Toyota Prius Prestige - test

Wersja po liftingu najbardziej wyróżnia się zmodyfikowanym zderzakiem.
Wersja po liftingu najbardziej wyróżnia się zmodyfikowanym zderzakiem.Motor
Deska rozdzielcza sprawia wrażenie przeładowanej przyciskami. W rzeczywistości obsługa Priusa jest bardzo prosta. Kierownica ma wystarczający zakres regulacji.
Deska rozdzielcza sprawia wrażenie przeładowanej przyciskami. W rzeczywistości obsługa Priusa jest bardzo prosta. Kierownica ma wystarczający zakres regulacji.Motor

Toyota Prius Prestige

Przyciski wyboru trybów pracy zespołu napędowego: EV (elektryczny), ECO oraz PWR.
Przyciski wyboru trybów pracy zespołu napędowego: EV (elektryczny), ECO oraz PWR.Toyota
Wybranie trybu B umożliwia hamowanie silnikiem.
Wybranie trybu B umożliwia hamowanie silnikiem.Toyota
Toyota Prius trzeciej generacji przed face liftingiem (lata 2009-2011).
Toyota Prius trzeciej generacji przed face liftingiem (lata 2009-2011).Toyota
Dolna część szyby łatwo się brudzi i nie można jej oczyścić.
Dolna część szyby łatwo się brudzi i nie można jej oczyścić.Motor
Bagażnik ma 445 l. Po złożeniu foteli podłoga jest płaska.
Bagażnik ma 445 l. Po złożeniu foteli podłoga jest płaska.Motor
Deska rozdzielcza sprawia wrażenie przeładowanej przyciskami. W rzeczywistości obsługa Priusa jest bardzo prosta. Kierownica ma wystarczający zakres regulacji.
Deska rozdzielcza sprawia wrażenie przeładowanej przyciskami. W rzeczywistości obsługa Priusa jest bardzo prosta. Kierownica ma wystarczający zakres regulacji.Motor
Wersja po liftingu najbardziej wyróżnia się zmodyfikowanym zderzakiem.
Wersja po liftingu najbardziej wyróżnia się zmodyfikowanym zderzakiem.Motor
Prius jest dostępny z felgami 15- lub 17-calowymi (na fot.). 16-calowych nie ma w ofercie.
Prius jest dostępny z felgami 15- lub 17-calowymi (na fot.). 16-calowych nie ma w ofercie.Motor

Technika Priusa

Technika Priusa
Technika PriusaMotor
Motor
Motor
Motor

Dane techniczne: Toyota Prius Prestige

Silnik
benzynowy + elektryczny
Pojemność skokowa
1798 cm3
Układ cylindrów/zawory
R4/16
Układ
poprzeczny
Zasilanie
wtrysk wielopunktowy
Moc maksymalna (benz.)
99 KM/5200
Moc maksymalna (elektryczny)
80 KM
Maks. moment obrotowy (benz.)
142 Nm/4000
Maks. moment obr. (elektryczny)
207 Nm
Napęd
przedni
Skrzynia biegów
bezstopniowa (CVT)
Hamulce (przód/tył)
tarczowe went./tarcz.
Długość/szerokość/wysokość
446/175/149 cm
Rozstaw osi
270 cm
Średnica zawracania
11,0 m
Masa/ładowność
1420/385 kg
Pojemność bagażnika (min./maks.)
445/1020 l
Pojemność zbiornika paliwa
45 l (Pb 95)
Opony
215/45 R17
Osiągi (dane producenta)
Prędkość maksymalna
180 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
10,4 s
Zużycie paliwa (miasto/trasa/średnie w l/100 km)
4,0/3,8/4,0
Emisja dwutlenku węgla
92 g/km
Dane testowe
Przyspieszenie 0-100 km/h
11,1 s
Hamowanie 100-0 km/h (zimne)
39,6 m
Hamowanie 100-0 km/h (ciepłe)
34,5 m
Poziom hałasu przy 100 km/h
67,6 dB
Zużycie paliwa (miasto/trasa w l/100 km)
6,5/5,3
Cena wersji podstawowej*
111 000 zł
Cena
124 000 zł
*z tym samym silnikiem