Mercedes E 400 Coupe - test

Mercedes E 400 Coupe
Mercedes E 400 CoupeMotor
Elegancki kokpit może być obszyty skórą (dopłata 3952 zł). Dźwignię „automatu” umieszczono za kołem kierownicy.
Elegancki kokpit może być obszyty skórą (dopłata 3952 zł). Dźwignię „automatu” umieszczono za kołem kierownicy.Motor

Mercedes E 400 Coupe

Dzięki podajnikowi nie trzeba daleko sięgać po pas bezpieczeństwa.
Dzięki podajnikowi nie trzeba daleko sięgać po pas bezpieczeństwa.Motor
Z przodu – bardzo wygodne, dobrze wyprofilowane fotele i dużo miejsca.
Z przodu – bardzo wygodne, dobrze wyprofilowane fotele i dużo miejsca.Motor
Na dwóch tylnych fotelach jest ciasno. Miejsca brakuje i na nogi, i nad głową.
Na dwóch tylnych fotelach jest ciasno. Miejsca brakuje i na nogi, i nad głową.Motor
Elegancki kokpit może być obszyty skórą (dopłata 3952 zł). Dźwignię „automatu” umieszczono za kołem kierownicy.
Elegancki kokpit może być obszyty skórą (dopłata 3952 zł). Dźwignię „automatu” umieszczono za kołem kierownicy.Motor
Mercedes E 400 Coupe
Mercedes E 400 CoupeMotor
Silnik 3.0 V6 z turbo i szybki „automat” zapewniają więcej niż dobre osiągi.
Silnik 3.0 V6 z turbo i szybki „automat” zapewniają więcej niż dobre osiągi.Motor
Można usztywnić zawieszenie, ale auto najlepiej czuje się w trybie Comfort.
Można usztywnić zawieszenie, ale auto najlepiej czuje się w trybie Comfort.Motor
Trójkątne okienka z boku to wyróżnik klasy E Coupe.
Trójkątne okienka z boku to wyróżnik klasy E Coupe.Motor

Mercedes E 400 Coupe

Mercedes E 400 Coupe
Mercedes E 400 CoupeMotor
Mercedes E 400 Coupe
Mercedes E 400 CoupeMotor
Mercedes E 400 Coupe
Mercedes E 400 CoupeMotor
Mercedes E 400 Coupe
Mercedes E 400 CoupeMotor
Mercedes E 400 Coupe
Mercedes E 400 CoupeMotor
Mercedes E 400 Coupe
Mercedes E 400 CoupeMotor
Mercedes E 400 Coupe
Mercedes E 400 CoupeMotor
Mercedes E 400 Coupe
Mercedes E 400 CoupeMotor
Mercedes E 400 Coupe
Mercedes E 400 CoupeMotor
Mercedes E 400 Coupe
Mercedes E 400 CoupeMotor
Mercedes E 400 Coupe
Mercedes E 400 CoupeMotor
Mercedes E 400 Coupe
Mercedes E 400 CoupeMotor
Mercedes E 400 Coupe
Mercedes E 400 CoupeMotor
Mercedes E 400 Coupe
Mercedes E 400 CoupeMotor
Mercedes E 400 Coupe
Mercedes E 400 CoupeMotor
Mercedes E 400 Coupe
Mercedes E 400 CoupeMotor

Mercedes E 400 Coupe - podsumowanie

  • wzorowy komfort,
  • świetne osiągi,
  • rozsądne zużycie paliwa,
  • bogate wyposażenie,
  • dużo opcji,
  • niepowtarzalne uczucie po otwarciu okien (brak środkowych słupków).
  • mało sportowy charakter,
  • wysoka cena zakupu i dodatków,
  • mało miejsca z tyłu.

Dane techniczne: Mercedes E 400 Coupe

Silnik
benz., turbo
Pojemność skokowa
2996 cm3
Układ cylindrów/zawory
V6/24
Moc maksymalna
333 KM/5250
Maks. moment obrotowy
480 Nm/1600
Skrzynia biegów
aut./7-biegowa
Napęd
tylny
Dług./szer./wys.
470/179/140 cm
Rozstaw osi
276 cm
Masa/ładowność
1650/545 kg
Poj. bagażnika
450 l
Poj. zbiornika paliwa
66 l (Pb 95)
Osiągi
Prędkość maksymalna
250 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
5,2 s
Dane producenta (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km)
10,5/5,6/7,4
Dane testowe (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km)
11,2/6,6/8,9
Cena
270 000 zł