Toyota Auris Touring Sports 1.6 Valvematic 130 Dynamic - test

Nadwozie wersji Touring Sports wydłużono niemal o 30 cm w stosunku do hatchbacka, przez co jej bagażnik jest o 170 l większy.
Nadwozie wersji Touring Sports wydłużono niemal o 30 cm w stosunku do hatchbacka, przez co jej bagażnik jest o 170 l większy.Motor
Kokpit wyróżnia się niemal pionową konsolą centralną. Do jego mocnych stron należą niezła jakość i intuicyjna obsługa (dotyczy to nawet systemu multimedialnego). Sporym mankamentem jest z kolei mały zakres regulacji kierownicy.
Kokpit wyróżnia się niemal pionową konsolą centralną. Do jego mocnych stron należą niezła jakość i intuicyjna obsługa (dotyczy to nawet systemu multimedialnego). Sporym mankamentem jest z kolei mały zakres regulacji kierownicy.Motor

Toyota Auris Touring Sports 1.6 Valvematic 130 Dynamic

Nawet z nadwoziem kombi nowy Auris prezentuje się bardzo dynamicznie.
Nawet z nadwoziem kombi nowy Auris prezentuje się bardzo dynamicznie.Motor
Toyota Auris Touring Sports 1.6 Valvematic 130 Dynamic
Toyota Auris Touring Sports 1.6 Valvematic 130 DynamicMotor
Toyota Auris Touring Sports 1.6 Valvematic 130 Dynamic
Toyota Auris Touring Sports 1.6 Valvematic 130 DynamicMotor
Kokpit wyróżnia się niemal pionową konsolą centralną. Do jego mocnych stron należą niezła jakość i intuicyjna obsługa (dotyczy to nawet systemu multimedialnego). Sporym mankamentem jest z kolei mały zakres regulacji kierownicy.
Kokpit wyróżnia się niemal pionową konsolą centralną. Do jego mocnych stron należą niezła jakość i intuicyjna obsługa (dotyczy to nawet systemu multimedialnego). Sporym mankamentem jest z kolei mały zakres regulacji kierownicy.Motor
Toyota Auris Touring Sports 1.6 Valvematic 130 Dynamic
Toyota Auris Touring Sports 1.6 Valvematic 130 DynamicMotor
Toyota Auris Touring Sports 1.6 Valvematic 130 Dynamic
Toyota Auris Touring Sports 1.6 Valvematic 130 DynamicMotor
Szklany dach (oferowany za 2500 zł w pakiecie z elektrycznie sterowaną roletą i ciemnymi szybami) ogranicza miejsce na głowy.
Szklany dach (oferowany za 2500 zł w pakiecie z elektrycznie sterowaną roletą i ciemnymi szybami) ogranicza miejsce na głowy.Motor
Nadwozie wersji Touring Sports wydłużono niemal o 30 cm w stosunku do hatchbacka, przez co jej bagażnik jest o 170 l większy.
Nadwozie wersji Touring Sports wydłużono niemal o 30 cm w stosunku do hatchbacka, przez co jej bagażnik jest o 170 l większy.Motor

Zobacz również:

    Toyota Auris Touring Sports 1.6 Valvematic 130 Dynamic

    Toyota Auris Touring Sports 1.6 Valvematic 130 Dynamic
    Toyota Auris Touring Sports 1.6 Valvematic 130 DynamicMotor
    Toyota Auris Touring Sports 1.6 Valvematic 130 Dynamic
    Toyota Auris Touring Sports 1.6 Valvematic 130 DynamicMotor
    Toyota Auris Touring Sports 1.6 Valvematic 130 Dynamic
    Toyota Auris Touring Sports 1.6 Valvematic 130 DynamicMotor
    Toyota Auris Touring Sports 1.6 Valvematic 130 Dynamic
    Toyota Auris Touring Sports 1.6 Valvematic 130 DynamicMotor
    Toyota Auris Touring Sports 1.6 Valvematic 130 Dynamic
    Toyota Auris Touring Sports 1.6 Valvematic 130 DynamicMotor
    Toyota Auris Touring Sports 1.6 Valvematic 130 Dynamic
    Toyota Auris Touring Sports 1.6 Valvematic 130 DynamicMotor
    Toyota Auris Touring Sports 1.6 Valvematic 130 Dynamic
    Toyota Auris Touring Sports 1.6 Valvematic 130 DynamicMotor
    Toyota Auris Touring Sports 1.6 Valvematic 130 Dynamic
    Toyota Auris Touring Sports 1.6 Valvematic 130 DynamicMotor
    Toyota Auris Touring Sports 1.6 Valvematic 130 Dynamic
    Toyota Auris Touring Sports 1.6 Valvematic 130 DynamicMotor
    Toyota Auris Touring Sports 1.6 Valvematic 130 Dynamic
    Toyota Auris Touring Sports 1.6 Valvematic 130 DynamicMotor
    Toyota Auris Touring Sports 1.6 Valvematic 130 Dynamic
    Toyota Auris Touring Sports 1.6 Valvematic 130 DynamicMotor
    Toyota Auris Touring Sports 1.6 Valvematic 130 Dynamic
    Toyota Auris Touring Sports 1.6 Valvematic 130 DynamicMotor
    Toyota Auris Touring Sports 1.6 Valvematic 130 Dynamic
    Toyota Auris Touring Sports 1.6 Valvematic 130 DynamicMotor
    Toyota Auris Touring Sports 1.6 Valvematic 130 Dynamic
    Toyota Auris Touring Sports 1.6 Valvematic 130 DynamicMotor
    Toyota Auris Touring Sports 1.6 Valvematic 130 Dynamic
    Toyota Auris Touring Sports 1.6 Valvematic 130 DynamicMotor
    Toyota Auris Touring Sports 1.6 Valvematic 130 Dynamic
    Toyota Auris Touring Sports 1.6 Valvematic 130 DynamicMotor
    Toyota Auris Touring Sports 1.6 Valvematic 130 Dynamic
    Toyota Auris Touring Sports 1.6 Valvematic 130 DynamicMotor
    Toyota Auris Touring Sports 1.6 Valvematic 130 Dynamic
    Toyota Auris Touring Sports 1.6 Valvematic 130 DynamicMotor
    Toyota Auris Touring Sports 1.6 Valvematic 130 Dynamic
    Toyota Auris Touring Sports 1.6 Valvematic 130 DynamicMotor
    Toyota Auris Touring Sports 1.6 Valvematic 130 Dynamic
    Toyota Auris Touring Sports 1.6 Valvematic 130 DynamicMotor
    Toyota Auris Touring Sports 1.6 Valvematic 130 Dynamic
    Toyota Auris Touring Sports 1.6 Valvematic 130 DynamicMotor

    Toyota Auris Touring Sports 1.6 Valvematic 130 Dynamic - podsumowanie

    • przestronne wnętrze,
    • duży i praktyczny bagażnik,
    • świetnie zestrojone zawieszenie,
    • bogate wyposażenie seryjne.
    • wysoka cena,
    • ponura kolorystyka wnętrza,
    • mało miejsca nad głowami w samochodzie z opcjonalnym szklanym dachem.
    Po podniesieniu podłogi i złożeniu kanapy otrzymuje się zupełnie płaską powierzchnię.
    Po podniesieniu podłogi i złożeniu kanapy otrzymuje się zupełnie płaską powierzchnię.Motor

    Dane techniczne: Toyota Auris Touring Sports 1.6 Valvematic 130 Dynamic

    Silnik
    benzynowy
    Pojemność skokowa
    1598 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    R4/16
    Zasilanie
    wtrysk wielopunktowy
    Moc maksymalna
    132 KM/6400
    Maks. moment obrotowy
    160 Nm/4400
    Napęd
    przedni
    Skrzynia biegów
    man./6-biegowa
    Hamulce (przód/tył)
    tarcz. went./tarczowe
    Długość/szerokość/wysokość
    456/176/146 cm
    Rozstaw osi
    260 cm
    Średnica zawracania
    10,4 m
    Masa/ładowność
    1240/605 kg
    Poj. bagażnika (min./maks.)
    530/1658 l
    Poj. zbiornika paliwa
    50 l (Pb 95)
    Opony
    225/45 R17
    Osiągi (dane producenta)
    Prędkość maksymalna
    195 km/h
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    10,5 s
    Dane testowe
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    11,2 s →
    Elastyczność 60-100 km/h
    13,5 s (4. bieg) ↓
    Elastyczność 80-120 km/h
    28,8 s (6. bieg) ↓
    Hamowanie 100-0 km/h (zimne)
    38,0 m →
    Hamowanie 100-0 km/h (ciepłe)
    37,8 m →
    Poziom hałasu przy 100 km/h
    67,6 dB
    Rzeczywista prędkość*
    95 km/h
    Liczba obrotów kierownicą
    2,6
    Zużycie paliwa
     
    Dane producenta (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km)
    8,0/5,0/6,1
    Teoretyczny zasięg
    820 km
    Dane testowe (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km)
    9,2/6,2/7,7
    Rzeczywisty zasięg
    650 km
    Cena wersji podstawowej**
    69 400 zł
    Cena
    78 900 zł
    Wynik na tle całego segmentu: dobry → przeciętny słaby;
    *przy wskazaniu 100 km/h; **z tym samym silnikiem