Volkswagen Jetta Hybrid - test

To właśnie w mieście hybryda ma szansę wykazać się największą oszczędnością.
To właśnie w mieście hybryda ma szansę wykazać się największą oszczędnością.Motor
Wnętrze bardzo podobne do tego w Golfie VI jest mocną stroną hybrydowej Jetty.
Wnętrze bardzo podobne do tego w Golfie VI jest mocną stroną hybrydowej Jetty.Motor

Zobacz również:

    Volkswagen Jetta Hybrid

    Zegar po lewej pokazuje wykorzystanie mocy. Zielony obszar to odzysk energii.
    Zegar po lewej pokazuje wykorzystanie mocy. Zielony obszar to odzysk energii.Motor
    To właśnie w mieście hybryda ma szansę wykazać się największą oszczędnością.
    To właśnie w mieście hybryda ma szansę wykazać się największą oszczędnością.Motor
    Wyświetlacz to gadżet. Fabryczna nawigacja RNS 315 jest bardzo mizerna.
    Wyświetlacz to gadżet. Fabryczna nawigacja RNS 315 jest bardzo mizerna.Motor
    Wnętrze bardzo podobne do tego w Golfie VI jest mocną stroną hybrydowej Jetty.
    Wnętrze bardzo podobne do tego w Golfie VI jest mocną stroną hybrydowej Jetty.Motor
    Silnik 1.4 TSI ma moc 150 KM, a wspomaga go moduł elektryczny o mocy 27 KM.
    Silnik 1.4 TSI ma moc 150 KM, a wspomaga go moduł elektryczny o mocy 27 KM.Motor
    Część bagażnika zajmuje akumulator. Pomijając wnękę koła – zostaje 320 l.
    Część bagażnika zajmuje akumulator. Pomijając wnękę koła – zostaje 320 l.Motor
    Volkswagen Jetta Hybrid
    Volkswagen Jetta HybridMotor
    • dobre wykonanie i przestronność wnętrza,
    • komfortowe wyposażenie,
    • dobre osiągi,
    • niski poziom głośności.
    • brak nadzwyczajnej oszczędności paliwa w porównaniu do zwykłego 1.4 TSI,
    • nieduży bagażnik,
    • wysoka cena zakupu.

    Dane techniczne: Volkswagen Jetta Hybrid

    Silnik
    benz., turbo+elektr.
    Pojemność skokowa
    1395 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    R4/16
    Moc maks. silnika benz.
    150 KM/6000
    Moc maks. silnika elektr.
    27 KM
    Moc łączna/moment łączny
    170 KM/250 Nm
    Skrzynia biegów
    aut./7-bieg. (DSG)
    Pojemność bagażnika
    320 l
    Masa własna/ładowność
    1505/515 kg
    Długość/szerokość/wysokość
    464/178/148 cm
    Zasięg elektryczny
    ok. 2 km
    Osiągi
    Prędkość maksymalna
    210 km/h
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    8,6 s
    Zuż. paliwa wg producenta (miasto/trasa/średnie w l/100 km) 
    4,4/3,9/4,1
    Zużycie paliwa w teście (miasto/trasa w l/100 km)
    7,0/6,3
    Cena
    123 490 zł