Range Rover Sport SDV6 HSE - test

Z zewnątrz Sport łączy najlepsze cechy Evoque'a i największego Range Rovera.
Z zewnątrz Sport łączy najlepsze cechy Evoque'a i największego Range Rovera.Motor
Częściowo obszyty skórą kokpit jest bardzo elegancki, a przy okazji łatwy w obsłudze. Jest też bardzo porządnie wykończony – nie ma tu miejsca na plastiki udające metal. Jedynym niedopatrzeniem, które może denerwować pasażerów są niewygodnie umieszczone klamki.
Częściowo obszyty skórą kokpit jest bardzo elegancki, a przy okazji łatwy w obsłudze. Jest też bardzo porządnie wykończony – nie ma tu miejsca na plastiki udające metal. Jedynym niedopatrzeniem, które może denerwować pasażerów są niewygodnie umieszczone klamki.Motor
To pierwsze tak dobre połączenie talentu w terenie, sportu i komfortu

Range Rover Sport SDV6 HSE

Podłoże przy drzwiach oświetla lampka z logo Range Rovera.
Podłoże przy drzwiach oświetla lampka z logo Range Rovera.Motor
Osobno regulowane siedzenia i aż 151 cm szerokości – jak w porządnej limuzynie.
Osobno regulowane siedzenia i aż 151 cm szerokości – jak w porządnej limuzynie.Motor
Bardzo wygodne fotele zapewniają niezłe podparcie. Elektryczna regulacja – seryjna.
Bardzo wygodne fotele zapewniają niezłe podparcie. Elektryczna regulacja – seryjna.Motor
Centralny ekran ma wiele możliwości. Może na przykład pokazywać, które z odbiorników prądu aktualnie zwiększają zużycie paliwa...
Centralny ekran ma wiele możliwości. Może na przykład pokazywać, które z odbiorników prądu aktualnie zwiększają zużycie paliwa...Motor
...może też pomagać w terenie, podając aktualne wychylenia, skręt kół, pracę blokad dyferencjałów i systemów wspomagających jazdę.
...może też pomagać w terenie, podając aktualne wychylenia, skręt kół, pracę blokad dyferencjałów i systemów wspomagających jazdę.Motor
Częściowo obszyty skórą kokpit jest bardzo elegancki, a przy okazji łatwy w obsłudze. Jest też bardzo porządnie wykończony – nie ma tu miejsca na plastiki udające metal. Jedynym niedopatrzeniem, które może denerwować pasażerów są niewygodnie umieszczone klamki.
Częściowo obszyty skórą kokpit jest bardzo elegancki, a przy okazji łatwy w obsłudze. Jest też bardzo porządnie wykończony – nie ma tu miejsca na plastiki udające metal. Jedynym niedopatrzeniem, które może denerwować pasażerów są niewygodnie umieszczone klamki.Motor
...co za dbałość o detale!
...co za dbałość o detale!Motor
Szlachetnie wykończony bagażnik mieści 489 l. Jeśli to za mało, można pociągnąć przyczepę o masie 3,5 t.
Szlachetnie wykończony bagażnik mieści 489 l. Jeśli to za mało, można pociągnąć przyczepę o masie 3,5 t.Motor
Z zewnątrz Sport łączy najlepsze cechy Evoque'a i największego Range Rovera.
Z zewnątrz Sport łączy najlepsze cechy Evoque'a i największego Range Rovera.Motor
Wąskie szyby podkreślają dynamiczną linię. Dodatkowo można zamówić dach w kontrastowym kolorze.
Wąskie szyby podkreślają dynamiczną linię. Dodatkowo można zamówić dach w kontrastowym kolorze.Motor
Soczewki świateł są opisane jak wysokiej klasy obiektyw...
Soczewki świateł są opisane jak wysokiej klasy obiektyw...Land Rover

Zobacz również:

    Range Rover Sport SDV6 HSE

    Range Rover Sport SDV6 HSE
    Range Rover Sport SDV6 HSEMotor
    Range Rover Sport SDV6 HSE
    Range Rover Sport SDV6 HSEMotor
    Range Rover Sport SDV6 HSE
    Range Rover Sport SDV6 HSEMotor
    Range Rover Sport SDV6 HSE
    Range Rover Sport SDV6 HSEMotor
    Range Rover Sport SDV6 HSE
    Range Rover Sport SDV6 HSEMotor
    Range Rover Sport SDV6 HSE
    Range Rover Sport SDV6 HSEMotor
    Range Rover Sport SDV6 HSE
    Range Rover Sport SDV6 HSEMotor
    Range Rover Sport SDV6 HSE
    Range Rover Sport SDV6 HSEMotor
    Range Rover Sport SDV6 HSE
    Range Rover Sport SDV6 HSEMotor
    Range Rover Sport SDV6 HSE
    Range Rover Sport SDV6 HSEMotor
    Range Rover Sport SDV6 HSE
    Range Rover Sport SDV6 HSEMotor
    Range Rover Sport SDV6 HSE
    Range Rover Sport SDV6 HSEMotor
    Range Rover Sport SDV6 HSE
    Range Rover Sport SDV6 HSEMotor
    Range Rover Sport SDV6 HSE
    Range Rover Sport SDV6 HSEMotor
    Range Rover Sport SDV6 HSE
    Range Rover Sport SDV6 HSEMotor
    Range Rover Sport SDV6 HSE
    Range Rover Sport SDV6 HSEMotor

    Range Rover Sport SDV6 HSE - podsumowanie

    • elegancka sylwetka,
    • bardzo dużo miejsca w kabinie,
    • staranne wykończenie,
    • szlachetne materiały
    • niedzisiejszy wygląd menu nawigacji i multimediów
    • bardzo dobre osiągi,
    • szybki "automat",
    • sprawny rozdział napędu,
    • akceptowalne zużycie paliwa,
    • niski poziom hałasu we wnętrzu
    • niesamowicie komfortowe zawieszenie,
    • pewne zachowanie na krętej trasie,
    • duże zdolności terenowe,
    • wygodny wybór trybów jazdy w terenie
    • bardzo bogate wyposażenie seryjne,
    • długa lista wyposażenia dodatkowego,
    • elementy spotykane tylko w najdroższych autach
    • wysoka cena zakupu
    Range Rover Sport SDV6 HSE
    Range Rover Sport SDV6 HSEMotor

    Aktywne, pneumatyczne zawieszenie

    Minimalny prześwit: 16,3 cm
    Minimalny prześwit: 16,3 cmMotor
    Maksymalny prześwit: 27,8 cm
    Maksymalny prześwit: 27,8 cmMotor

    Dane techniczne: Range Rover Sport SDV6 HSE

    Silnik
    turbodiesel
    Pojemność skokowa
    2993 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    V6/24
    Zasilanie
    wtrysk common rail
    Moc maksymalna
    292 KM/4000
    Maks. moment obrotowy
    600 Nm/2000
    Napęd
    4x4
    Skrzynia biegów
    aut./8-biegowa
    Hamulce (przód/tył)
    tarcz. went./tarcz. went.
    Długość/szerokość/wysokość
    485/207/178 cm
    Rozstaw osi
    292 cm
    Średnica zawracania
    12,1 m
    Masa/ładowność
    2115/886 kg
    Pojemność bagażnika (min./maks.)
    489/1761 l
    Poj. zbiornika paliwa
    80 l (ON)
    Opony
    255/55 R20
    Osiągi (dane producenta)
    Prędkość maksymalna
    210 km/h
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    7,2 s
    Dane testowe
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    7,3 s
    Hamowanie 100-0 km/h (zimne)
    40,9 m
    Hamowanie 100-0 km/h (ciepłe)
    41,6 m
    Poziom hałasu przy 100 km/h
    64,7 dB
    Rzeczywista prędkość*
    97 km/h
    Liczba obrotów kierownicą
    2,8
    Zużycie paliwa
     
    Dane producenta (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km)
    8,7/6,8/7,5
    Teoretyczny zasięg
    1070 km
    Dane testowe (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km)
    10,0/7,8/8,9
    Rzeczywisty zasięg
    890 km
    Cena wersji podstawowej**
    373 900 zł
    Cena
    399 900 zł
    Wynik na tle całego segmentu: dobry → przeciętny słaby;
    *przy wskazaniu 100 km/h; **z tym samym silnikiem