Nissan Pulsar 1.2 DIG-T Visia - test

<b>Jak na klasę kompakt, Pulsar to kawał auta. Podczas jazdy przeszkadzają szerokie słupki przednie, tworzące z lusterkami dużą „martwą strefę”.</b>
<b>Jak na klasę kompakt, Pulsar to kawał auta. Podczas jazdy przeszkadzają szerokie słupki przednie, tworzące z lusterkami dużą „martwą strefę”.</b>Motor
Uporządkowana deska rozdzielcza o przeciętnej jakości wykonania, z miękkim materiałem tylko pod szybą. Archaiczny suwak obiegu powietrza.
Uporządkowana deska rozdzielcza o przeciętnej jakości wykonania, z miękkim materiałem tylko pod szybą. Archaiczny suwak obiegu powietrza.Motor

Nissan Pulsar 1.2 DIG-T Visia

1,2-litrowy silnik DIG-T nie grzeszy dynamiką. Potrafi za to być oszczędny.
1,2-litrowy silnik DIG-T nie grzeszy dynamiką. Potrafi za to być oszczędny.Motor
Bardzo dużo ustawień samochodu. Niestety, nie ma możliwości wyboru języka polskiego.
Bardzo dużo ustawień samochodu. Niestety, nie ma możliwości wyboru języka polskiego.Motor
Łatwe w użyciu radio CD/MP3 ze złączami multimedialnymi w podłokietniku.
Łatwe w użyciu radio CD/MP3 ze złączami multimedialnymi w podłokietniku.Motor
Klasyka – klapka otwierana z kokpitu i...
Klasyka – klapka otwierana z kokpitu i...Motor
Nissan Pulsar 1.2 DIG-T Visia
Nissan Pulsar 1.2 DIG-T VisiaMotor
...korek. Szkoda, że nie użyto wlewu bezkorkowego, jak np. w Renault Megane.
...korek. Szkoda, że nie użyto wlewu bezkorkowego, jak np. w Renault Megane.Motor
Jak na klasę kompakt, Pulsar to kawał auta. Podczas jazdy przeszkadzają szerokie słupki przednie, tworzące z lusterkami dużą „martwą strefę”.
Jak na klasę kompakt, Pulsar to kawał auta. Podczas jazdy przeszkadzają szerokie słupki przednie, tworzące z lusterkami dużą „martwą strefę”.Motor
Za fotelem odsuniętym 1 m od pedałów, jest tu 81 cm na nogi. To o 5 cm więcej niż w Skodzie Octavii Combi.
Za fotelem odsuniętym 1 m od pedałów, jest tu 81 cm na nogi. To o 5 cm więcej niż w Skodzie Octavii Combi.Motor
Oparcie fotela ustawia się skokowo. Miejsca wystarcza dla osób o wzroście ok. 180 cm.
Oparcie fotela ustawia się skokowo. Miejsca wystarcza dla osób o wzroście ok. 180 cm.Motor
Uporządkowana deska rozdzielcza o przeciętnej jakości wykonania, z miękkim materiałem tylko pod szybą. Archaiczny suwak obiegu powietrza.
Uporządkowana deska rozdzielcza o przeciętnej jakości wykonania, z miękkim materiałem tylko pod szybą. Archaiczny suwak obiegu powietrza.Motor
Bagażnik ma ponadprzeciętną pojemność 385 l. Pod podłogą – koło dojazdowe.
Bagażnik ma ponadprzeciętną pojemność 385 l. Pod podłogą – koło dojazdowe.Motor
Nissan Pulsar 1.2 DIG-T Visia
Nissan Pulsar 1.2 DIG-T VisiaMotor

Nissan Pulsar 1.2 DIG-T Visia - podsumowanie

  • ogromna kabina z tyłu,
  • spory bagażnik,
  • niezły ogólny komfort podróżowania,
  • harmonijny silnik,
  • bezpieczne zachowanie w czasie jazdy
  • przeciętna jakość wykończenia i materiałów,
  • hacząca przekładnia,
  • szerokie przednie słupki,
  • bardzo spokojny charakter

Dane techniczne, osiągi, dane testowe, zużycie paliwa: Nissan Pulsar 1.2 DIG-T Visia

 
Nissan Pulsar
Silnik
benzynowy, turbo
Pojemność skokowa
1197 cm3
Układ cylindrów/zawory
R4/16
Zasilanie
wtrysk bezpośredni
Moc maksymalna
115 KM/4500
Maks. moment obrotowy
190 Nm/2000
Napęd
przedni
Skrzynia biegów
man./6-biegowa
Hamulce (przód/tył)
tarcz. went./tarcz.
Długość/szerokość/wysokość
439/177/152 cm
Rozstaw osi
270 cm
Średnica zawracania
10,2 m
Masa/ładowność
1258/492 kg
Poj. bagażnika (min./maks.)
385/b.d. l
Poj. zbiornika paliwa
46 l (Pb 95)
Opony
195/60 R16
Osiągi (dane producenta)
Prędkość maksymalna
190 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
10,7 s
Dane testowe
Przyspieszenie 0-100 km/h
10,5 s →
Elastyczność 60-100 km/h
9,0 s (4. bieg)
Elastyczność 80-120 km/h
18,3 s (6. bieg)
Hamowanie 100-0 km/h (zimne)
37,0 m →
Hamowanie 100-0 km/h (ciepłe)
36,9 m
Poziom hałasu przy 100 km/h
66,2 dB →
Rzeczywista prędkość*
93 km/h
Liczba obrotów kierownicą
3,0
Zużycie paliwa 
Dane producenta (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km)
6,3/4,3/5,0
Teoretyczny zasięg
920 km
Dane testowe (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km)
8,9/4,8/6,9
Rzeczywisty zasięg
670 km
Cena wersji podstawowej**
59 990 zł
Cena
59 990 zł
Wynik na tle całego segmentu: dobry → przeciętny słaby
*przy wskazaniu 100 km/h;
**z tym samym silnikiem
Auto Trophy
Auto TrophyAuto Moto