Mercedes B 200 CDI - test

Mercedes B 200 CDI
Mercedes B 200 CDIMotor
Kokpit jest ładny, starannie wykonany i ergonomiczny. Zastrzeżenia budzi nisko umieszczony panel klimatyzacji. Za to dźwigienkę kierunkowskazów w końcu umieszczono na tej samej wysokości, co w autach innych marek.
Kokpit jest ładny, starannie wykonany i ergonomiczny. Zastrzeżenia budzi nisko umieszczony panel klimatyzacji. Za to dźwigienkę kierunkowskazów w końcu umieszczono na tej samej wysokości, co w autach innych marek.Motor

Mercedes B 200 CDI

Duży grill, skośne światła – z przodu bez problemu rozpoznamy nowe wydanie klasy B.
Duży grill, skośne światła – z przodu bez problemu rozpoznamy nowe wydanie klasy B.Motor
Nowy model jest o 9 cm dłuższy i o 5 cm niższy od poprzednika. Choć trudno w to uwierzyć, dość wysoka klasa B jest równie aerodynamiczna, co Opel Calibra! To zasługa niesamowicie dopracowanych detali.
Nowy model jest o 9 cm dłuższy i o 5 cm niższy od poprzednika. Choć trudno w to uwierzyć, dość wysoka klasa B jest równie aerodynamiczna, co Opel Calibra! To zasługa niesamowicie dopracowanych detali.Motor
Mercedes B 200 CDI
Mercedes B 200 CDIMotor
Na tylnych siedzeniach przestrzeni też nie brakuje. Ciasno jest tylko gdy siedzą tu trzy dorosłe osoby.
Na tylnych siedzeniach przestrzeni też nie brakuje. Ciasno jest tylko gdy siedzą tu trzy dorosłe osoby.Motor
Wygodne fotele zapewniają wystarczające podparcie boczne. Miejsca z przodu wystarczy dla każdego.
Wygodne fotele zapewniają wystarczające podparcie boczne. Miejsca z przodu wystarczy dla każdego.Motor
Kamera cofania w pakiecie z nawigacją, dyskiem twardym oraz ekranem 7'' kosztuje aż 12 858 zł. Seryjnie w tym miejscu jest wyświetlacz 5,8''.
Kamera cofania w pakiecie z nawigacją, dyskiem twardym oraz ekranem 7'' kosztuje aż 12 858 zł. Seryjnie w tym miejscu jest wyświetlacz 5,8''.Motor
Nowy silnik robi naprawdę dobre wrażenie. Pracuje cicho, zużywa rozsądne ilości paliwa i ma świetnie działającą funkcję ECO start/stop.
Nowy silnik robi naprawdę dobre wrażenie. Pracuje cicho, zużywa rozsądne ilości paliwa i ma świetnie działającą funkcję ECO start/stop.Motor
Bagażnik jest bardzo pakowny. Po złożeniu kanapy na jego podłodze powstaje próg, ale problem ten eliminuje opcjonalna, ustawiana na różnych wysokościach podłoga.
Bagażnik jest bardzo pakowny. Po złożeniu kanapy na jego podłodze powstaje próg, ale problem ten eliminuje opcjonalna, ustawiana na różnych wysokościach podłoga.Motor
Wystarczy przekręcić o pół obrotu w prawo i nawiew zamknięty – funkcjonalnie, prosto i bardzo stylowo.
Wystarczy przekręcić o pół obrotu w prawo i nawiew zamknięty – funkcjonalnie, prosto i bardzo stylowo.Motor
Kokpit jest ładny, starannie wykonany i ergonomiczny. Zastrzeżenia budzi nisko umieszczony panel klimatyzacji. Za to dźwigienkę kierunkowskazów w końcu umieszczono na tej samej wysokości, co w autach innych marek.
Kokpit jest ładny, starannie wykonany i ergonomiczny. Zastrzeżenia budzi nisko umieszczony panel klimatyzacji. Za to dźwigienkę kierunkowskazów w końcu umieszczono na tej samej wysokości, co w autach innych marek.Motor

Mercedes B 200 CDI

Mercedes B 200 CDI
Mercedes B 200 CDIMotor
Mercedes B 200 CDI
Mercedes B 200 CDIMotor
Mercedes B 200 CDI
Mercedes B 200 CDIMotor
Mercedes B 200 CDI
Mercedes B 200 CDIMotor
Mercedes B 200 CDI
Mercedes B 200 CDIMotor
Mercedes B 200 CDI
Mercedes B 200 CDIMotor
Mercedes B 200 CDI
Mercedes B 200 CDIMotor
Mercedes B 200 CDI
Mercedes B 200 CDIMotor

Dane techniczne: Mercedes B 200 CDI

Silnik
turbodiesel
Pojemność skokowa
1796 cm3
Układ cylindrów/zawory
R4/16
Układ
poprzeczny
Zasilanie
common rail
Moc maksymalna
136 KM/3600
Maks. moment obrotowy
300 Nm/1600
Napęd
przedni
Skrzynia biegów
manualna/6-biegowa
Hamulce (przód/tył)
tarczowe went./tarcz.
Długość/szerokość/wysokość
436/179/156 cm
Rozstaw osi
270 cm
Średnica zawracania
11,0 m
Masa/ładowność
1475/555 kg
Pojemność bagażnika (min./maks.)
486/1545 l
Pojemność zbiornika paliwa
50 l (ON)
Opony
205/55 R16
Osiągi (dane producenta)
Prędkość maksymalna
210 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
9,5 s
Zużycie paliwa (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km)
5,4/3,8/4,4
Emisja dwutlenku węgla
115 g/km
Dane testowe*
Przyspieszenie 0-100 km/h
10,0 s
Elastyczność 60-100 km/h
6,9 s (4. bieg)
Elastyczność 80-120 km/h
14,7 s (6. bieg)
Hamowanie 100-0 km/h (zimne)
44,0 m
Hamowanie 100-0 km/h (ciepłe)
44,4 m
Poziom hałasu przy 100 km/h
65,6 dB
Zużycie paliwa (miasto/trasa w l/100 km)
6,9/5,3
Cena wersji podstawowej**
112 000 zł
Cena
112 000 zł
*pomiary na wilgotnej nawierzchni przy temp. 2 st. Celsjusza; **z tym samym silnikiem