Porównanie: Honda Civic Tourer, Seat Leon ST

Porównanie: Honda Civic Tourer, Seat Leon ST
Porównanie: Honda Civic Tourer, Seat Leon STMotor
Civic zapewnia łatwą obsługę radia i klimatyzacji. Niestety, kierownica niektórym osobom może zasłaniać prędkościomierz, a komputer pokładowy jest przekombinowany. Zamiast czujników – tylko kamera cofania. Dobra jakość i dużo przydatnych wnęk.
Civic zapewnia łatwą obsługę radia i klimatyzacji. Niestety, kierownica niektórym osobom może zasłaniać prędkościomierz, a komputer pokładowy jest przekombinowany. Zamiast czujników – tylko kamera cofania. Dobra jakość i dużo przydatnych wnęk.Motor
Książkowe rozplanowanie elementów obsługi, bardzo czytelne zegary i wysoka jakość wykonania. Seryjny zestaw multimedialny jest intuicyjny i wyświetla odległość do przeszkody z opcjonalnych czujników parkowania.
Książkowe rozplanowanie elementów obsługi, bardzo czytelne zegary i wysoka jakość wykonania. Seryjny zestaw multimedialny jest intuicyjny i wyświetla odległość do przeszkody z opcjonalnych czujników parkowania.Motor

Honda Civic Tourer, Seat Leon ST

Seryjny zestaw multimedialny jest intuicyjny i wyświetla odległość do przeszkody z opcjonalnych czujników parkowania.
Seryjny zestaw multimedialny jest intuicyjny i wyświetla odległość do przeszkody z opcjonalnych czujników parkowania.Motor
Zamiast czujników – tylko kamera cofania.
Zamiast czujników – tylko kamera cofania.Motor
Wysokim osobom z przodu brakować może miejsca na nogi i nad głowami.
Wysokim osobom z przodu brakować może miejsca na nogi i nad głowami.Motor
...podłoga jest niemal płaska, a siedzisko kanapy można postawić do pionu.
...podłoga jest niemal płaska, a siedzisko kanapy można postawić do pionu.Motor
Tylne drzwi otwierają się pod kątem prostym...
Tylne drzwi otwierają się pod kątem prostym...Motor
Civic zapewnia łatwą obsługę radia i klimatyzacji. Niestety, kierownica niektórym osobom może zasłaniać prędkościomierz, a komputer pokładowy jest przekombinowany. Dobra jakość i dużo przydatnych wnęk.
Civic zapewnia łatwą obsługę radia i klimatyzacji. Niestety, kierownica niektórym osobom może zasłaniać prędkościomierz, a komputer pokładowy jest przekombinowany. Dobra jakość i dużo przydatnych wnęk.Motor
Mniejszy schowek w podłodze ma miejsce na roletę, a większy – pomieści walizkę o wymiarach: 68 x 45 x 27 cm.
Mniejszy schowek w podłodze ma miejsce na roletę, a większy – pomieści walizkę o wymiarach: 68 x 45 x 27 cm.Motor
Leon oferuje kierowcy bardzo dobre warunki do jazdy. Siedzi się tu nisko, a oparcie ma płynną regulację. Niezłe trzymanie boczne.
Leon oferuje kierowcy bardzo dobre warunki do jazdy. Siedzi się tu nisko, a oparcie ma płynną regulację. Niezłe trzymanie boczne.Motor
W odróżnieniu od Hondy, jest tu wydatny tunel środkowy. Zbliżona do konkurenta ilość miejsca.
W odróżnieniu od Hondy, jest tu wydatny tunel środkowy. Zbliżona do konkurenta ilość miejsca.Motor
Seryjne koło dojazdowe. Podłoga ma dwie różne wysokości.
Seryjne koło dojazdowe. Podłoga ma dwie różne wysokości.Motor
Książkowe rozplanowanie elementów obsługi, bardzo czytelne zegary i wysoka jakość wykonania.
Książkowe rozplanowanie elementów obsługi, bardzo czytelne zegary i wysoka jakość wykonania.Motor
Dźwignia w bagażniku do rozkładania oparcia.
Dźwignia w bagażniku do rozkładania oparcia.Motor
Niewielka różnica między danymi fabrycznymi (620 l) a pomiarami (603 l).
Niewielka różnica między danymi fabrycznymi (620 l) a pomiarami (603 l).Motor
Duża różnica w wielkości bagażnika między pomiarami (450 l) a danymi producenta (587 l).
Duża różnica w wielkości bagażnika między pomiarami (450 l) a danymi producenta (587 l).Motor
Honda Civic Tourer 1.8 i-VTEC Sport, Seat Leon ST 1.4 TSI Style
Honda Civic Tourer 1.8 i-VTEC Sport, Seat Leon ST 1.4 TSI StyleMotor
Honda Civic Tourer 1.8 i-VTEC Sport, Seat Leon ST 1.4 TSI Style
Honda Civic Tourer 1.8 i-VTEC Sport, Seat Leon ST 1.4 TSI StyleMotor
Jednobryłowa sylwetka Civica wygląda bardzo nowocześnie. Auto ma seryjne diodowe światła do jazdy dziennej.
Jednobryłowa sylwetka Civica wygląda bardzo nowocześnie. Auto ma seryjne diodowe światła do jazdy dziennej.Motor
Zgrabne i dynamiczne nadwozie Seata. W wersji Style – seryjne LED-owe lampy przednie.
Zgrabne i dynamiczne nadwozie Seata. W wersji Style – seryjne LED-owe lampy przednie.Motor
Honda Civic Tourer 1.8 i-VTEC Sport, Seat Leon ST 1.4 TSI Style
Honda Civic Tourer 1.8 i-VTEC Sport, Seat Leon ST 1.4 TSI StyleMotor
Seat Leon ST 1.4 TSI Style
Seat Leon ST 1.4 TSI StyleMotor
Seat Leon ST 1.4 TSI Style
Seat Leon ST 1.4 TSI StyleMotor
Honda Civic Tourer 1.8 i-VTEC Sport
Honda Civic Tourer 1.8 i-VTEC SportMotor
Honda Civic Tourer 1.8 i-VTEC Sport
Honda Civic Tourer 1.8 i-VTEC SportMotor

Zobacz również:

    Honda Civic Tourer, Seat Leon ST - podsumowanie

    Dane techniczne: Honda Civic Tourer, Seat Leon ST

     
    Honda
    Seat
    Model
    Civic Tourer
    Leon ST
    Wersja
    1.8 i-VTEC Sport
    1.4 TSI Style
    Silnik
    benzynowy
    benzynowy, turbo
    Pojemność skokowa
    1798 cm3
    1395 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    R4/16
    R4/16
    Zasilanie
    wtrysk wielopunktowy
    wtrysk bezpośredni
    Moc maksymalna
    142 KM/6500
    140 KM/4500
    Maks. moment obrotowy
    174 Nm/4300
    250 Nm/1500
    Napęd
    przedni
    przedni
    Skrzynia biegów
    manualna/6-biegowa
    manualna/6-biegowa
    Hamulce (przód/tył)
    tarcz. went./tarczowe
    tarcz. went./tarczowe
    Długość/szerokość/wysokość
    454/177/148 cm
    454/182/145 cm
    Rozstaw osi
    260 cm
    264 cm
    Średnica zawracania
    11,5 m
    10,2 m
    Masa/ładowność
    1280/510 kg
    1276/564 kg
    Poj. bagażnika (min./maks.)
    624/1668 l
    587/1470 l
    Poj. zbiornika paliwa
    50 l (Pb 95)
    50 l (Pb 95)
    Opony
    225/45 R17
    205/55 R16
    Osiągi (dane producenta)
    Prędkość maksymalna
    210 km/h
    211 km/h
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    9,4 s
    8,4 s
    Dane testowe
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    9,0 s
    8,7 s
    Elastyczność 60-100 km/h
    8,7 s (4. bieg) →
    6,9 s (4. bieg)
    Elastyczność 80-120 km/h
    16,9 s (6. bieg) →
    11,0 s (6. bieg)
    Hamowanie 100-0 km/h (zimne)
    42,0 m →
    42,1 m →
    Hamowanie 100-0 km/h (ciepłe)
    43,4 m →
    42,3 m →
    Poziom hałasu przy 100 km/h
    65,2 dB →
    66,7 dB →
    Rzeczywista prędkość*
    95 km/h
    96 km/h
    Liczba obrotów kierownicą
    2,5
    2,7
    Zużycie paliwa 
    Dane producenta (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km)
    7,8/5,5/6,4
    6,6/4,5/5,3
    Teoretyczny zasięg
    780 km
    940 km
    Dane testowe (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km)
    8,7/6,4/7,6
    8,4/5,3/6,9
    Rzeczywisty zasięg
    660 km
    720 km
    Cena wersji podstawowej**
    81 400 zł
    80 900 zł
    Cena
    86 100 zł
    80 900 zł
    Wynik na tle całego segmentu: dobry → przeciętny słaby
    *przy wskazaniu 100 km/h; **z tym samym silnikiem

    Punktacja - segment: auta kompaktowe

    Punktacja - segment: auta kompaktowe
    Punktacja - segment: auta kompaktoweMotor