Volkswagen Passat eHybrid to świetne auto, ale nie jedź nim na ładowarkę

Nowy Volkswagen Passat dostępny jest tylko jako kombi
Nowy Volkswagen Passat dostępny jest tylko jako kombiBożydar PająkINTERIA.PL

Wymiary Volkswagena Passata są niczym w aucie klasy wyższej

Mając 492 cm długości Passat jest dłuższy na przykład od TouaregaBożydar PająkINTERIA.PL

Wnętrze Passata jest nowoczesne, ale gdzie te obiecane przyciski?

Deska rozdzielcza Passata prezentuje się nowocześnie, ale próżno tu szukać fizycznych przyciskówBożydar PająkINTERIA.PL
Centralny ekran za dopłatą ma aż 15 cali, co ułatwia odnaleźć się w gąszczu opcjiBożydar PająkINTERIA.PL
Wszystkie wersje Passata mają skrzynię automatyczną, a wybierak umieszczono na kolumnie kierowniczejBożydar PająkINTERIA.PL
Kierownica jest taka sama jak w poprzednim Passacie. Różnica polega na tym, że nie można już dopłacić do nowocześniejszej kierownicy z przełącznikami wyglądającymi jak dotykoweBożydar PająkINTERIA.PL
Górna i środkowa część deski rozdzielczej obszyta jest sztuczną skórą, zaś w ozdobne panele wkomponowano oświetlenie nastrojoweBożydar PająkINTERIA.PL
Za 5750 zł otrzymujemy elektryczną regulację przednich foteli, wentylację oraz masażBożydar PająkINTERIA.PL
Na tylnej kanapie Passata jest mnóstwo miejsca, ale trzeciemu pasażerowi będzie przeszkadzał wysoki środkowy tunelBożydar PająkINTERIA.PL

Ile pali hybrydowy Volkswagen Passat?

Bagażnik wersji eHybrid ma tylko 510 l z uwagi na dużą baterię o pojemności 19,7 kWh netto, która znajduje się pod jego podłogąBożydar PająkINTERIA.PL
Tylne światła Passata mają potrójny motyw i połączone są paskiem świetlnymBożydar PająkINTERIA.PL

Zobacz również:

    Ile przejedzie na prądzie Volkswagen Passat eHybrid?

    Według producenta Passat eHybrid powinien przejechać do 131 km na jednym ładowaniu. W czasie testu prognoza wyniosła 101 km
    Według producenta Passat eHybrid powinien przejechać do 131 km na jednym ładowaniu. W czasie testu prognoza wyniosła 101 kmMichał DomańskiINTERIA.PL
    Realne zużycie energii przy niskich temperaturach okazało się bardzo wysokie, a zasięg na prądzie to tylko 68 km
    Realne zużycie energii przy niskich temperaturach okazało się bardzo wysokie, a zasięg na prądzie to tylko 68 kmMichał DomańskiINTERIA.PL

    Zobacz również:

      Volkswagen Passat eHybrid – ceny i konkurencja

      Volkswagen Passat 1.5 TSI eHybridBożydar PająkINTERIA.PL

      Volkswagen Passat 1.5 TSI eHybrid

      Dane techniczne 
      Silnik spalinowy
      R4, t. benz.
      Pojemność
      1498 ccm 
      Moc
      150 KM (5500 obr./min)
      Maksymalny moment obrotowy
      250 Nm (1500-4000 obr./min)
      Moc silnika elektrycznego
      116 KM
      Maks. mom. obr. silnika el.
      330 Nm
      Łączna moc układu
      204 KM 
      Łączny maks. mom. układu
      350 Nm 
      Skrzynia biegów
      dwusprzęgłowa 6b 
      Napęd
      na przód
      Pojemność baterii (netto)
      19,7 kWh
      Osiągi 
      Przyspieszenie 0-100 km/h
      8,1 s
      Prędkość maksymalna
      220 km/h 
      Pręd. maks. w trybie el.
      140 km/h
      Zasięg elektryczny
      131 km
      Średnie zużycie paliwa
      0,4 l/100 km
      Wymiary 
      Długość
      4917 mm
      Szerokość
      1849 mm 
      Wysokość
      1521 mm 
      Rozstaw osi
      2839 mm 
      Masa własna
      1849 kg
      Pojemność bagażnika
      510/1770 l
      Cena
      222 tys. zł
      Volkswagen Passat 1.5 TSI eHybrid
      Volkswagen Passat 1.5 TSI eHybridBożydar PająkINTERIA.PL
      Volkswagen Passat 1.5 TSI eHybrid
      Volkswagen Passat 1.5 TSI eHybridBożydar PająkINTERIA.PL
      Volkswagen Passat 1.5 TSI eHybrid
      Volkswagen Passat 1.5 TSI eHybridBożydar PająkINTERIA.PL
      Volkswagen Passat 1.5 TSI eHybrid
      Volkswagen Passat 1.5 TSI eHybridBożydar PająkINTERIA.PL
      Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?