W BMW M135 xDrive czułem się jak w teleturnieju. „Dłonie na przyciskach”

BMW M135 xDrive to topowa wersja napędowa nowej generacji serii 1.
BMW M135 xDrive to topowa wersja napędowa nowej generacji serii 1.Maciej OlesiukINTERIA.PL

Nowe BMW serii 1. Wymiary i wygląd

  • Długość: 4 361 mm (o 42 mm większa od poprzedniej generacji)
  • Szerokość (bez lusterek): 1 800 mm (o 1 mm większa)
  • Wysokość: 1 459 mm (większa o 25 mm).
  • Rozstaw osi: 2 670 mm (bez zmian)
Jedynym nawiązaniem do charakterystycznych "ringów" są dwa pionowe elementy pełniące funkcję świateł dziennych i kierunkowskazów.
Jedynym nawiązaniem do charakterystycznych "ringów" są dwa pionowe elementy pełniące funkcję świateł dziennych i kierunkowskazów.Maciej OlesiukINTERIA.PL

Wnętrze BMW serii 1

Wewnątrz BMW serii 1 znajdziemy dwa ekrany - przed kierowcą wyświetlacz 10,25-calowy, a do obsługi multimediów 10,7-calowy.
Wewnątrz BMW serii 1 znajdziemy dwa ekrany - przed kierowcą wyświetlacz 10,25-calowy, a do obsługi multimediów 10,7-calowy.Maciej OlesiukINTERIA.PL
Nowe BMW serii 1 wyposażone jest tylko w siedmiobiegową przekładnię dwusprzęgłową. Po raz pierwszy nie znajdziemy tutaj skrzyni manualnej.
Nowe BMW serii 1 wyposażone jest tylko w siedmiobiegową przekładnię dwusprzęgłową. Po raz pierwszy nie znajdziemy tutaj skrzyni manualnej.Maciej OlesiukINTERIA.PL
BMW serii 1 wyposażone oferuje bagażnik o pojemności 380 litrów. W wersjach hybrydowych spada ona do 300 litrów.
BMW serii 1 wyposażone oferuje bagażnik o pojemności 380 litrów. W wersjach hybrydowych spada ona do 300 litrów.Maciej OlesiukINTERIA.PL

Jakie silniki w nowym BMW serii 1?

BMW M135 xDrive wyposażone jest w dwulitrową jednostkę benzynową generującą 300 KM i 400 Nm. To najmocniejsza wersja napędowa nowej serii 1.
BMW M135 xDrive wyposażone jest w dwulitrową jednostkę benzynową generującą 300 KM i 400 Nm. To najmocniejsza wersja napędowa nowej serii 1.Maciej OlesiukINTERIA.PL

Jak jeździ BMW M135 xDrive?

Nowe BMW serii 1 z założenia ma charakteryzować się lepszym prowadzeniem. Inżynierowie m.in. zwiększyli sztywność karoserii oraz punktów mocowania zawieszenia.
Nowe BMW serii 1 z założenia ma charakteryzować się lepszym prowadzeniem. Inżynierowie m.in. zwiększyli sztywność karoserii oraz punktów mocowania zawieszenia.Maciej OlesiukINTERIA.PL

Ile kosztuje BMW M135 xDrive? Porównanie z konkurencją

Testowany przez nas egzemplarz BMW M135 xDrive wyposażony jest m.in. w elektrycznie regulowane fotele przednie z pamięcią ustawień dla fotela kierowcy.
Testowany przez nas egzemplarz BMW M135 xDrive wyposażony jest m.in. w elektrycznie regulowane fotele przednie z pamięcią ustawień dla fotela kierowcy.Maciej OlesiukINTERIA.PL
O nagłośnienie dba system firmy Harman Kardon. Metalowe osłony głośników zdobi podświetlany napis z nazwą firmy.
O nagłośnienie dba system firmy Harman Kardon. Metalowe osłony głośników zdobi podświetlany napis z nazwą firmy.Maciej OlesiukINTERIA.PL
Nowe BMW serii 1 zostało zaprojektowane w sposób bardziej zachowawczy niż inne modele. Z przodu auto wyróżnia się m.in. pochyloną osłoną chłodnicy, która na szczęście nie jest przerośnięta.
Nowe BMW serii 1 zostało zaprojektowane w sposób bardziej zachowawczy niż inne modele. Z przodu auto wyróżnia się m.in. pochyloną osłoną chłodnicy, która na szczęście nie jest przerośnięta.Maciej OlesiukINTERIA.PL
Zachodzące na boki tylne światła wyróżniają się "wcięciem" na łączeniu z klapą bagażnika.
Zachodzące na boki tylne światła wyróżniają się "wcięciem" na łączeniu z klapą bagażnika.Maciej OlesiukINTERIA.PL
Za BMW serii 1 w bazowej konfiguracji trzeba zapłacić co najmniej 127 tys. zł.Maciej OlesiukINTERIA.PL
Ceny BMW M135 xDrive, czyli topowej odmiany napędowej, startują od 235 tys. zł.Maciej OlesiukINTERIA.PL
interiaINTERIA.PL
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?