Mercedes CLA 200 Edition 1 - test

Za nietuzinkowy wygląd CLA płaci się przeciętną przestronnością oraz słabą widocznością do tyłu.
Za nietuzinkowy wygląd CLA płaci się przeciętną przestronnością oraz słabą widocznością do tyłu.Motor
Deska rozdzielcza pochodzi z klasy A – jest ładna i czytelna. Pokrętło do obsługi m.in. nawigacji umieszczono na konsoli między fotelami.
Deska rozdzielcza pochodzi z klasy A – jest ładna i czytelna. Pokrętło do obsługi m.in. nawigacji umieszczono na konsoli między fotelami.Motor

Mercedes CLA 200 Edition 1

Centralny monitor zastawu audio-nawigacyjnego służy też jako wyświetlacz informacyjny. Można na nim np. obserwować zmiany zużycia paliwa na przestrzeni wybranego czasu jazdy.
Centralny monitor zastawu audio-nawigacyjnego służy też jako wyświetlacz informacyjny. Można na nim np. obserwować zmiany zużycia paliwa na przestrzeni wybranego czasu jazdy.Motor
Między zegarami wyświetlają się m.in. informacje z tempomatu.
Między zegarami wyświetlają się m.in. informacje z tempomatu.Motor
W kieszeni zmieszczą się dwie butelki z napojami o pojemności 1,5 oraz 0,5 l.
W kieszeni zmieszczą się dwie butelki z napojami o pojemności 1,5 oraz 0,5 l.Motor
W aucie z opcjonalnym szklanym dachem tylna kanapa zmienia się w ławkę kar. Taka jazda grozi długotrwałym bólem karku.
W aucie z opcjonalnym szklanym dachem tylna kanapa zmienia się w ławkę kar. Taka jazda grozi długotrwałym bólem karku.Motor
CLA ma zestaw naprawczy lub opony typu run flat, więc zamiast koła zapasowego jest schowek.
CLA ma zestaw naprawczy lub opony typu run flat, więc zamiast koła zapasowego jest schowek.Motor
Widoczność do tyłu nie jest najlepsza. Na szczęście środkowy zagłówek można opuścić, co trochę poprawia sytuację.
Widoczność do tyłu nie jest najlepsza. Na szczęście środkowy zagłówek można opuścić, co trochę poprawia sytuację.Motor
Dzięki temu, że na konsoli między fotelami nie ma dźwigni zmiany biegów, wygospodarowano miejsce na głęboki zamykany schowek.
Dzięki temu, że na konsoli między fotelami nie ma dźwigni zmiany biegów, wygospodarowano miejsce na głęboki zamykany schowek.Motor
Znakomite fotele – komfortowe i dobrze wyprofilowane. Zintegrowane zagłówki są wygodne.
Znakomite fotele – komfortowe i dobrze wyprofilowane. Zintegrowane zagłówki są wygodne.Motor
Wskaźniki mają nie tylko atrakcyjną formę, ale są także czytelne. Komputer pokładowy obsługuje się przyciskami na kierownicy.
Wskaźniki mają nie tylko atrakcyjną formę, ale są także czytelne. Komputer pokładowy obsługuje się przyciskami na kierownicy.Motor
Drzwi bez ramek są solidne i ciężkie.
Drzwi bez ramek są solidne i ciężkie.Motor
Dźwignię dwusprzęgłowej przekładni umieszczono na kolumnie kierownicy.
Dźwignię dwusprzęgłowej przekładni umieszczono na kolumnie kierownicy.Motor
Deska rozdzielcza pochodzi z klasy A – jest ładna i czytelna. Pokrętło do obsługi m.in. nawigacji umieszczono na konsoli między fotelami.
Deska rozdzielcza pochodzi z klasy A – jest ładna i czytelna. Pokrętło do obsługi m.in. nawigacji umieszczono na konsoli między fotelami.Motor
Bagażnik ma całkiem sensowne 470 l pojemności, ale jego kształt nie jest optymalny. Minus także za mały otwór ładunkowy.
Bagażnik ma całkiem sensowne 470 l pojemności, ale jego kształt nie jest optymalny. Minus także za mały otwór ładunkowy.Motor
CLA jest jednym z lepiej prowadzących się aut z przednim napędem.
CLA jest jednym z lepiej prowadzących się aut z przednim napędem.Motor
Za nietuzinkowy wygląd CLA płaci się przeciętną przestronnością oraz słabą widocznością do tyłu.
Za nietuzinkowy wygląd CLA płaci się przeciętną przestronnością oraz słabą widocznością do tyłu.Motor
Cechą wyróżniającą najnowszego modelu Mercedesa jest brak ramek okiennych.
Cechą wyróżniającą najnowszego modelu Mercedesa jest brak ramek okiennych.Motor

Mercedes CLA 200 Edition 1

Mercedes CLA 200 Edition 1
Mercedes CLA 200 Edition 1Motor
Mercedes CLA 200 Edition 1
Mercedes CLA 200 Edition 1Motor
Mercedes CLA 200 Edition 1
Mercedes CLA 200 Edition 1Motor
Mercedes CLA 200 Edition 1
Mercedes CLA 200 Edition 1Motor
Mercedes CLA 200 Edition 1
Mercedes CLA 200 Edition 1Motor
Mercedes CLA 200 Edition 1
Mercedes CLA 200 Edition 1Motor
Mercedes CLA 200 Edition 1
Mercedes CLA 200 Edition 1Motor
Mercedes CLA 200 Edition 1
Mercedes CLA 200 Edition 1Motor
Mercedes CLA 200 Edition 1
Mercedes CLA 200 Edition 1Motor
Mercedes CLA 200 Edition 1
Mercedes CLA 200 Edition 1Motor
Mercedes CLA 200 Edition 1
Mercedes CLA 200 Edition 1Motor
Mercedes CLA 200 Edition 1
Mercedes CLA 200 Edition 1Motor
Mercedes CLA 200 Edition 1
Mercedes CLA 200 Edition 1Motor
Mercedes CLA 200 Edition 1
Mercedes CLA 200 Edition 1Motor
Mercedes CLA 200 Edition 1
Mercedes CLA 200 Edition 1Motor
Mercedes CLA 200 Edition 1
Mercedes CLA 200 Edition 1Motor

Zobacz również:

    Mercedes CLA 200 Edition 1 - podsumowanie

    Turbodoładowany silnik o pojemności 1,6 l ma bezpośredni wtrysk i rozwija moc 156 KM. Połączono go z dwusprzęgłową skrzynią.
    Turbodoładowany silnik o pojemności 1,6 l ma bezpośredni wtrysk i rozwija moc 156 KM. Połączono go z dwusprzęgłową skrzynią.Mercedes

    CLA i klasa C: różne auta w podobnej cenie

    CLA i klasa C: różne auta w podobnej cenie
    CLA i klasa C: różne auta w podobnej cenieMotor

    Dane techniczne: Mercedes CLA 200 Edition 1

    Silnik
    benzynowy, turbo
    Pojemność skokowa
    1595 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    R4/16
    Układ
    poprzeczny
    Zasilanie
    wtrysk bezpośredni
    Moc maksymalna
    156 KM/5300
    Maks. moment obrotowy
    250 Nm/1250
    Napęd
    przedni
    Skrzynia biegów
    aut./7-biegowa
    Hamulce (przód/tył)
    tarczowe went./tarcz.
    Zawieszenie przednie
    McPherson
    Zawieszenie tylne
    wielowahaczowe
    Masa/ładowność
    1355/560 kg
    Średnica zawracania
    11,0 m
    Pojemność bagażnika
    470 l
    Pojemność zbiornika paliwa
    50 l (Pb 95)
    Wymiar (dł./szer./wys.)
    463/178/143 cm
    Rozstaw osi
    270 cm
    Opony
    225/40 R18
    Teoretyczny zasięg
    960 km
    Osiągi (dane producenta)
    Prędkość maksymalna
    230 km/h
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    8,5 s
    Zużycie paliwa (miasto/trasa/średnie w l/100 km)
    6,9/4,2/5,2
    Dane testowe
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    8,8 s
    Hamowanie 100-0 km/h (zimne)
    35,7 m
    Hamowanie 100-0 km/h (ciepłe)
    35,4 m
    Poziom hałasu przy 100 km/h
    66,5 dB
    Zużycie paliwa (miasto/trasa w l/100 km)
    9,6/7,2
    Rzeczywisty zasięg
    600 km
    Cena wersji podstawowej*
    126 900 zł
    Cena
    162 333 zł
    *z tym samym silnikiem