Toyota Prius Prestige - test

Wersja po liftingu najbardziej wyróżnia się zmodyfikowanym zderzakiem.
Wersja po liftingu najbardziej wyróżnia się zmodyfikowanym zderzakiem.Motor
Deska rozdzielcza sprawia wrażenie przeładowanej przyciskami. W rzeczywistości obsługa Priusa jest bardzo prosta. Kierownica ma wystarczający zakres regulacji.
Deska rozdzielcza sprawia wrażenie przeładowanej przyciskami. W rzeczywistości obsługa Priusa jest bardzo prosta. Kierownica ma wystarczający zakres regulacji.Motor

Toyota Prius Prestige

Przyciski wyboru trybów pracy zespołu napędowego: EV (elektryczny), ECO oraz PWR.
Przyciski wyboru trybów pracy zespołu napędowego: EV (elektryczny), ECO oraz PWR.Toyota
Wybranie trybu B umożliwia hamowanie silnikiem.
Wybranie trybu B umożliwia hamowanie silnikiem.Toyota
Toyota Prius trzeciej generacji przed face liftingiem (lata 2009-2011).
Toyota Prius trzeciej generacji przed face liftingiem (lata 2009-2011).Toyota
Dolna część szyby łatwo się brudzi i nie można jej oczyścić.
Dolna część szyby łatwo się brudzi i nie można jej oczyścić.Motor
Bagażnik ma 445 l. Po złożeniu foteli podłoga jest płaska.
Bagażnik ma 445 l. Po złożeniu foteli podłoga jest płaska.Motor
Deska rozdzielcza sprawia wrażenie przeładowanej przyciskami. W rzeczywistości obsługa Priusa jest bardzo prosta. Kierownica ma wystarczający zakres regulacji.
Deska rozdzielcza sprawia wrażenie przeładowanej przyciskami. W rzeczywistości obsługa Priusa jest bardzo prosta. Kierownica ma wystarczający zakres regulacji.Motor
Wersja po liftingu najbardziej wyróżnia się zmodyfikowanym zderzakiem.
Wersja po liftingu najbardziej wyróżnia się zmodyfikowanym zderzakiem.Motor
Prius jest dostępny z felgami 15- lub 17-calowymi (na fot.). 16-calowych nie ma w ofercie.
Prius jest dostępny z felgami 15- lub 17-calowymi (na fot.). 16-calowych nie ma w ofercie.Motor

Zobacz również:

    Technika Priusa

    Technika Priusa
    Technika PriusaMotor
    Motor
    Motor
    Motor

    Dane techniczne: Toyota Prius Prestige

    Silnik
    benzynowy + elektryczny
    Pojemność skokowa
    1798 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    R4/16
    Układ
    poprzeczny
    Zasilanie
    wtrysk wielopunktowy
    Moc maksymalna (benz.)
    99 KM/5200
    Moc maksymalna (elektryczny)
    80 KM
    Maks. moment obrotowy (benz.)
    142 Nm/4000
    Maks. moment obr. (elektryczny)
    207 Nm
    Napęd
    przedni
    Skrzynia biegów
    bezstopniowa (CVT)
    Hamulce (przód/tył)
    tarczowe went./tarcz.
    Długość/szerokość/wysokość
    446/175/149 cm
    Rozstaw osi
    270 cm
    Średnica zawracania
    11,0 m
    Masa/ładowność
    1420/385 kg
    Pojemność bagażnika (min./maks.)
    445/1020 l
    Pojemność zbiornika paliwa
    45 l (Pb 95)
    Opony
    215/45 R17
    Osiągi (dane producenta)
    Prędkość maksymalna
    180 km/h
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    10,4 s
    Zużycie paliwa (miasto/trasa/średnie w l/100 km)
    4,0/3,8/4,0
    Emisja dwutlenku węgla
    92 g/km
    Dane testowe
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    11,1 s
    Hamowanie 100-0 km/h (zimne)
    39,6 m
    Hamowanie 100-0 km/h (ciepłe)
    34,5 m
    Poziom hałasu przy 100 km/h
    67,6 dB
    Zużycie paliwa (miasto/trasa w l/100 km)
    6,5/5,3
    Cena wersji podstawowej*
    111 000 zł
    Cena
    124 000 zł
    *z tym samym silnikiem