Volkswagen Passat eHybrid to świetne auto, ale nie jedź nim na ładowarkę

Nowy Volkswagen Passat dostępny jest tylko jako kombi
Nowy Volkswagen Passat dostępny jest tylko jako kombiBożydar PająkINTERIA.PL

Wymiary Volkswagena Passata są niczym w aucie klasy wyższej

Mając 492 cm długości Passat jest dłuższy na przykład od TouaregaBożydar PająkINTERIA.PL

Wnętrze Passata jest nowoczesne, ale gdzie te obiecane przyciski?

Deska rozdzielcza Passata prezentuje się nowocześnie, ale próżno tu szukać fizycznych przyciskówBożydar PająkINTERIA.PL
Centralny ekran za dopłatą ma aż 15 cali, co ułatwia odnaleźć się w gąszczu opcjiBożydar PająkINTERIA.PL
Wszystkie wersje Passata mają skrzynię automatyczną, a wybierak umieszczono na kolumnie kierowniczejBożydar PająkINTERIA.PL
Kierownica jest taka sama jak w poprzednim Passacie. Różnica polega na tym, że nie można już dopłacić do nowocześniejszej kierownicy z przełącznikami wyglądającymi jak dotykoweBożydar PająkINTERIA.PL
Górna i środkowa część deski rozdzielczej obszyta jest sztuczną skórą, zaś w ozdobne panele wkomponowano oświetlenie nastrojoweBożydar PająkINTERIA.PL
Za 5750 zł otrzymujemy elektryczną regulację przednich foteli, wentylację oraz masażBożydar PająkINTERIA.PL
Na tylnej kanapie Passata jest mnóstwo miejsca, ale trzeciemu pasażerowi będzie przeszkadzał wysoki środkowy tunelBożydar PająkINTERIA.PL

Ile pali hybrydowy Volkswagen Passat?

Bagażnik wersji eHybrid ma tylko 510 l z uwagi na dużą baterię o pojemności 19,7 kWh netto, która znajduje się pod jego podłogąBożydar PająkINTERIA.PL
Tylne światła Passata mają potrójny motyw i połączone są paskiem świetlnymBożydar PająkINTERIA.PL

Ile przejedzie na prądzie Volkswagen Passat eHybrid?

Według producenta Passat eHybrid powinien przejechać do 131 km na jednym ładowaniu. W czasie testu prognoza wyniosła 101 km
Według producenta Passat eHybrid powinien przejechać do 131 km na jednym ładowaniu. W czasie testu prognoza wyniosła 101 kmMichał DomańskiINTERIA.PL
Realne zużycie energii przy niskich temperaturach okazało się bardzo wysokie, a zasięg na prądzie to tylko 68 km
Realne zużycie energii przy niskich temperaturach okazało się bardzo wysokie, a zasięg na prądzie to tylko 68 kmMichał DomańskiINTERIA.PL

Volkswagen Passat eHybrid – ceny i konkurencja

Volkswagen Passat 1.5 TSI eHybridBożydar PająkINTERIA.PL

Volkswagen Passat 1.5 TSI eHybrid

Dane techniczne 
Silnik spalinowy
R4, t. benz.
Pojemność
1498 ccm 
Moc
150 KM (5500 obr./min)
Maksymalny moment obrotowy
250 Nm (1500-4000 obr./min)
Moc silnika elektrycznego
116 KM
Maks. mom. obr. silnika el.
330 Nm
Łączna moc układu
204 KM 
Łączny maks. mom. układu
350 Nm 
Skrzynia biegów
dwusprzęgłowa 6b 
Napęd
na przód
Pojemność baterii (netto)
19,7 kWh
Osiągi 
Przyspieszenie 0-100 km/h
8,1 s
Prędkość maksymalna
220 km/h 
Pręd. maks. w trybie el.
140 km/h
Zasięg elektryczny
131 km
Średnie zużycie paliwa
0,4 l/100 km
Wymiary 
Długość
4917 mm
Szerokość
1849 mm 
Wysokość
1521 mm 
Rozstaw osi
2839 mm 
Masa własna
1849 kg
Pojemność bagażnika
510/1770 l
Cena
222 tys. zł
Volkswagen Passat 1.5 TSI eHybrid
Volkswagen Passat 1.5 TSI eHybridBożydar PająkINTERIA.PL
Volkswagen Passat 1.5 TSI eHybrid
Volkswagen Passat 1.5 TSI eHybridBożydar PająkINTERIA.PL
Volkswagen Passat 1.5 TSI eHybrid
Volkswagen Passat 1.5 TSI eHybridBożydar PająkINTERIA.PL
Volkswagen Passat 1.5 TSI eHybrid
Volkswagen Passat 1.5 TSI eHybridBożydar PająkINTERIA.PL
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?