Nowy Ford Ranger łamie zasady. 281 KM, 3500 kg uciągu, a pali jak kompakt

Ford Ranger Plug-in jest mocny, luksusowy i ekonomiczny. A jak cena?
Ford Ranger Plug-in jest mocny, luksusowy i ekonomiczny. A jak cena? Krzysztof MocekINTERIA.PL

Ford Ranger Plug-in Hybrid łączy silnik spalinowy z elektrycznym

Pomarańczowy pickup Ford Ranger stoi na kamienistej drodze tuż obok małego, płytkiego strumienia, z tyłu widać zielone, łagodne wzgórza porośnięte trawą.
Ranger Plug-in Hybrid niewiele ustępuje pod względem mocy sportowemu wariantowi Raptor.Krzysztof MocekINTERIA.PL
Fragment żółtego samochodu terenowego marki Ford, widoczna maska, grill, reflektor, zderzak oraz przednie koło z charakterystyczną felgą, pojazd stoi na kamienistym podłożu.
Układ napędowy potrafi automatycznie rozdzielać moment obrotowy z obu na wszystkie cztery koła. Krzysztof MocekINTERIA.PL

Hybrydowy Ranger bez problemu pociągnie ciężkie przyczepy

Jasnoniebieski samochód terenowy ciągnący dużą przyczepę z przykrytym białą plandeką ładunkiem po nieutwardzonej ścieżce w otwartym krajobrazie górskim, pod pochmurnym niebem.
Hybrydowy Ranger bez problemu ciągnie przyczepy o masie do 3,5 tony.Krzysztof MocekINTERIA.PL

Ford Ranger Plug-in przejedzie przez kamienie, błoto i rzeki

Nowoczesne wnętrze samochodu Ford z widocznymi przednimi fotelami, kierownicą, elektroniczną deską rozdzielczą oraz dużym ekranem dotykowym na konsoli centralnej, wykończone czarną skórą z żółtymi przeszyciami.
Ford zadbał o precyzyjnie zestrojony układ kierowniczy. Krzysztof MocekINTERIA.PL
Środkowa konsola nowoczesnego samochodu z widoczną dźwignią automatycznej skrzyni biegów, dwoma uchwytami na napoje, przyciskami sterującymi i ozdobnym przeszyciem na skórzanej tapicerce.
Różnorodne tryby jazdy dodatkowo wspierają kierowcę w terenie. Krzysztof MocekINTERIA.PL

Ford Ranger Plug-in Hybrid. Ceny startują od 167 tys. zł

Pomarańczowy pickup z napędem na cztery koła stoi na kamienistym terenie, w tle widoczne są zielone krzewy i wzgórza pokryte trawą oraz szczyt górski, niebo jest zachmurzone.
Ford Ranger w wersji Plug-in Hybrid stanowi interesujące uzupełnienie gamy "wołów roboczych" marki.Krzysztof MocekINTERIA.PL
Trzy pickupy Forda pokonują kamienistą i zalaną drogę w górzystym, zielonym krajobrazie, podczas jazdy terenowej, widoczne są rozpryski wody oraz surowa przyroda.
Ford Ranger Plug-in przejedzie przez kamienie, błoto i rzeki.Krzysztof MocekINTERIA.PL
Na polskim rynku Ford Ranger Plug-in Hybrid dostępny jest w trzech wersjach wyposażenia.
Na polskim rynku Ford Ranger Plug-in Hybrid dostępny jest w trzech wersjach wyposażenia.Krzysztof MocekINTERIA.PL
Jasnoszary pickup marki Ford w terenie górskim, otoczony mgłą i niskimi chmurami, stoi na nierównym, żwirowym podłożu, w tle widoczne strome zbocza pokryte resztkami śniegu.
Najdroższy w polskiej ofercie jest wariant Stormtrak.Krzysztof MocekINTERIA.PL
Wnętrze nowoczesnego samochodu z czarnymi, skórzanymi fotelami z żółtymi przeszyciami, otwartymi drzwiami i widoczną deską rozdzielczą, elementy wykończenia i znaczek modelu Wildtrak.
Wygodne fotele i świetne materiały. Rangera trudno skojarzyć z typowym pojazdem użytkowym.Krzysztof MocekINTERIA.PL
Pomarańczowy pick-up terenowy z namiotem dachowym rozstawionym na dachu, drabinka oparta o samochód prowadzi do wejścia do namiotu. W tle zielone, górskie krajobrazy i lekko zamglone niebo.
Nocleg pod namiotem to jeden z najprostszych sposobów na ucieczkę od codzienności.Krzysztof MocekINTERIA.PL
Otwarty port ładowania samochodu elektrycznego w żółtym pojeździe terenowym, widoczne szczegóły wlewu oraz fragment opony z wyrazistym bieżnikiem.
Ładowanie akumulatora przy użyciu jednofazowej ładowarki o mocy 16 A trwa mniej niż cztery godziny.Krzysztof MocekINTERIA.PL
Wyświetlacz cyfrowy samochodu z widoczną prędkością 73 km/h, wskaźnikiem zużycia energii, stanem baterii i przebiegiem, częściowo widoczna kierownica po lewej stronie.
Gdy bateria się wyczerpie, zużycie paliwa wzrasta do 9 - 11 litrów na 100 km.Krzysztof MocekINTERIA.PL
Volvo niszczy własne samochody. Wszystko w szlachetnym celuMaciej OlesiukINTERIA.PL
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?