Suzuki Kizashi 2.4 2WD Sport - test

Jakość plastików deski rozdzielczej jest wysoka. Konsola środkowa nie jest przeładowana przyciskami.
Jakość plastików deski rozdzielczej jest wysoka. Konsola środkowa nie jest przeładowana przyciskami.Motor

Suzuki Kizashi 2.4 2WD Sport

Suzuki Kizashi 2.4 2WD Sport
Suzuki Kizashi 2.4 2WD SportMotor
Suzuki Kizashi 2.4 2WD Sport
Suzuki Kizashi 2.4 2WD SportMotor
Suzuki Kizashi 2.4 2WD Sport
Suzuki Kizashi 2.4 2WD SportMotor
Suzuki Kizashi 2.4 2WD Sport
Suzuki Kizashi 2.4 2WD SportMotor
Suzuki Kizashi 2.4 2WD Sport
Suzuki Kizashi 2.4 2WD SportMotor
Suzuki Kizashi 2.4 2WD Sport
Suzuki Kizashi 2.4 2WD SportMotor
Suzuki Kizashi 2.4 2WD Sport
Suzuki Kizashi 2.4 2WD SportMotor
Suzuki Kizashi 2.4 2WD Sport
Suzuki Kizashi 2.4 2WD SportMotor
Suzuki Kizashi 2.4 2WD Sport
Suzuki Kizashi 2.4 2WD SportMotor
Suzuki Kizashi 2.4 2WD Sport
Suzuki Kizashi 2.4 2WD SportMotor
Suzuki Kizashi 2.4 2WD Sport
Suzuki Kizashi 2.4 2WD SportMotor
Suzuki Kizashi 2.4 2WD Sport
Suzuki Kizashi 2.4 2WD SportMotor
Suzuki Kizashi 2.4 2WD Sport
Suzuki Kizashi 2.4 2WD SportMotor
Suzuki Kizashi 2.4 2WD Sport
Suzuki Kizashi 2.4 2WD SportMotor
Suzuki Kizashi 2.4 2WD Sport
Suzuki Kizashi 2.4 2WD SportMotor
Suzuki Kizashi 2.4 2WD Sport
Suzuki Kizashi 2.4 2WD SportMotor
Suzuki Kizashi 2.4 2WD Sport
Suzuki Kizashi 2.4 2WD SportMotor
Suzuki Kizashi 2.4 2WD Sport
Suzuki Kizashi 2.4 2WD SportMotor
Suzuki Kizashi 2.4 2WD Sport
Suzuki Kizashi 2.4 2WD SportMotor
Suzuki Kizashi 2.4 2WD Sport
Suzuki Kizashi 2.4 2WD SportMotor
Suzuki Kizashi 2.4 2WD Sport
Suzuki Kizashi 2.4 2WD SportMotor
Suzuki Kizashi 2.4 2WD Sport
Suzuki Kizashi 2.4 2WD SportMotor

Suzuki Kizashi 2.4 2WD Sport

Elektrycznie regulowane fotele są wygodne, a ilość miejsca we wnętrzu, także z tyłu, jest całkiem spora.
Elektrycznie regulowane fotele są wygodne, a ilość miejsca we wnętrzu, także z tyłu, jest całkiem spora.Motor
Prosty komputer pokładowy, klasyczne wskaźniki. Jest raczej bez fajerwerków.
Prosty komputer pokładowy, klasyczne wskaźniki. Jest raczej bez fajerwerków.Motor
Jakość plastików deski rozdzielczej jest wysoka. Konsola środkowa nie jest przeładowana przyciskami.
Jakość plastików deski rozdzielczej jest wysoka. Konsola środkowa nie jest przeładowana przyciskami.Motor
Osiemanastocalowe koła i chromowane dodatki to wyposażenie standardowe. Dopłacamy tylko za lakier metalik.
Osiemanastocalowe koła i chromowane dodatki to wyposażenie standardowe. Dopłacamy tylko za lakier metalik.Motor
Silnik jest zbyt paliwożerny jak na obecne czasy. Szkoda, że to jedyna jednostka.
Silnik jest zbyt paliwożerny jak na obecne czasy. Szkoda, że to jedyna jednostka.Motor
Bagażnik ma przeciętną wielkość: japońskie 461 l widocznie uwzględnia wnękę koła zapasowego.
Bagażnik ma przeciętną wielkość: japońskie 461 l widocznie uwzględnia wnękę koła zapasowego.Motor
Goła blacha i głośnik nie pasują do auta wycenianego na 117 tys. zł.
Goła blacha i głośnik nie pasują do auta wycenianego na 117 tys. zł.Motor
Suzuki prezentuje się bardzo dynamicznie. Plus za efektowne końcówki wydechu.
Suzuki prezentuje się bardzo dynamicznie. Plus za efektowne końcówki wydechu.Motor

Dane techniczne: Suzuki Kizashi 2.4 2WD Sport

Silnik
benzynowy
Pojemność skokowa
2393 cm3
Układ cylindrów/zawory
R4/16
Układ
poprzeczny
Zasilanie
wtrysk wielopunktowy
Moc maksymalna
178 KM/6500
Maks. moment obrotowy
230 Nm/4000
Napęd
przedni
Skrzynia biegów
manualna/6-biegowa
Hamulce (przód/tył)
tarczowe went./tarcz.
Zawieszenie przednie
McPherson
Zawieszenie tylne
wielowahaczowe
Długość/szerokość/wysokość
465/182/147 cm
Rozstaw osi
270 cm
Średnica zawracania
11,0 m
Masa/ładowność
1475/525 kg
Pojemność bagażnika
461 l
Pojemność zbiornika paliwa
63 l (Pb 95)
Opony
235/45 R18
Osiągi (dane producenta)
Prędkość maksymalna
215 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
7,8 s
Zużycie paliwa (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km)
10,6/6,3/7,9
Emisja dwutlenku węgla
183 g/km
Dane testowe*
Przyspieszenie 0-100 km/h
8,9 s
Elastyczność 60-100 km/h
9,1 (4. bieg)
Elastyczność 80-120 km/h
17,4 s (6. bieg)
Hamowanie 100-0 km/h (zimne)
39,7 m
Hamowanie 100-0 km/h (ciepłe)
40,0 m
Poziom hałasu przy 100 km/h
65,4 dB
Zużycie paliwa (miasto/trasa w l/100 km)
11,4/8,6
Cena wersji podstawowej**
116 900 zł
Cena
116 900 zł
*pomiary na wilgotnej nawierzchni; **z tym samym silnikiem