Mercedes E 350 BlueTEC 4MATIC Kombi Avantgarde - test

Nowy przód klasy E w wersji Avantgarde wyróżnia się gwiazdą na osłonie chłodnicy. Lampy wykonano w technologii LED.
Nowy przód klasy E w wersji Avantgarde wyróżnia się gwiazdą na osłonie chłodnicy. Lampy wykonano w technologii LED.Motor
Deska rozdzielcza nadal ma przyciężkie linie. Na wysokim poziomie pozostała jakość materiałów i wykończenia. Dookoła ekranu systemu multimedialnego pojawiła się srebrna obwódka, a pomiędzy kratkami nawiewu – zegarek analogowy.
Deska rozdzielcza nadal ma przyciężkie linie. Na wysokim poziomie pozostała jakość materiałów i wykończenia. Dookoła ekranu systemu multimedialnego pojawiła się srebrna obwódka, a pomiędzy kratkami nawiewu – zegarek analogowy.Motor

Mercedes E 350 BlueTEC 4MATIC Kombi Avantgarde

Bardzo wygodna kanapa i dużo miejsca – więcej niż w Audi A6 Avant.
Bardzo wygodna kanapa i dużo miejsca – więcej niż w Audi A6 Avant.Motor
Świetna pozycja za kierownicą. Fotele wielokonturowe warte są każdej złotówki.
Świetna pozycja za kierownicą. Fotele wielokonturowe warte są każdej złotówki.Motor
Po wciśnięciu tego przycisku zwiększa się prześwit.
Po wciśnięciu tego przycisku zwiększa się prześwit.Motor
Ekran ustawiania foteli wielokonturowych, wyposażonych w masaż (cztery rodzaje) oraz aktywne podparcie ciał kierowcy i pasażera w zakrętach.
Ekran ustawiania foteli wielokonturowych, wyposażonych w masaż (cztery rodzaje) oraz aktywne podparcie ciał kierowcy i pasażera w zakrętach.Motor
Wybierak automatycznej skrzyni biegów umieszczono przy kierownicy.
Wybierak automatycznej skrzyni biegów umieszczono przy kierownicy.Motor
Głośnik wysokotonowy zestawu audio Bang & Olufsen BeoSound AMG. Podświetlany po zmierzchu.
Głośnik wysokotonowy zestawu audio Bang & Olufsen BeoSound AMG. Podświetlany po zmierzchu.Motor
Deska rozdzielcza nadal ma przyciężkie linie. Na wysokim poziomie pozostała jakość materiałów i wykończenia. Dookoła ekranu systemu multimedialnego pojawiła się srebrna obwódka, a pomiędzy kratkami nawiewu – zegarek analogowy.
Deska rozdzielcza nadal ma przyciężkie linie. Na wysokim poziomie pozostała jakość materiałów i wykończenia. Dookoła ekranu systemu multimedialnego pojawiła się srebrna obwódka, a pomiędzy kratkami nawiewu – zegarek analogowy.Motor
Nowy przód klasy E w wersji Avantgarde wyróżnia się gwiazdą na osłonie chłodnicy. Lampy wykonano w technologii LED.
Nowy przód klasy E w wersji Avantgarde wyróżnia się gwiazdą na osłonie chłodnicy. Lampy wykonano w technologii LED.Motor
W klasie E po liftingu zrezygnowano z przetłoczenia nad tylnym nadkolem. 19-calowe obręcze wyglądają świetnie, ale obniżają komfort jazdy.
W klasie E po liftingu zrezygnowano z przetłoczenia nad tylnym nadkolem. 19-calowe obręcze wyglądają świetnie, ale obniżają komfort jazdy.Motor
Mercedes E 350 BlueTEC 4MATIC Kombi Avantgarde
Mercedes E 350 BlueTEC 4MATIC Kombi AvantgardeMotor

Mercedes E 350 BlueTEC 4MATIC Kombi Avantgarde

Mercedes E 350 BlueTEC 4MATIC Kombi Avantgarde
Mercedes E 350 BlueTEC 4MATIC Kombi AvantgardeMotor
Mercedes E 350 BlueTEC 4MATIC Kombi Avantgarde
Mercedes E 350 BlueTEC 4MATIC Kombi AvantgardeMotor
Mercedes E 350 BlueTEC 4MATIC Kombi Avantgarde
Mercedes E 350 BlueTEC 4MATIC Kombi AvantgardeMotor
Mercedes E 350 BlueTEC 4MATIC Kombi Avantgarde
Mercedes E 350 BlueTEC 4MATIC Kombi AvantgardeMotor
Mercedes E 350 BlueTEC 4MATIC Kombi Avantgarde
Mercedes E 350 BlueTEC 4MATIC Kombi AvantgardeMotor
Mercedes E 350 BlueTEC 4MATIC Kombi Avantgarde
Mercedes E 350 BlueTEC 4MATIC Kombi AvantgardeMotor
Mercedes E 350 BlueTEC 4MATIC Kombi Avantgarde
Mercedes E 350 BlueTEC 4MATIC Kombi AvantgardeMotor
Mercedes E 350 BlueTEC 4MATIC Kombi Avantgarde
Mercedes E 350 BlueTEC 4MATIC Kombi AvantgardeMotor
Mercedes E 350 BlueTEC 4MATIC Kombi Avantgarde
Mercedes E 350 BlueTEC 4MATIC Kombi AvantgardeMotor
Mercedes E 350 BlueTEC 4MATIC Kombi Avantgarde
Mercedes E 350 BlueTEC 4MATIC Kombi AvantgardeMotor
Mercedes E 350 BlueTEC 4MATIC Kombi Avantgarde
Mercedes E 350 BlueTEC 4MATIC Kombi AvantgardeMotor
Mercedes E 350 BlueTEC 4MATIC Kombi Avantgarde
Mercedes E 350 BlueTEC 4MATIC Kombi AvantgardeMotor
Żadne kombi na rynku nie ma tak dużego bagażnika. Mierzy on od 695 do 1950 l, ale w wyposażeniu zabrakło choćby „dojazdówki”.
Żadne kombi na rynku nie ma tak dużego bagażnika. Mierzy on od 695 do 1950 l, ale w wyposażeniu zabrakło choćby „dojazdówki”.Motor

Dane techniczne: Mercedes E 350 BlueTEC 4MATIC Kombi Avantgarde

Silnik
turbodiesel
Pojemność skokowa
2987 cm3
Układ cylindrów/zawory
V6/24
Układ
wzdłużny
Zasilanie
wtrysk common rail
Moc maksymalna
252 KM/3600
Maks. moment obrotowy
620 Nm/1600
Napęd
4x4
Skrzynia biegów
aut./7-biegowa
Hamulce (przód/tył)
tarcz. went./tarcz. went.
Zawieszenie przednie
wielowahaczowe
Zawieszenie tylne
wielowahaczowe
Masa/ładowność
2010/575 kg
Średnica zawracania
11,3 m
Pojemność bagażnika (min./maks.)
695/1950 l
Pojemność zbiornika paliwa
80 l (ON)
Wymiar (dł./szer./wys.)
490/185/152 cm
Rozstaw osi
287 cm
Opony
245/45 R17
Teoretyczny zasięg
1110 km
Osiągi (dane producenta)
Prędkość maksymalna
247 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
7,3 s
Zużycie paliwa (miasto/trasa/średnie w l/100 km)
8,8/6,4/7,2
Dane testowe
Przyspieszenie 0-100 km/h
7,1 s
Hamowanie 100-0 km/h (zimne)
36,0 m
Hamowanie 100-0 km/h (ciepłe)
38,0 m
Poziom hałasu przy 100 km/h
61,0 dB
Zużycie paliwa (miasto/trasa w l/100 km)
10,3/7,2
Rzeczywisty zasięg
920 km
Cena wersji podstawowej*
291 000 zł
Cena
301 839 zł
*z tym samym silnikiem