Mercedes CLA - pierwsza jazda

CLA jest o 4 cm dłuższe od klasy C, ale efektowny design skutecznie to maskuje.
CLA jest o 4 cm dłuższe od klasy C, ale efektowny design skutecznie to maskuje.Mercedes
Ciekawy kokpit z pięcioma okrągłymi nawiewami pasuje do stylowego nadwozia. Wiele jego elementów wykonano z aluminium. Nawigacja COMMAND z ekranem 7'' i dyskiem twardym 80 GB (fot.) wymaga dopłaty, ale już w standardzie w jej miejscu jest 5,8-calowy ekran.
Ciekawy kokpit z pięcioma okrągłymi nawiewami pasuje do stylowego nadwozia. Wiele jego elementów wykonano z aluminium. Nawigacja COMMAND z ekranem 7'' i dyskiem twardym 80 GB (fot.) wymaga dopłaty, ale już w standardzie w jej miejscu jest 5,8-calowy ekran.Motor

Mercedes CLA - pierwsza jazda

Łukowaty dach, krótki, zadarty tył i dyfuzor przyczyniają się do rekordowo małego współczynnika oporu powietrza (Cd = 0,23).
Łukowaty dach, krótki, zadarty tył i dyfuzor przyczyniają się do rekordowo małego współczynnika oporu powietrza (Cd = 0,23).Motor
Silnikowi nie brak mocy. Nic dziwnego, w końcu radzi sobie (wersja 204 KM) nawet z klasą S!
Silnikowi nie brak mocy. Nic dziwnego, w końcu radzi sobie (wersja 204 KM) nawet z klasą S!Motor
Obsługa multimediów kontrolerem umieszczonym między fotelami jest bardzo intuicyjna i nie sprawia problemów.
Obsługa multimediów kontrolerem umieszczonym między fotelami jest bardzo intuicyjna i nie sprawia problemów.Motor
Ciekawy kokpit z pięcioma okrągłymi nawiewami pasuje do stylowego nadwozia. Wiele jego elementów wykonano z aluminium. Nawigacja COMMAND z ekranem 7'' i dyskiem twardym 80 GB (fot.) wymaga dopłaty, ale już w standardzie w jej miejscu jest 5,8-calowy ekran.
Ciekawy kokpit z pięcioma okrągłymi nawiewami pasuje do stylowego nadwozia. Wiele jego elementów wykonano z aluminium. Nawigacja COMMAND z ekranem 7'' i dyskiem twardym 80 GB (fot.) wymaga dopłaty, ale już w standardzie w jej miejscu jest 5,8-calowy ekran.Motor
Między ładnymi zegarami – czytelny i wysokiej jakości ekran komputera pokładowego.
Między ładnymi zegarami – czytelny i wysokiej jakości ekran komputera pokładowego.Motor
Bagażnik ma nieduży otwór załadunkowy i wnikające zawiasy, ale mieści niezłe 470 l.
Bagażnik ma nieduży otwór załadunkowy i wnikające zawiasy, ale mieści niezłe 470 l.Motor
Opadająca linia dachu, szerokie słupki i wysokie zagłówki ograniczają widoczność w tył.
Opadająca linia dachu, szerokie słupki i wysokie zagłówki ograniczają widoczność w tył.Motor
Z tyłu też zagłówki połączono z oparciami. Miejsca na nogi nie brakuje, gorzej nad głową.
Z tyłu też zagłówki połączono z oparciami. Miejsca na nogi nie brakuje, gorzej nad głową.Motor
Ładne, wygodne i świetnie wyprofilowane fotele ze zintegrowanymi zagłówkami.
Ładne, wygodne i świetnie wyprofilowane fotele ze zintegrowanymi zagłówkami.Motor
CLA jest o 4 cm dłuższe od klasy C, ale efektowny design skutecznie to maskuje.
CLA jest o 4 cm dłuższe od klasy C, ale efektowny design skutecznie to maskuje.Mercedes

Zobacz również:

    Mercedes CLA to niemal kopia prototypu Concept Style Coupe.
    Mercedes CLA to niemal kopia prototypu Concept Style Coupe.Mercedes

    Mercedes CLA 45 AMG: niedługo gamę uzupełni 360-konna odmiana z napędem na 4 koła

    Mercedes CLA 45 AMG
    Mercedes CLA 45 AMGMercedes
    Nawiewy i dźwignia automatu pochodzą z modelu SLS.
    Nawiewy i dźwignia automatu pochodzą z modelu SLS.Mercedes
    Kolejnym sportowym akcentem we wnętrzu tej odmiany są kubełkowe fotele z otworami do montażu pasów szelkowych.
    Kolejnym sportowym akcentem we wnętrzu tej odmiany są kubełkowe fotele z otworami do montażu pasów szelkowych.Mercedes

    Dane techniczne: Mercedes CLA

    Wersja
    180
    200
    250
    200 CDI
    220 CDI
    Silnik
    benzynowy, turbo
    benzynowy, turbo
    benzynowy, turbo
    turbodiesel
    turbodiesel
    Pojemność skokowa
    1595 cm3
    1595 cm3
    1991 cm3
    1796 cm3
    2143 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    R4/16
    R4/16
    R4/16
    R4/16
    R4/16
    Moc maksymalna
    122 KM/5000
    156 KM/5300
    211 KM/5500
    136 KM/3600
    170 KM/3400
    Maksymalny moment obrotowy
    200 Nm/1250
    250 Nm/1250
    350 Nm/1200
    300 Nm/1600
    350 Nm/1400
    Osiągi
    Prędkość maksymalna
    210 km/h
    230 km/h
    240 km/h
    220 km/h
    230 km/h
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    9,3 s
    8,6 s
    6,7 s
    9,4 s
    8,2 s
    Zużycie paliwa w l/100 km*
    7,4/4,3/5,4
    7,4/4,3/5,4
    8,4/4,7/6,1
    brak danych
    5,3/3,6/4,2
    Cena
    118 900 zł
    126 900 zł
    154 900 zł
    nieustalona**
    154 900 zł
    *miasto/trasa/cykl mieszany; **sprzedaż w drugiej połowie b.r.