Mercedes E 350 BlueTEC 4MATIC Kombi Avantgarde - test

Nowy przód klasy E w wersji Avantgarde wyróżnia się gwiazdą na osłonie chłodnicy. Lampy wykonano w technologii LED.
Nowy przód klasy E w wersji Avantgarde wyróżnia się gwiazdą na osłonie chłodnicy. Lampy wykonano w technologii LED.Motor
Deska rozdzielcza nadal ma przyciężkie linie. Na wysokim poziomie pozostała jakość materiałów i wykończenia. Dookoła ekranu systemu multimedialnego pojawiła się srebrna obwódka, a pomiędzy kratkami nawiewu – zegarek analogowy.
Deska rozdzielcza nadal ma przyciężkie linie. Na wysokim poziomie pozostała jakość materiałów i wykończenia. Dookoła ekranu systemu multimedialnego pojawiła się srebrna obwódka, a pomiędzy kratkami nawiewu – zegarek analogowy.Motor

Mercedes E 350 BlueTEC 4MATIC Kombi Avantgarde

Bardzo wygodna kanapa i dużo miejsca – więcej niż w Audi A6 Avant.
Bardzo wygodna kanapa i dużo miejsca – więcej niż w Audi A6 Avant.Motor
Świetna pozycja za kierownicą. Fotele wielokonturowe warte są każdej złotówki.
Świetna pozycja za kierownicą. Fotele wielokonturowe warte są każdej złotówki.Motor
Po wciśnięciu tego przycisku zwiększa się prześwit.
Po wciśnięciu tego przycisku zwiększa się prześwit.Motor
Ekran ustawiania foteli wielokonturowych, wyposażonych w masaż (cztery rodzaje) oraz aktywne podparcie ciał kierowcy i pasażera w zakrętach.
Ekran ustawiania foteli wielokonturowych, wyposażonych w masaż (cztery rodzaje) oraz aktywne podparcie ciał kierowcy i pasażera w zakrętach.Motor
Wybierak automatycznej skrzyni biegów umieszczono przy kierownicy.
Wybierak automatycznej skrzyni biegów umieszczono przy kierownicy.Motor
Głośnik wysokotonowy zestawu audio Bang & Olufsen BeoSound AMG. Podświetlany po zmierzchu.
Głośnik wysokotonowy zestawu audio Bang & Olufsen BeoSound AMG. Podświetlany po zmierzchu.Motor
Deska rozdzielcza nadal ma przyciężkie linie. Na wysokim poziomie pozostała jakość materiałów i wykończenia. Dookoła ekranu systemu multimedialnego pojawiła się srebrna obwódka, a pomiędzy kratkami nawiewu – zegarek analogowy.
Deska rozdzielcza nadal ma przyciężkie linie. Na wysokim poziomie pozostała jakość materiałów i wykończenia. Dookoła ekranu systemu multimedialnego pojawiła się srebrna obwódka, a pomiędzy kratkami nawiewu – zegarek analogowy.Motor
Nowy przód klasy E w wersji Avantgarde wyróżnia się gwiazdą na osłonie chłodnicy. Lampy wykonano w technologii LED.
Nowy przód klasy E w wersji Avantgarde wyróżnia się gwiazdą na osłonie chłodnicy. Lampy wykonano w technologii LED.Motor
W klasie E po liftingu zrezygnowano z przetłoczenia nad tylnym nadkolem. 19-calowe obręcze wyglądają świetnie, ale obniżają komfort jazdy.
W klasie E po liftingu zrezygnowano z przetłoczenia nad tylnym nadkolem. 19-calowe obręcze wyglądają świetnie, ale obniżają komfort jazdy.Motor
Mercedes E 350 BlueTEC 4MATIC Kombi Avantgarde
Mercedes E 350 BlueTEC 4MATIC Kombi AvantgardeMotor

Mercedes E 350 BlueTEC 4MATIC Kombi Avantgarde

Mercedes E 350 BlueTEC 4MATIC Kombi Avantgarde
Mercedes E 350 BlueTEC 4MATIC Kombi AvantgardeMotor
Mercedes E 350 BlueTEC 4MATIC Kombi Avantgarde
Mercedes E 350 BlueTEC 4MATIC Kombi AvantgardeMotor
Mercedes E 350 BlueTEC 4MATIC Kombi Avantgarde
Mercedes E 350 BlueTEC 4MATIC Kombi AvantgardeMotor
Mercedes E 350 BlueTEC 4MATIC Kombi Avantgarde
Mercedes E 350 BlueTEC 4MATIC Kombi AvantgardeMotor
Mercedes E 350 BlueTEC 4MATIC Kombi Avantgarde
Mercedes E 350 BlueTEC 4MATIC Kombi AvantgardeMotor
Mercedes E 350 BlueTEC 4MATIC Kombi Avantgarde
Mercedes E 350 BlueTEC 4MATIC Kombi AvantgardeMotor
Mercedes E 350 BlueTEC 4MATIC Kombi Avantgarde
Mercedes E 350 BlueTEC 4MATIC Kombi AvantgardeMotor
Mercedes E 350 BlueTEC 4MATIC Kombi Avantgarde
Mercedes E 350 BlueTEC 4MATIC Kombi AvantgardeMotor
Mercedes E 350 BlueTEC 4MATIC Kombi Avantgarde
Mercedes E 350 BlueTEC 4MATIC Kombi AvantgardeMotor
Mercedes E 350 BlueTEC 4MATIC Kombi Avantgarde
Mercedes E 350 BlueTEC 4MATIC Kombi AvantgardeMotor
Mercedes E 350 BlueTEC 4MATIC Kombi Avantgarde
Mercedes E 350 BlueTEC 4MATIC Kombi AvantgardeMotor
Mercedes E 350 BlueTEC 4MATIC Kombi Avantgarde
Mercedes E 350 BlueTEC 4MATIC Kombi AvantgardeMotor

Zobacz również:

    Żadne kombi na rynku nie ma tak dużego bagażnika. Mierzy on od 695 do 1950 l, ale w wyposażeniu zabrakło choćby „dojazdówki”.
    Żadne kombi na rynku nie ma tak dużego bagażnika. Mierzy on od 695 do 1950 l, ale w wyposażeniu zabrakło choćby „dojazdówki”.Motor

    Dane techniczne: Mercedes E 350 BlueTEC 4MATIC Kombi Avantgarde

    Silnik
    turbodiesel
    Pojemność skokowa
    2987 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    V6/24
    Układ
    wzdłużny
    Zasilanie
    wtrysk common rail
    Moc maksymalna
    252 KM/3600
    Maks. moment obrotowy
    620 Nm/1600
    Napęd
    4x4
    Skrzynia biegów
    aut./7-biegowa
    Hamulce (przód/tył)
    tarcz. went./tarcz. went.
    Zawieszenie przednie
    wielowahaczowe
    Zawieszenie tylne
    wielowahaczowe
    Masa/ładowność
    2010/575 kg
    Średnica zawracania
    11,3 m
    Pojemność bagażnika (min./maks.)
    695/1950 l
    Pojemność zbiornika paliwa
    80 l (ON)
    Wymiar (dł./szer./wys.)
    490/185/152 cm
    Rozstaw osi
    287 cm
    Opony
    245/45 R17
    Teoretyczny zasięg
    1110 km
    Osiągi (dane producenta)
    Prędkość maksymalna
    247 km/h
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    7,3 s
    Zużycie paliwa (miasto/trasa/średnie w l/100 km)
    8,8/6,4/7,2
    Dane testowe
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    7,1 s
    Hamowanie 100-0 km/h (zimne)
    36,0 m
    Hamowanie 100-0 km/h (ciepłe)
    38,0 m
    Poziom hałasu przy 100 km/h
    61,0 dB
    Zużycie paliwa (miasto/trasa w l/100 km)
    10,3/7,2
    Rzeczywisty zasięg
    920 km
    Cena wersji podstawowej*
    291 000 zł
    Cena
    301 839 zł
    *z tym samym silnikiem