol TynkaINTERIA.PL
Alpine A110 GT
Alpine A110 GTKarol TynkaINTERIA.PL
Alpine A110 GT
Alpine A110 GTKarol TynkaINTERIA.PL
Alpine A110 GT
Alpine A110 GTKarol TynkaINTERIA.PL
Alpine A110 GT
Alpine A110 GTKarol TynkaINTERIA.PL
Alpine A110 GT
Alpine A110 GTKarol TynkaINTERIA.PL
Alpine A110 GT
Alpine A110 GTKarol TynkaINTERIA.PL
Alpine A110 GT
Alpine A110 GTKarol TynkaINTERIA.PL
Alpine A110 GT
Alpine A110 GTKarol TynkaINTERIA.PL
Alpine A110 GT
Alpine A110 GTKarol TynkaINTERIA.PL
Alpine A110 GT
Alpine A110 GTKarol TynkaINTERIA.PL
Alpine A110 GT
Alpine A110 GTKarol TynkaINTERIA.PL
Alpine A110 GT
Alpine A110 GTKarol TynkaINTERIA.PL
Alpine A110 GT
Alpine A110 GTKarol TynkaINTERIA.PL

Alpine A110 ma ponadczasową stylistykę

Alpine A110 GT
Alpine A110 GTKarol TynkaINTERIA.PL
Alpine A110 GT
Alpine A110 GTKarol TynkaINTERIA.PL

Niska masa to podstawa samochodu sportowego

Alpine A110 GT
Alpine A110 GTKarol TynkaINTERIA.PL
Alpine A110 GT
Alpine A110 GTKarol TynkaINTERIA.PL

Czy z Alpine A110 da się żyć na co dzień?

Alpine A110 GT
Alpine A110 GTKarol TynkaINTERIA.PL
Alpine A110 GT
Alpine A110 GTKarol TynkaINTERIA.PL

Alpine A110 GT - podsumowanie i cena

Alpine A110 GT
Alpine A110 GTKarol TynkaINTERIA.PL

Alpine A110 GT

Dane techniczne
Silnik
R4, t. benzynowy
Pojemność
1798 ccm
Moc
300 KM (6300 obr./min)
Maksymalny moment obrotowy
340 Nm (2400-6000 obr./min)
Skrzynia biegów
7b dwusprzęgłowa
Napęd
na tył
Osiągi
Przyspieszenie 0-100 km/h
4,2 s
Prędkość maksymalna
250 km/h
Średnie spalanie
6,8 l/100 km
Wymiary
Długość
4181 mm
Szerokość
1798 mm
Wysokość
1252 mm
Rozstaw osi
2420 mm 
Masa własna
1119 kg
Pojemność bagażnika przód
100 l
Pojemność bagażnika tył
96 l
Wyposażenie seryjne
18-calowe felgi, oświetlenie LED, sportowy wydech, czujniki parkowania przód/tył, kamera cofania, system bezkluczykowy, fotele Sabelt, skórzana tapicerka, klimatyzacja automatyczna, tempomat, nawigacja.
Wyposażenie testowanego egzemplarza
Lakier z gamy Atelier Alpine, nagłośnienie Focal Premium, wykończenie wnętrza mikrofibrą, podgrzewane przednie fotele, pakiet schowki, Alpine Telemetrics.
Cena
329 900 zł
Cena testownego egzemplarza
384 tys. zł
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?