Mitsubishi Eclipse Cross PHEV - hybrydą plug-in w góry

Karol Biela

Oprac.: Karol Biela

Na przykładzie Mitsubishi Eclipse Cross PHEV sprawdziliśmy, jak hybryda plug-in sprawdza się na trasie w góry
Na przykładzie Mitsubishi Eclipse Cross PHEV sprawdziliśmy, jak hybryda plug-in sprawdza się na trasie w góry Karol BielaINTERIA.PL

Zobacz również:

    Bogate wyposażenie z ogrzewaniem postojowym w serii

    Podgrzewana kierownica i przednia szyba to standard w wersji Instyle Plus - zimą to bardzo przydatne wyposażenie
    Podgrzewana kierownica i przednia szyba to standard w wersji Instyle Plus - zimą to bardzo przydatne wyposażenieKarol BielaINTERIA.PL

    Przestrzeni w kabinie dla 4 osób, ale bagażnik mały

    Skórzana tapicerka,7 poduszek powietrznych czy bezkluczykowy dostęp to fabryczne elementy wyposażenia Eclipse Cross PHEV w wersji Instyle Plus. Jakość spasowania materiałów jest całkiem niezła
    Skórzana tapicerka,7 poduszek powietrznych czy bezkluczykowy dostęp to fabryczne elementy wyposażenia Eclipse Cross PHEV w wersji Instyle Plus. Jakość spasowania materiałów jest całkiem niezłaKarol BielaINTERIA.PL

    Mitsubishi Eclipse Cross PHEV - hybryda plug-in w trasie

    Mitsubishi Eclipse Cross PHEV - hybryda plug-in w trasie
    Mitsubishi Eclipse Cross PHEV - hybryda plug-in w trasieKarol BielaINTERIA.PL
    Mitsubishi Eclipse Cross PHEV - hybryda plug-in w trasie
    Mitsubishi Eclipse Cross PHEV - hybryda plug-in w trasieKarol BielaINTERIA.PL
    Mitsubishi Eclipse Cross PHEV - hybryda plug-in w trasie
    Mitsubishi Eclipse Cross PHEV - hybryda plug-in w trasieKarol BielaINTERIA.PL
    Mitsubishi Eclipse Cross PHEV - hybryda plug-in w trasie
    Mitsubishi Eclipse Cross PHEV - hybryda plug-in w trasieKarol BielaINTERIA.PL
    Mitsubishi Eclipse Cross PHEV - hybryda plug-in w trasie
    Mitsubishi Eclipse Cross PHEV - hybryda plug-in w trasieKarol BielaINTERIA.PL
    Mitsubishi Eclipse Cross PHEV - hybryda plug-in w trasie
    Mitsubishi Eclipse Cross PHEV - hybryda plug-in w trasieKarol BielaINTERIA.PL
    Mitsubishi Eclipse Cross PHEV - hybryda plug-in w trasie
    Mitsubishi Eclipse Cross PHEV - hybryda plug-in w trasieKarol BielaINTERIA.PL
    Mitsubishi Eclipse Cross PHEV - hybryda plug-in w trasie
    Mitsubishi Eclipse Cross PHEV - hybryda plug-in w trasieKarol BielaINTERIA.PL
    Mitsubishi Eclipse Cross PHEV - hybryda plug-in w trasie
    Mitsubishi Eclipse Cross PHEV - hybryda plug-in w trasieKarol BielaINTERIA.PL
    Mitsubishi Eclipse Cross PHEV - hybryda plug-in w trasie
    Mitsubishi Eclipse Cross PHEV - hybryda plug-in w trasieKarol BielaINTERIA.PL
    Mitsubishi Eclipse Cross PHEV - hybryda plug-in w trasie
    Mitsubishi Eclipse Cross PHEV - hybryda plug-in w trasieKarol BielaINTERIA.PL
    Mitsubishi Eclipse Cross PHEV - hybryda plug-in w trasie
    Mitsubishi Eclipse Cross PHEV - hybryda plug-in w trasieKarol BielaINTERIA.PL
    Mitsubishi Eclipse Cross PHEV - hybryda plug-in w trasie
    Mitsubishi Eclipse Cross PHEV - hybryda plug-in w trasieKarol BielaINTERIA.PL
    Mitsubishi Eclipse Cross PHEV - hybryda plug-in w trasie
    Mitsubishi Eclipse Cross PHEV - hybryda plug-in w trasieKarol BielaINTERIA.PL
    Mitsubishi Eclipse Cross PHEV - hybryda plug-in w trasie
    Mitsubishi Eclipse Cross PHEV - hybryda plug-in w trasieKarol BielaINTERIA.PL
    Mitsubishi Eclipse Cross PHEV - hybryda plug-in w trasie
    Mitsubishi Eclipse Cross PHEV - hybryda plug-in w trasieKarol BielaINTERIA.PL
    Mitsubishi Eclipse Cross PHEV - hybryda plug-in w trasie
    Mitsubishi Eclipse Cross PHEV - hybryda plug-in w trasieKarol BielaINTERIA.PL
    Mitsubishi Eclipse Cross PHEV - hybryda plug-in w trasie
    Mitsubishi Eclipse Cross PHEV - hybryda plug-in w trasieKarol BielaINTERIA.PL
    Mitsubishi Eclipse Cross PHEV - hybryda plug-in w trasie
    Mitsubishi Eclipse Cross PHEV - hybryda plug-in w trasieKarol BielaINTERIA.PL

    Hybryda plug-in z napędem S-AWC

    Hybrydowy zespół napędowy Mitsubishi Eclipse Cros PHEV wykorzystuje benzynowy silnik o pojemności 2,4 litra, dwa silniki elektryczne oraz baterię trakcyjną o pojemności 13,8 kWh
    Hybrydowy zespół napędowy Mitsubishi Eclipse Cros PHEV wykorzystuje benzynowy silnik o pojemności 2,4 litra, dwa silniki elektryczne oraz baterię trakcyjną o pojemności 13,8 kWh Karol BielaINTERIA.PL
    Napęd na tylną oś dołączany realizowany jest poprzez 95-konny elektryczny silnik. Na zdjęciu widać półoś przekazującą moment obrotowy na prawe tylne koło
    Napęd na tylną oś dołączany realizowany jest poprzez 95-konny elektryczny silnik. Na zdjęciu widać półoś przekazującą moment obrotowy na prawe tylne koło Karol BielaINTERIA.PL

    Mitsubishi Eclipse Cross PHEV - solidny partner na zimowy wypad w góry

    Sterowanie 5-stopniowym systemem rekuperacji odbywa się poprzez łopatki umieszczone po obu stronach kierownicy
    Sterowanie 5-stopniowym systemem rekuperacji odbywa się poprzez łopatki umieszczone po obu stronach kierownicyKarol BielaINTERIA.PL

    Mitsubishi Eclipse Cross PHEV Instyle Plus

    Dane techniczne 
    Silnik spalinowy
    R4, benzynowy
    Pojemność
    2360 ccm 
    Moc
    98 KM (400 obr./min)
    Maksymalny moment obrotowy
    193 Nm (2500 obr./min)
    Moc przedniego silnika el.
    82 KM 
    Maks. mom. obr. silnika el.
    137 Nm 
    Moc tylnego silnika el.
    95 Nm 
    Maks. mom. obr. silnika el.
    193 Nm 
    Łączna moc układu
    188 KM
    Łączny maksymalny moment układu
    bd
    Pojemność baterii
    13,8 kWh
    Skrzynia biegów
    1-biegowa
    Napęd
    4x4
    Osiągi 
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    10,9 s
    Prędkość maksymalna
    162 km/h 
    Prędkość maks. w trybie el.
    130 km/h
    Średnie zużycie paliwa
    2,0 l/100 km
    Zasięg elektryczny
    45 km
    Wymiary 
    Długość
    4545 mm 
    Szerokość
    1805 mm 
    Wysokość
    1685 mm 
    Rozstaw osi
    2670 mm 
    Pojemność bagażnika
    359 l
    Wyposażenie 
    18-calowe felgi, reflektory LED, system bezkluczykowy, szklany dach, skórzana tapicerka, elektryczna regulacja przednich foteli, ogrzewanie foteli, kierownicy, tylnej kanapy oraz przedniej szyby,  nawigacja, nagłośnienie 510 W, zestaw kamer 360 st., wyświetlacz head-up, tempomat adaptacyjny, asystent pasa ruchu, monitorowanie martwego pola, wykrywanie znaków drogowych
    Cena
    221 900 zł
    Motorandka z Joanną Zientarską - Jeep Wrangler 4xeINTERIA.PL