Mercedes B 200 CDI - test

Mercedes B 200 CDI
Mercedes B 200 CDIMotor
Kokpit jest ładny, starannie wykonany i ergonomiczny. Zastrzeżenia budzi nisko umieszczony panel klimatyzacji. Za to dźwigienkę kierunkowskazów w końcu umieszczono na tej samej wysokości, co w autach innych marek.
Kokpit jest ładny, starannie wykonany i ergonomiczny. Zastrzeżenia budzi nisko umieszczony panel klimatyzacji. Za to dźwigienkę kierunkowskazów w końcu umieszczono na tej samej wysokości, co w autach innych marek.Motor

Mercedes B 200 CDI

Duży grill, skośne światła – z przodu bez problemu rozpoznamy nowe wydanie klasy B.
Duży grill, skośne światła – z przodu bez problemu rozpoznamy nowe wydanie klasy B.Motor
Nowy model jest o 9 cm dłuższy i o 5 cm niższy od poprzednika. Choć trudno w to uwierzyć, dość wysoka klasa B jest równie aerodynamiczna, co Opel Calibra! To zasługa niesamowicie dopracowanych detali.
Nowy model jest o 9 cm dłuższy i o 5 cm niższy od poprzednika. Choć trudno w to uwierzyć, dość wysoka klasa B jest równie aerodynamiczna, co Opel Calibra! To zasługa niesamowicie dopracowanych detali.Motor
Mercedes B 200 CDI
Mercedes B 200 CDIMotor
Na tylnych siedzeniach przestrzeni też nie brakuje. Ciasno jest tylko gdy siedzą tu trzy dorosłe osoby.
Na tylnych siedzeniach przestrzeni też nie brakuje. Ciasno jest tylko gdy siedzą tu trzy dorosłe osoby.Motor
Wygodne fotele zapewniają wystarczające podparcie boczne. Miejsca z przodu wystarczy dla każdego.
Wygodne fotele zapewniają wystarczające podparcie boczne. Miejsca z przodu wystarczy dla każdego.Motor
Kamera cofania w pakiecie z nawigacją, dyskiem twardym oraz ekranem 7'' kosztuje aż 12 858 zł. Seryjnie w tym miejscu jest wyświetlacz 5,8''.
Kamera cofania w pakiecie z nawigacją, dyskiem twardym oraz ekranem 7'' kosztuje aż 12 858 zł. Seryjnie w tym miejscu jest wyświetlacz 5,8''.Motor
Nowy silnik robi naprawdę dobre wrażenie. Pracuje cicho, zużywa rozsądne ilości paliwa i ma świetnie działającą funkcję ECO start/stop.
Nowy silnik robi naprawdę dobre wrażenie. Pracuje cicho, zużywa rozsądne ilości paliwa i ma świetnie działającą funkcję ECO start/stop.Motor
Bagażnik jest bardzo pakowny. Po złożeniu kanapy na jego podłodze powstaje próg, ale problem ten eliminuje opcjonalna, ustawiana na różnych wysokościach podłoga.
Bagażnik jest bardzo pakowny. Po złożeniu kanapy na jego podłodze powstaje próg, ale problem ten eliminuje opcjonalna, ustawiana na różnych wysokościach podłoga.Motor
Wystarczy przekręcić o pół obrotu w prawo i nawiew zamknięty – funkcjonalnie, prosto i bardzo stylowo.
Wystarczy przekręcić o pół obrotu w prawo i nawiew zamknięty – funkcjonalnie, prosto i bardzo stylowo.Motor
Kokpit jest ładny, starannie wykonany i ergonomiczny. Zastrzeżenia budzi nisko umieszczony panel klimatyzacji. Za to dźwigienkę kierunkowskazów w końcu umieszczono na tej samej wysokości, co w autach innych marek.
Kokpit jest ładny, starannie wykonany i ergonomiczny. Zastrzeżenia budzi nisko umieszczony panel klimatyzacji. Za to dźwigienkę kierunkowskazów w końcu umieszczono na tej samej wysokości, co w autach innych marek.Motor

Zobacz również:

    Mercedes B 200 CDI

    Mercedes B 200 CDI
    Mercedes B 200 CDIMotor
    Mercedes B 200 CDI
    Mercedes B 200 CDIMotor
    Mercedes B 200 CDI
    Mercedes B 200 CDIMotor
    Mercedes B 200 CDI
    Mercedes B 200 CDIMotor
    Mercedes B 200 CDI
    Mercedes B 200 CDIMotor
    Mercedes B 200 CDI
    Mercedes B 200 CDIMotor
    Mercedes B 200 CDI
    Mercedes B 200 CDIMotor
    Mercedes B 200 CDI
    Mercedes B 200 CDIMotor

    Dane techniczne: Mercedes B 200 CDI

    Silnik
    turbodiesel
    Pojemność skokowa
    1796 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    R4/16
    Układ
    poprzeczny
    Zasilanie
    common rail
    Moc maksymalna
    136 KM/3600
    Maks. moment obrotowy
    300 Nm/1600
    Napęd
    przedni
    Skrzynia biegów
    manualna/6-biegowa
    Hamulce (przód/tył)
    tarczowe went./tarcz.
    Długość/szerokość/wysokość
    436/179/156 cm
    Rozstaw osi
    270 cm
    Średnica zawracania
    11,0 m
    Masa/ładowność
    1475/555 kg
    Pojemność bagażnika (min./maks.)
    486/1545 l
    Pojemność zbiornika paliwa
    50 l (ON)
    Opony
    205/55 R16
    Osiągi (dane producenta)
    Prędkość maksymalna
    210 km/h
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    9,5 s
    Zużycie paliwa (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km)
    5,4/3,8/4,4
    Emisja dwutlenku węgla
    115 g/km
    Dane testowe*
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    10,0 s
    Elastyczność 60-100 km/h
    6,9 s (4. bieg)
    Elastyczność 80-120 km/h
    14,7 s (6. bieg)
    Hamowanie 100-0 km/h (zimne)
    44,0 m
    Hamowanie 100-0 km/h (ciepłe)
    44,4 m
    Poziom hałasu przy 100 km/h
    65,6 dB
    Zużycie paliwa (miasto/trasa w l/100 km)
    6,9/5,3
    Cena wersji podstawowej**
    112 000 zł
    Cena
    112 000 zł
    *pomiary na wilgotnej nawierzchni przy temp. 2 st. Celsjusza; **z tym samym silnikiem