Toyota Auris Hybrid Touring Sports - test

Toyota Auris Hybrid Touring Sports
Toyota Auris Hybrid Touring SportsMotor
Pomijając kształt dźwigni biegów, deska jak w innych Aurisach.
Pomijając kształt dźwigni biegów, deska jak w innych Aurisach.Auto Moto

Zobacz również:

    Toyota Auris Hybrid Touring Sports

    Ilość miejsca z tyłu na miarę auta rodzinnego – sporo przestrzeni na głowę i nogi.
    Ilość miejsca z tyłu na miarę auta rodzinnego – sporo przestrzeni na głowę i nogi.Auto Moto
    Pomijając kształt dźwigni biegów, deska jak w innych Aurisach.
    Pomijając kształt dźwigni biegów, deska jak w innych Aurisach.Auto Moto
    Szeroki, głęboki, z wygodnie składaną kanapą. Baterie nie ograniczają bagażnika.
    Szeroki, głęboki, z wygodnie składaną kanapą. Baterie nie ograniczają bagażnika.Auto Moto
    Przeszczepienie zespołu napędowego Priusa pod maskę Aurisa kombi dało świetny rezultat. Powstał oszczędny i pakowny samochód.
    Przeszczepienie zespołu napędowego Priusa pod maskę Aurisa kombi dało świetny rezultat. Powstał oszczędny i pakowny samochód.Auto Moto
    Akumulatory można zobaczyć po zdjęciu siedziska kanapy.
    Akumulatory można zobaczyć po zdjęciu siedziska kanapy.Auto Moto
    Dyskretne emblematy i specyficzny wzór felg to jedyne wyróżniki wersji Hybrid.
    Dyskretne emblematy i specyficzny wzór felg to jedyne wyróżniki wersji Hybrid.Auto Moto
    Toyota Auris Hybrid Touring Sports
    Toyota Auris Hybrid Touring SportsAuto Moto
    Przyciski trybu pracy znajdują się na konsoli centralnej. Pierwszym z lewej wymusza się pracę na bateriach.
    Przyciski trybu pracy znajdują się na konsoli centralnej. Pierwszym z lewej wymusza się pracę na bateriach.Auto Moto

    Toyota Auris Hybrid Touring Sports - podsumowanie

    Konkurenci

    Toyota Prius
    Toyota PriusAuto Moto
    Volkswagen Jetta Hybrid
    Volkswagen Jetta HybridAuto Moto

    Dane techniczne: Toyota Auris Hybrid Touring Sports

    SILNIK
    benzynowy pracujący w obiegu Atkinsona połączony z elektrycznym
    pojemność
    1798 cm3
    średnica cyl./skok tł.
    80,5/88,3 mm
    stopień sprężania
    13,0:1
    moc maksymalna
    100 kW/136 KM
    przy obrotach
    5200/min
    maks. moment obr.
    142 Nm
    przy obrotach
    4000/min
    UKŁAD JEZDNY
    przeniesienie napędu
    przekładnia planetarna, napęd przedni
    zawieszenie przód
    kolumny MacPhersona
    zawieszenie tył
    podwójne wahacze poprzeczne
    opony testowe/hamulce
    225/45 R17/przód – tarczowe went., tył – tarczowe
    NADWOZIE
    długość/rozstaw osi
    456,0/260,0 cm
    szerokość/wysokość
    176,0/146,0 cm

    Pomiary testowe: Toyota Auris Hybrid Touring Sports

    PRZYSPIESZENIA
    0-100 km/h
    11,8 s (11,2 s*)
    60-100 km/h**
    -
    80-120 km/h**
    -
    prędkość maksymalna
    175 km/h*
    DROGI HAMOWANIA
    100-0 km/h zimne
    38,3 m
    100-0 km/h rozgrzane
    37,2 m
    ZUŻYCIE PALIWA
    śred. zużycie wg prod.
    3,7 l/100 km
    śred. zużycie w teście
    4,8 l/100 km
    pojemność zbiornika paliwa
    45 l
    zasięg wg spalania test.
    938 km
    *dane fabryczne; **elastyczność niemierzona, automatyczna skrzynia
    wyniki b. dobre wyniki b. słabe

    Ceny: Toyota Auris Hybrid Touring Sports

    najniższa (Premium)
    88 900 zł
    testowana (Prestige)
    99 900 zł