Mercedes E 400 Coupe - test

Mercedes E 400 Coupe
Mercedes E 400 CoupeMotor
Elegancki kokpit może być obszyty skórą (dopłata 3952 zł). Dźwignię „automatu” umieszczono za kołem kierownicy.
Elegancki kokpit może być obszyty skórą (dopłata 3952 zł). Dźwignię „automatu” umieszczono za kołem kierownicy.Motor

Mercedes E 400 Coupe

Dzięki podajnikowi nie trzeba daleko sięgać po pas bezpieczeństwa.
Dzięki podajnikowi nie trzeba daleko sięgać po pas bezpieczeństwa.Motor
Z przodu – bardzo wygodne, dobrze wyprofilowane fotele i dużo miejsca.
Z przodu – bardzo wygodne, dobrze wyprofilowane fotele i dużo miejsca.Motor
Na dwóch tylnych fotelach jest ciasno. Miejsca brakuje i na nogi, i nad głową.
Na dwóch tylnych fotelach jest ciasno. Miejsca brakuje i na nogi, i nad głową.Motor
Elegancki kokpit może być obszyty skórą (dopłata 3952 zł). Dźwignię „automatu” umieszczono za kołem kierownicy.
Elegancki kokpit może być obszyty skórą (dopłata 3952 zł). Dźwignię „automatu” umieszczono za kołem kierownicy.Motor
Mercedes E 400 Coupe
Mercedes E 400 CoupeMotor
Silnik 3.0 V6 z turbo i szybki „automat” zapewniają więcej niż dobre osiągi.
Silnik 3.0 V6 z turbo i szybki „automat” zapewniają więcej niż dobre osiągi.Motor
Można usztywnić zawieszenie, ale auto najlepiej czuje się w trybie Comfort.
Można usztywnić zawieszenie, ale auto najlepiej czuje się w trybie Comfort.Motor
Trójkątne okienka z boku to wyróżnik klasy E Coupe.
Trójkątne okienka z boku to wyróżnik klasy E Coupe.Motor

Mercedes E 400 Coupe

Mercedes E 400 Coupe
Mercedes E 400 CoupeMotor
Mercedes E 400 Coupe
Mercedes E 400 CoupeMotor
Mercedes E 400 Coupe
Mercedes E 400 CoupeMotor
Mercedes E 400 Coupe
Mercedes E 400 CoupeMotor
Mercedes E 400 Coupe
Mercedes E 400 CoupeMotor
Mercedes E 400 Coupe
Mercedes E 400 CoupeMotor
Mercedes E 400 Coupe
Mercedes E 400 CoupeMotor
Mercedes E 400 Coupe
Mercedes E 400 CoupeMotor
Mercedes E 400 Coupe
Mercedes E 400 CoupeMotor
Mercedes E 400 Coupe
Mercedes E 400 CoupeMotor
Mercedes E 400 Coupe
Mercedes E 400 CoupeMotor
Mercedes E 400 Coupe
Mercedes E 400 CoupeMotor
Mercedes E 400 Coupe
Mercedes E 400 CoupeMotor
Mercedes E 400 Coupe
Mercedes E 400 CoupeMotor
Mercedes E 400 Coupe
Mercedes E 400 CoupeMotor
Mercedes E 400 Coupe
Mercedes E 400 CoupeMotor

Zobacz również:

    Mercedes E 400 Coupe - podsumowanie

    • wzorowy komfort,
    • świetne osiągi,
    • rozsądne zużycie paliwa,
    • bogate wyposażenie,
    • dużo opcji,
    • niepowtarzalne uczucie po otwarciu okien (brak środkowych słupków).
    • mało sportowy charakter,
    • wysoka cena zakupu i dodatków,
    • mało miejsca z tyłu.

    Dane techniczne: Mercedes E 400 Coupe

    Silnik
    benz., turbo
    Pojemność skokowa
    2996 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    V6/24
    Moc maksymalna
    333 KM/5250
    Maks. moment obrotowy
    480 Nm/1600
    Skrzynia biegów
    aut./7-biegowa
    Napęd
    tylny
    Dług./szer./wys.
    470/179/140 cm
    Rozstaw osi
    276 cm
    Masa/ładowność
    1650/545 kg
    Poj. bagażnika
    450 l
    Poj. zbiornika paliwa
    66 l (Pb 95)
    Osiągi
    Prędkość maksymalna
    250 km/h
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    5,2 s
    Dane producenta (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km)
    10,5/5,6/7,4
    Dane testowe (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km)
    11,2/6,6/8,9
    Cena
    270 000 zł