Toyota Auris Touring Sports 1.6 Valvematic 130 Dynamic - test

Nadwozie wersji Touring Sports wydłużono niemal o 30 cm w stosunku do hatchbacka, przez co jej bagażnik jest o 170 l większy.
Nadwozie wersji Touring Sports wydłużono niemal o 30 cm w stosunku do hatchbacka, przez co jej bagażnik jest o 170 l większy.Motor
Kokpit wyróżnia się niemal pionową konsolą centralną. Do jego mocnych stron należą niezła jakość i intuicyjna obsługa (dotyczy to nawet systemu multimedialnego). Sporym mankamentem jest z kolei mały zakres regulacji kierownicy.
Kokpit wyróżnia się niemal pionową konsolą centralną. Do jego mocnych stron należą niezła jakość i intuicyjna obsługa (dotyczy to nawet systemu multimedialnego). Sporym mankamentem jest z kolei mały zakres regulacji kierownicy.Motor

Toyota Auris Touring Sports 1.6 Valvematic 130 Dynamic

Nawet z nadwoziem kombi nowy Auris prezentuje się bardzo dynamicznie.
Nawet z nadwoziem kombi nowy Auris prezentuje się bardzo dynamicznie.Motor
Toyota Auris Touring Sports 1.6 Valvematic 130 Dynamic
Toyota Auris Touring Sports 1.6 Valvematic 130 DynamicMotor
Toyota Auris Touring Sports 1.6 Valvematic 130 Dynamic
Toyota Auris Touring Sports 1.6 Valvematic 130 DynamicMotor
Kokpit wyróżnia się niemal pionową konsolą centralną. Do jego mocnych stron należą niezła jakość i intuicyjna obsługa (dotyczy to nawet systemu multimedialnego). Sporym mankamentem jest z kolei mały zakres regulacji kierownicy.
Kokpit wyróżnia się niemal pionową konsolą centralną. Do jego mocnych stron należą niezła jakość i intuicyjna obsługa (dotyczy to nawet systemu multimedialnego). Sporym mankamentem jest z kolei mały zakres regulacji kierownicy.Motor
Toyota Auris Touring Sports 1.6 Valvematic 130 Dynamic
Toyota Auris Touring Sports 1.6 Valvematic 130 DynamicMotor
Toyota Auris Touring Sports 1.6 Valvematic 130 Dynamic
Toyota Auris Touring Sports 1.6 Valvematic 130 DynamicMotor
Szklany dach (oferowany za 2500 zł w pakiecie z elektrycznie sterowaną roletą i ciemnymi szybami) ogranicza miejsce na głowy.
Szklany dach (oferowany za 2500 zł w pakiecie z elektrycznie sterowaną roletą i ciemnymi szybami) ogranicza miejsce na głowy.Motor
Nadwozie wersji Touring Sports wydłużono niemal o 30 cm w stosunku do hatchbacka, przez co jej bagażnik jest o 170 l większy.
Nadwozie wersji Touring Sports wydłużono niemal o 30 cm w stosunku do hatchbacka, przez co jej bagażnik jest o 170 l większy.Motor

Toyota Auris Touring Sports 1.6 Valvematic 130 Dynamic

Toyota Auris Touring Sports 1.6 Valvematic 130 Dynamic
Toyota Auris Touring Sports 1.6 Valvematic 130 DynamicMotor
Toyota Auris Touring Sports 1.6 Valvematic 130 Dynamic
Toyota Auris Touring Sports 1.6 Valvematic 130 DynamicMotor
Toyota Auris Touring Sports 1.6 Valvematic 130 Dynamic
Toyota Auris Touring Sports 1.6 Valvematic 130 DynamicMotor
Toyota Auris Touring Sports 1.6 Valvematic 130 Dynamic
Toyota Auris Touring Sports 1.6 Valvematic 130 DynamicMotor
Toyota Auris Touring Sports 1.6 Valvematic 130 Dynamic
Toyota Auris Touring Sports 1.6 Valvematic 130 DynamicMotor
Toyota Auris Touring Sports 1.6 Valvematic 130 Dynamic
Toyota Auris Touring Sports 1.6 Valvematic 130 DynamicMotor
Toyota Auris Touring Sports 1.6 Valvematic 130 Dynamic
Toyota Auris Touring Sports 1.6 Valvematic 130 DynamicMotor
Toyota Auris Touring Sports 1.6 Valvematic 130 Dynamic
Toyota Auris Touring Sports 1.6 Valvematic 130 DynamicMotor
Toyota Auris Touring Sports 1.6 Valvematic 130 Dynamic
Toyota Auris Touring Sports 1.6 Valvematic 130 DynamicMotor
Toyota Auris Touring Sports 1.6 Valvematic 130 Dynamic
Toyota Auris Touring Sports 1.6 Valvematic 130 DynamicMotor
Toyota Auris Touring Sports 1.6 Valvematic 130 Dynamic
Toyota Auris Touring Sports 1.6 Valvematic 130 DynamicMotor
Toyota Auris Touring Sports 1.6 Valvematic 130 Dynamic
Toyota Auris Touring Sports 1.6 Valvematic 130 DynamicMotor
Toyota Auris Touring Sports 1.6 Valvematic 130 Dynamic
Toyota Auris Touring Sports 1.6 Valvematic 130 DynamicMotor
Toyota Auris Touring Sports 1.6 Valvematic 130 Dynamic
Toyota Auris Touring Sports 1.6 Valvematic 130 DynamicMotor
Toyota Auris Touring Sports 1.6 Valvematic 130 Dynamic
Toyota Auris Touring Sports 1.6 Valvematic 130 DynamicMotor
Toyota Auris Touring Sports 1.6 Valvematic 130 Dynamic
Toyota Auris Touring Sports 1.6 Valvematic 130 DynamicMotor
Toyota Auris Touring Sports 1.6 Valvematic 130 Dynamic
Toyota Auris Touring Sports 1.6 Valvematic 130 DynamicMotor
Toyota Auris Touring Sports 1.6 Valvematic 130 Dynamic
Toyota Auris Touring Sports 1.6 Valvematic 130 DynamicMotor
Toyota Auris Touring Sports 1.6 Valvematic 130 Dynamic
Toyota Auris Touring Sports 1.6 Valvematic 130 DynamicMotor
Toyota Auris Touring Sports 1.6 Valvematic 130 Dynamic
Toyota Auris Touring Sports 1.6 Valvematic 130 DynamicMotor
Toyota Auris Touring Sports 1.6 Valvematic 130 Dynamic
Toyota Auris Touring Sports 1.6 Valvematic 130 DynamicMotor

Toyota Auris Touring Sports 1.6 Valvematic 130 Dynamic - podsumowanie

  • przestronne wnętrze,
  • duży i praktyczny bagażnik,
  • świetnie zestrojone zawieszenie,
  • bogate wyposażenie seryjne.
  • wysoka cena,
  • ponura kolorystyka wnętrza,
  • mało miejsca nad głowami w samochodzie z opcjonalnym szklanym dachem.
Po podniesieniu podłogi i złożeniu kanapy otrzymuje się zupełnie płaską powierzchnię.
Po podniesieniu podłogi i złożeniu kanapy otrzymuje się zupełnie płaską powierzchnię.Motor

Dane techniczne: Toyota Auris Touring Sports 1.6 Valvematic 130 Dynamic

Silnik
benzynowy
Pojemność skokowa
1598 cm3
Układ cylindrów/zawory
R4/16
Zasilanie
wtrysk wielopunktowy
Moc maksymalna
132 KM/6400
Maks. moment obrotowy
160 Nm/4400
Napęd
przedni
Skrzynia biegów
man./6-biegowa
Hamulce (przód/tył)
tarcz. went./tarczowe
Długość/szerokość/wysokość
456/176/146 cm
Rozstaw osi
260 cm
Średnica zawracania
10,4 m
Masa/ładowność
1240/605 kg
Poj. bagażnika (min./maks.)
530/1658 l
Poj. zbiornika paliwa
50 l (Pb 95)
Opony
225/45 R17
Osiągi (dane producenta)
Prędkość maksymalna
195 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
10,5 s
Dane testowe
Przyspieszenie 0-100 km/h
11,2 s →
Elastyczność 60-100 km/h
13,5 s (4. bieg) ↓
Elastyczność 80-120 km/h
28,8 s (6. bieg) ↓
Hamowanie 100-0 km/h (zimne)
38,0 m →
Hamowanie 100-0 km/h (ciepłe)
37,8 m →
Poziom hałasu przy 100 km/h
67,6 dB
Rzeczywista prędkość*
95 km/h
Liczba obrotów kierownicą
2,6
Zużycie paliwa
 
Dane producenta (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km)
8,0/5,0/6,1
Teoretyczny zasięg
820 km
Dane testowe (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km)
9,2/6,2/7,7
Rzeczywisty zasięg
650 km
Cena wersji podstawowej**
69 400 zł
Cena
78 900 zł
Wynik na tle całego segmentu: dobry → przeciętny słaby;
*przy wskazaniu 100 km/h; **z tym samym silnikiem