Elektryczna Klasa G w Polsce. Nie do zatrzymania w terenie, kręci "bączki" w miejscu

Jan Guss-Gasiński

Jan Guss-Gasiński

Aktualizacja
Mercedes G 580 z technologią EQ pokazał mi swoje możliwości na Torze Modlin.
Mercedes G 580 z technologią EQ pokazał mi swoje możliwości na Torze Modlin.Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL

Elektryczna klasa G jest wierna swoim ideałom

Mercedes G 580 z technologią EQ wygląda niemal identycznie, jak spalinowe odmiany.
Mercedes G 580 z technologią EQ wygląda niemal identycznie, jak spalinowe odmiany.Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Mercedes G 580 z technologią EQ. Kabina jest luksusowa i nowoczesna.
Mercedes G 580 z technologią EQ. Kabina jest luksusowa i nowoczesna.Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL

Mercedes G 580 EQ robi wrażenie osiągami, ale nie zasięgiem

Mercedes G 580 z technologią EQ potrafi jeździć po ścianach. Potrafi się przechylić nawet do 36 stopni.
Mercedes G 580 z technologią EQ potrafi jeździć po ścianach. Potrafi się przechylić nawet do 36 stopni.Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL

Elektryczny Mercedes G 580 potrafi w terenie niesamowite rzeczy

Mercedes G 580 z technologią EQ pokazał mi swoje możliwości na Torze Modlin.
Mercedes G 580 z technologią EQ pokazał mi swoje możliwości na Torze Modlin.Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL

Ile kosztuje Mercedes G 580 EQ w Polsce?

Tak wygląda nowy Mercedes klasy G z długą listą opcji z listy Manufactur.
Tak wygląda nowy Mercedes klasy G z długą listą opcji z listy Manufactur.Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL