Mazda MX-5 na przekór współczesnym zasadom. To auto nie dla każdego

Mazda MX-5 to auto bezkonkurencyjne. Dosłownie i w przenośni
Mazda MX-5 to auto bezkonkurencyjne. Dosłownie i w przenośni Krzysztof MocekINTERIA.PL

Mazda MX-5. Współczesne czasy odcisnęły na niej swe piętno

W tym roku do salonów trafiła odświeżona wersja czwartej generacji Mazdy MX-5.
W tym roku do salonów trafiła odświeżona wersja czwartej generacji Mazdy MX-5. Krzysztof MocekINTERIA.PL

Mazda MX-5 urzeka minimalizmem i ponadczasową formą

Zmianą we wnętrzu sportowej Mazdy jest nowy wyświetlacz multimedialny. Obsługuje Apple CarPlay i Android Auto.
Zmianą we wnętrzu sportowej Mazdy jest nowy wyświetlacz multimedialny. Obsługuje Apple CarPlay i Android Auto.Krzysztof MocekINTERIA.PL

Mazda MX-5 zapewnia trudną do osiągnięcia radość z jazdy

Mazda MX-5 zapewnia trudną do osiągnięcia radość z jazdy.
Mazda MX-5 zapewnia trudną do osiągnięcia radość z jazdy. Krzysztof MocekINTERIA.PL

Mazda MX-5 2024: dane techniczne

Wymiary
Mazda MX-5 Roadster
Mazda MX-5 RF
Długość
3915 mm
3915 mm
Szerokość
1735 mm
1735 mm
Wysokość
1225 mm
1230 mm
Rozstaw osi
2310 mm
2310 mm
Prześwit
125 mm
125 mm
Masa własna
1003 kg
1039 kg
Pojemność zbiornika paliwa
45 l
45 l

Mazda MX-5. Mnóstwo przyjemności i kilka drobnych wad

Miejsca tu niewiele. Ale kto by na to zwracał uwagę?
Miejsca tu niewiele. Ale kto by na to zwracał uwagę? Krzysztof MocekINTERIA.PL
Jeśli przymkniemy oko na drobne wady, Mazda MX-5 okaże się idealnym kompanem wszelkich podróży.
Jeśli przymkniemy oko na drobne wady, Mazda MX-5 okaże się idealnym kompanem wszelkich podróży. Krzysztof MocekINTERIA.PL

Mazda MX-5 to samochód bezkonkurencyjny. Dosłownie

Mazda MX-5 2024: ceny w Polsce

Model
Wersja
Prime-Line
Exclusive-Line
Kazari
Mazda MX-5 Roadster
1.5 Skyactiv-G (132 KM) 6MT
od 140 900 zł
od 152 900 zł
od 156 900 zł
Mazda MX-5 RF
1.5 Skyactiv-G (132 KM) 6MT
od 150 900 zł
od 162 900 zł
od 166 900 zł
Tegoroczny lifting Mazdy MX-5 jest skromny i skupia się głównie na detalach.
Tegoroczny lifting Mazdy MX-5 jest skromny i skupia się głównie na detalach.Krzysztof MocekINTERIA.PL
2-litrowy silnik benzynowy Skyactiv-G o mocy 184 KM. MX-5 z nim już nie kupimy.
2-litrowy silnik benzynowy Skyactiv-G o mocy 184 KM. MX-5 z nim już nie kupimy. Krzysztof MocekINTERIA.PL
Sportowe fotele Recaro. Wygodne i dobrze trzymają w zakrętach.
Sportowe fotele Recaro. Wygodne i dobrze trzymają w zakrętach.Krzysztof MocekINTERIA.PL
Obrotomierz mówi wiele. Mazda MX-5 kocha wysokie obroty.
Obrotomierz mówi wiele. Mazda MX-5 kocha wysokie obroty. Krzysztof MocekINTERIA.PL
Na motoryzacyjnym rynku nie pozostało już wiele roadsterów. Szkoda
Na motoryzacyjnym rynku nie pozostało już wiele roadsterów. Szkoda INTERIA.PL
Forthing U-Tour - chiński luksus za 149 900 złINTERIA.PL
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?