Mitsubishi Eclipse Cross PHEV - test napędu S-AWC

Karol Biela

Oprac.: Karol Biela

Mitsubishi Eclipse Cross PHEV - test napędu S-AWC przeprowadziliśmy w wielu warunkach, także poza utwardzonymi drogami a nawet w mocno zimowych warunkach w górach
Mitsubishi Eclipse Cross PHEV - test napędu S-AWC przeprowadziliśmy w wielu warunkach, także poza utwardzonymi drogami a nawet w mocno zimowych warunkach w górach Krzysztof MocekINTERIA.PL

Zobacz również:

    Mitsubishi Eclipse Cross PHEV: Twin Motor 4WD z dołączanym napędem na tylne koła

    Poprzez przełącznik zlokalizowany na tunelu środkowym Eclipse Cross PHEV kierowca może wybrać jeden z kilku trybów jazdy
    Poprzez przełącznik zlokalizowany na tunelu środkowym Eclipse Cross PHEV kierowca może wybrać jeden z kilku trybów jazdyKarol BielaINTERIA.PL

    1,5 tony uciągu na haku

    Poprzez przełącznik Drive Mode można wybrać jeden z kilku trybów jazdy
    Poprzez przełącznik Drive Mode można wybrać jeden z kilku trybów jazdyKrzysztof MocekINTERIA.PL

    Mitsubishi Eclipse Cross PHEV - test napędu S-AWC

    Mitsubishi Eclipse Cross PHEV - test napędu S-AWC
    Mitsubishi Eclipse Cross PHEV - test napędu S-AWCKarol BielaINTERIA.PL
    Mitsubishi Eclipse Cross PHEV - test napędu S-AWC
    Mitsubishi Eclipse Cross PHEV - test napędu S-AWCKarol BielaINTERIA.PL
    Mitsubishi Eclipse Cross PHEV - test napędu S-AWC
    Mitsubishi Eclipse Cross PHEV - test napędu S-AWCKarol BielaINTERIA.PL
    Mitsubishi Eclipse Cross PHEV - test napędu S-AWC
    Mitsubishi Eclipse Cross PHEV - test napędu S-AWCKrzysztof MocekINTERIA.PL
    Mitsubishi Eclipse Cross PHEV - test napędu S-AWC
    Mitsubishi Eclipse Cross PHEV - test napędu S-AWCKrzysztof MocekINTERIA.PL
    Mitsubishi Eclipse Cross PHEV - test napędu S-AWC
    Mitsubishi Eclipse Cross PHEV - test napędu S-AWCKrzysztof MocekINTERIA.PL
    Mitsubishi Eclipse Cross PHEV - test napędu S-AWC
    Mitsubishi Eclipse Cross PHEV - test napędu S-AWCKarol BielaINTERIA.PL
    Mitsubishi Eclipse Cross PHEV - test napędu S-AWC
    Mitsubishi Eclipse Cross PHEV - test napędu S-AWCKarol BielaINTERIA.PL
    Mitsubishi Eclipse Cross PHEV - test napędu S-AWC
    Mitsubishi Eclipse Cross PHEV - test napędu S-AWCKarol BielaINTERIA.PL
    Mitsubishi Eclipse Cross PHEV - test napędu S-AWC
    Mitsubishi Eclipse Cross PHEV - test napędu S-AWCKarol BielaINTERIA.PL
    Mitsubishi Eclipse Cross PHEV - test napędu S-AWC
    Mitsubishi Eclipse Cross PHEV - test napędu S-AWCKarol BielaINTERIA.PL

    Mitsubishi Eclipse Cross PHEV Instyle Plus

    Dane techniczne 
    Silnik spalinowy
    R4, benzynowy
    Pojemność
    2360 ccm 
    Moc
    98 KM (400 obr./min)
    Maksymalny moment obrotowy
    193 Nm (2500 obr./min)
    Moc przedniego silnika el.
    82 KM 
    Maks. mom. obr. silnika el.
    137 Nm 
    Moc tylnego silnika el.
    95 Nm 
    Maks. mom. obr. silnika el.
    193 Nm 
    Łączna moc układu
    188 KM
    Łączny maksymalny moment układu
    bd
    Pojemność baterii
    13,8 kWh
    Skrzynia biegów
    1-biegowa
    Napęd
    4x4
    Osiągi 
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    10,9 s
    Prędkość maksymalna
    162 km/h 
    Prędkość maks. w trybie el.
    130 km/h
    Średnie zużycie paliwa
    2,0 l/100 km
    Zasięg elektryczny
    45 km
    Wymiary 
    Długość
    4545 mm 
    Szerokość
    1805 mm 
    Wysokość
    1685 mm 
    Rozstaw osi
    2670 mm 
    Pojemność bagażnika
    359 l
    Wyposażenie 
    18-calowe felgi, reflektory LED, system bezkluczykowy, szklany dach, skórzana tapicerka, elektryczna regulacja przednich foteli, ogrzewanie foteli, kierownicy, tylnej kanapy oraz przedniej szyby,  nawigacja, nagłośnienie 510 W, zestaw kamer 360 st., wyświetlacz head-up, tempomat adaptacyjny, asystent pasa ruchu, monitorowanie martwego pola, wykrywanie znaków drogowych
    Cena
    221 900 zł
    Moto Flesz - odcinek 39. Największe problemy aut elektrycznychINTERIA.PL