Peugeot 2008 1.2 VTi Allure - test

Dwa zera w nazwie noszą w Peugeocie minivany lub crossovery. Pierwszy takie oznaczenie otrzymał model 1007 w 2004 r.
Dwa zera w nazwie noszą w Peugeocie minivany lub crossovery. Pierwszy takie oznaczenie otrzymał model 1007 w 2004 r.Motor
Deska rozdzielcza w 2008 jest identyczna jak w miejskim modelu 208.
Deska rozdzielcza w 2008 jest identyczna jak w miejskim modelu 208.Motor

Peugeot 2008 1.2 VTi Allure

Opcjonalny (400 zł) odtwarzacz CD umieszczono w schowku.
Opcjonalny (400 zł) odtwarzacz CD umieszczono w schowku.Motor
Zwykła dźwignia hamulca ręcznego byłaby wygodniejsza.
Zwykła dźwignia hamulca ręcznego byłaby wygodniejsza.Motor
Z tyłu wygodnie usiądą pasażerowie o wzroście do ok. 175 cm.
Z tyłu wygodnie usiądą pasażerowie o wzroście do ok. 175 cm.Motor
Przednie fotele są obszerne, ale za słabo wyprofilowane w dolnej części. Miejsca z przodu wystarczy nawet dla wysokich osób.
Przednie fotele są obszerne, ale za słabo wyprofilowane w dolnej części. Miejsca z przodu wystarczy nawet dla wysokich osób.Motor
System multimedialny „zna” język polski, co ułatwia obsługę.
System multimedialny „zna” język polski, co ułatwia obsługę.Motor
Deska rozdzielcza w 2008 jest identyczna jak w miejskim modelu 208.
Deska rozdzielcza w 2008 jest identyczna jak w miejskim modelu 208.Motor
Po złożeniu oparć kanapy przestrzeń ładunkowa jest płaska.
Po złożeniu oparć kanapy przestrzeń ładunkowa jest płaska.Motor
Zupełnie bezsensowne rozwiązanie: tylko mały fragment półki jest ruchomy i trzeba go podnosić oraz opuszczać ręcznie.
Zupełnie bezsensowne rozwiązanie: tylko mały fragment półki jest ruchomy i trzeba go podnosić oraz opuszczać ręcznie.Motor
Peugeot 2008 powstał na bazie modelu 208. Przy zachowaniu identycznego rozstawu osi crossover jest od auta miejskiego dłuższy o 20 cm i wyższy o 10 cm. Ma też o 45 mm większy prześwit.
Peugeot 2008 powstał na bazie modelu 208. Przy zachowaniu identycznego rozstawu osi crossover jest od auta miejskiego dłuższy o 20 cm i wyższy o 10 cm. Ma też o 45 mm większy prześwit.Motor
Podczas ostrego pokonywania zakrętów 2008 podrywa wewnętrzne koło. Nie jest to jednak niebezpieczne.
Podczas ostrego pokonywania zakrętów 2008 podrywa wewnętrzne koło. Nie jest to jednak niebezpieczne.Motor
Dwa zera w nazwie noszą w Peugeocie minivany lub crossovery. Pierwszy takie oznaczenie otrzymał model 1007 w 2004 r.
Dwa zera w nazwie noszą w Peugeocie minivany lub crossovery. Pierwszy takie oznaczenie otrzymał model 1007 w 2004 r.Motor

Zobacz również:

    Peugeot 2008 1.2 VTi Allure

    Peugeot 2008 1.2 VTi Allure
    Peugeot 2008 1.2 VTi AllureMotor
    Peugeot 2008 1.2 VTi Allure
    Peugeot 2008 1.2 VTi AllureMotor
    Peugeot 2008 1.2 VTi Allure
    Peugeot 2008 1.2 VTi AllureMotor
    Peugeot 2008 1.2 VTi Allure
    Peugeot 2008 1.2 VTi AllureMotor
    Peugeot 2008 1.2 VTi Allure
    Peugeot 2008 1.2 VTi AllureMotor
    Peugeot 2008 1.2 VTi Allure
    Peugeot 2008 1.2 VTi AllureMotor
    Peugeot 2008 1.2 VTi Allure
    Peugeot 2008 1.2 VTi AllureMotor
    Peugeot 2008 1.2 VTi Allure
    Peugeot 2008 1.2 VTi AllureMotor
    Peugeot 2008 1.2 VTi Allure
    Peugeot 2008 1.2 VTi AllureMotor
    Peugeot 2008 1.2 VTi Allure
    Peugeot 2008 1.2 VTi AllureMotor
    Peugeot 2008 1.2 VTi Allure
    Peugeot 2008 1.2 VTi AllureMotor
    Peugeot 2008 1.2 VTi Allure
    Peugeot 2008 1.2 VTi AllureMotor
    Peugeot 2008 1.2 VTi Allure
    Peugeot 2008 1.2 VTi AllureMotor
    Peugeot 2008 1.2 VTi Allure
    Peugeot 2008 1.2 VTi AllureMotor
    Peugeot 2008 1.2 VTi Allure
    Peugeot 2008 1.2 VTi AllureMotor
    Peugeot 2008 1.2 VTi Allure
    Peugeot 2008 1.2 VTi AllureMotor
    Peugeot 2008 1.2 VTi Allure
    Peugeot 2008 1.2 VTi AllureMotor
    Peugeot 2008 1.2 VTi Allure
    Peugeot 2008 1.2 VTi AllureMotor
    Peugeot 2008 1.2 VTi Allure
    Peugeot 2008 1.2 VTi AllureMotor
    Peugeot 2008 1.2 VTi Allure
    Peugeot 2008 1.2 VTi AllureMotor

    Dane techniczne: Peugeot 2008 1.2 VTi Allure

    Silnik
    benzynowy
    Pojemność skokowa
    1199 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    R3/12
    Układ
    poprzeczny
    Zasilanie
    wtrysk wielopunktowy
    Moc maksymalna
    82 KM/5750
    Maks. moment obrotowy
    118 Nm/2750
    Napęd
    przedni
    Skrzynia biegów
    manualna/5-biegowa
    Hamulce (przód/tył)
    tarczowe went./bębnowe
    Zawieszenie przednie
    McPherson
    Zawieszenie tylne
    belka skrętna
    Masa/ładowność
    1045/537 kg
    Średnica zawracania
    11,2 m
    Pojemność bagażnika (min./maks.)
    350/1194 l
    Pojemność zbiornika paliwa
    50 l (Pb 95)
    Wymiar (dł./szer./wys.)
    416/174/156 cm
    Rozstaw osi
    254 cm
    Opony
    195/60 R16
    Teoretyczny zasięg
    1020 km
    Osiągi (dane producenta)
    Prędkość maksymalna
    169 km/h
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    12,6 s
    Zużycie paliwa (miasto/trasa/średnie w l/100 km)
    6,0/4,3/4,9
    Dane testowe
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    14,7 s
    Elastyczność 60-100 km/h
    12,2 s (4. bieg)
    Elastyczność 80-120 km/h
    20,2 s (5. bieg)
    Hamowanie 100-0 km/h (zimne)
    37,7 m
    Hamowanie 100-0 km/h (ciepłe)
    37,5 m
    Poziom hałasu przy 100 km/h
    68,2 dB
    Zużycie paliwa (miasto/trasa w l/100 km)
    7,2/5,6
    Rzeczywisty zasięg
    780 km
    Cena wersji podstawowej*
    54 500 zł
    Cena
    67 700 zł
    *z tym samym silnikiem