Nissan Pulsar 1.2 DIG-T Visia - test

<b>Jak na klasę kompakt, Pulsar to kawał auta. Podczas jazdy przeszkadzają szerokie słupki przednie, tworzące z lusterkami dużą „martwą strefę”.</b>
<b>Jak na klasę kompakt, Pulsar to kawał auta. Podczas jazdy przeszkadzają szerokie słupki przednie, tworzące z lusterkami dużą „martwą strefę”.</b>Motor
Uporządkowana deska rozdzielcza o przeciętnej jakości wykonania, z miękkim materiałem tylko pod szybą. Archaiczny suwak obiegu powietrza.
Uporządkowana deska rozdzielcza o przeciętnej jakości wykonania, z miękkim materiałem tylko pod szybą. Archaiczny suwak obiegu powietrza.Motor

Zobacz również:

    Nissan Pulsar 1.2 DIG-T Visia

    1,2-litrowy silnik DIG-T nie grzeszy dynamiką. Potrafi za to być oszczędny.
    1,2-litrowy silnik DIG-T nie grzeszy dynamiką. Potrafi za to być oszczędny.Motor
    Bardzo dużo ustawień samochodu. Niestety, nie ma możliwości wyboru języka polskiego.
    Bardzo dużo ustawień samochodu. Niestety, nie ma możliwości wyboru języka polskiego.Motor
    Łatwe w użyciu radio CD/MP3 ze złączami multimedialnymi w podłokietniku.
    Łatwe w użyciu radio CD/MP3 ze złączami multimedialnymi w podłokietniku.Motor
    Klasyka – klapka otwierana z kokpitu i...
    Klasyka – klapka otwierana z kokpitu i...Motor
    Nissan Pulsar 1.2 DIG-T Visia
    Nissan Pulsar 1.2 DIG-T VisiaMotor
    ...korek. Szkoda, że nie użyto wlewu bezkorkowego, jak np. w Renault Megane.
    ...korek. Szkoda, że nie użyto wlewu bezkorkowego, jak np. w Renault Megane.Motor
    Jak na klasę kompakt, Pulsar to kawał auta. Podczas jazdy przeszkadzają szerokie słupki przednie, tworzące z lusterkami dużą „martwą strefę”.
    Jak na klasę kompakt, Pulsar to kawał auta. Podczas jazdy przeszkadzają szerokie słupki przednie, tworzące z lusterkami dużą „martwą strefę”.Motor
    Za fotelem odsuniętym 1 m od pedałów, jest tu 81 cm na nogi. To o 5 cm więcej niż w Skodzie Octavii Combi.
    Za fotelem odsuniętym 1 m od pedałów, jest tu 81 cm na nogi. To o 5 cm więcej niż w Skodzie Octavii Combi.Motor
    Oparcie fotela ustawia się skokowo. Miejsca wystarcza dla osób o wzroście ok. 180 cm.
    Oparcie fotela ustawia się skokowo. Miejsca wystarcza dla osób o wzroście ok. 180 cm.Motor
    Uporządkowana deska rozdzielcza o przeciętnej jakości wykonania, z miękkim materiałem tylko pod szybą. Archaiczny suwak obiegu powietrza.
    Uporządkowana deska rozdzielcza o przeciętnej jakości wykonania, z miękkim materiałem tylko pod szybą. Archaiczny suwak obiegu powietrza.Motor
    Bagażnik ma ponadprzeciętną pojemność 385 l. Pod podłogą – koło dojazdowe.
    Bagażnik ma ponadprzeciętną pojemność 385 l. Pod podłogą – koło dojazdowe.Motor
    Nissan Pulsar 1.2 DIG-T Visia
    Nissan Pulsar 1.2 DIG-T VisiaMotor

    Nissan Pulsar 1.2 DIG-T Visia - podsumowanie

    • ogromna kabina z tyłu,
    • spory bagażnik,
    • niezły ogólny komfort podróżowania,
    • harmonijny silnik,
    • bezpieczne zachowanie w czasie jazdy
    • przeciętna jakość wykończenia i materiałów,
    • hacząca przekładnia,
    • szerokie przednie słupki,
    • bardzo spokojny charakter

    Dane techniczne, osiągi, dane testowe, zużycie paliwa: Nissan Pulsar 1.2 DIG-T Visia

     
    Nissan Pulsar
    Silnik
    benzynowy, turbo
    Pojemność skokowa
    1197 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    R4/16
    Zasilanie
    wtrysk bezpośredni
    Moc maksymalna
    115 KM/4500
    Maks. moment obrotowy
    190 Nm/2000
    Napęd
    przedni
    Skrzynia biegów
    man./6-biegowa
    Hamulce (przód/tył)
    tarcz. went./tarcz.
    Długość/szerokość/wysokość
    439/177/152 cm
    Rozstaw osi
    270 cm
    Średnica zawracania
    10,2 m
    Masa/ładowność
    1258/492 kg
    Poj. bagażnika (min./maks.)
    385/b.d. l
    Poj. zbiornika paliwa
    46 l (Pb 95)
    Opony
    195/60 R16
    Osiągi (dane producenta)
    Prędkość maksymalna
    190 km/h
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    10,7 s
    Dane testowe
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    10,5 s →
    Elastyczność 60-100 km/h
    9,0 s (4. bieg)
    Elastyczność 80-120 km/h
    18,3 s (6. bieg)
    Hamowanie 100-0 km/h (zimne)
    37,0 m →
    Hamowanie 100-0 km/h (ciepłe)
    36,9 m
    Poziom hałasu przy 100 km/h
    66,2 dB →
    Rzeczywista prędkość*
    93 km/h
    Liczba obrotów kierownicą
    3,0
    Zużycie paliwa 
    Dane producenta (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km)
    6,3/4,3/5,0
    Teoretyczny zasięg
    920 km
    Dane testowe (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km)
    8,9/4,8/6,9
    Rzeczywisty zasięg
    670 km
    Cena wersji podstawowej**
    59 990 zł
    Cena
    59 990 zł
    Wynik na tle całego segmentu: dobry → przeciętny słaby
    *przy wskazaniu 100 km/h;
    **z tym samym silnikiem
    Auto Trophy
    Auto TrophyAuto Moto