Królowie miasta

Od lewej: Opel Mokka 1.4 Turbo Enjoy, Peugeot 2008 1.6 VTi Allure, Renault Captur TCe 120 EDC Intens, Mini Countryman Cooper, Nissan Juke 1.6 N-Tec, Fiat 500L Trekking 1.4 T-Jet 16V 120, Kia Soul 1.6 GDI XL
Od lewej: Opel Mokka 1.4 Turbo Enjoy, Peugeot 2008 1.6 VTi Allure, Renault Captur TCe 120 EDC Intens, Mini Countryman Cooper, Nissan Juke 1.6 N-Tec, Fiat 500L Trekking 1.4 T-Jet 16V 120, Kia Soul 1.6 GDI XLMotor
niezbyt czytelne zegary, za to porządna jakość wykonania. Dziwne: „kwadratowa” kierownica i wielki drążek zmiany biegów.
niezbyt czytelne zegary, za to porządna jakość wykonania. Dziwne: „kwadratowa” kierownica i wielki drążek zmiany biegów.Motor
najlepsze jakościowo wnętrze w teście. Czytelne zegary, łatwa obsługa i sportowa kierownica, która świetnie leży w dłoniach.
najlepsze jakościowo wnętrze w teście. Czytelne zegary, łatwa obsługa i sportowa kierownica, która świetnie leży w dłoniach.Motor
poprawa po liftingu – z konsoli zniknęły przyciski otwierania okien. Wielki obrotomierz jest nieczytelny. Twarde plastiki.
poprawa po liftingu – z konsoli zniknęły przyciski otwierania okien. Wielki obrotomierz jest nieczytelny. Twarde plastiki.Motor
kierownica ustawiana tylko w zakresie góra-dół. Dość słaba jakość plastików, za to dużo wnęk i wygodnie umieszczony lewarek.
kierownica ustawiana tylko w zakresie góra-dół. Dość słaba jakość plastików, za to dużo wnęk i wygodnie umieszczony lewarek.Motor

Zobacz również:

    liczba przycisków w wersji z nawigacją satelitarną przyprawia o zawrót głowy. Trzy zamykane schowki i czytelne zegary.
    liczba przycisków w wersji z nawigacją satelitarną przyprawia o zawrót głowy. Trzy zamykane schowki i czytelne zegary.Motor
    mała kierownica wymaga, by ustawić ją nisko. Inaczej zasłania zegary. Dobra jakość, solidny montaż i nieskomplikowana obsługa.
    mała kierownica wymaga, by ustawić ją nisko. Inaczej zasłania zegary. Dobra jakość, solidny montaż i nieskomplikowana obsługa.Motor
    zegary jak w Clio. Minimalistyczna deska rozdzielcza, dobrze wykonana, ale np. przycisk na lewarku tak luźny, jakby miał zaraz odpaść.
    zegary jak w Clio. Minimalistyczna deska rozdzielcza, dobrze wykonana, ale np. przycisk na lewarku tak luźny, jakby miał zaraz odpaść.Motor

    Zobacz również:

      Królowie miasta

      Od lewej: Opel Mokka 1.4 Turbo Enjoy, Peugeot 2008 1.6 VTi Allure, Renault Captur TCe 120 EDC Intens, Mini Countryman Cooper, Nissan Juke 1.6 N-Tec, Fiat 500L Trekking 1.4 T-Jet 16V 120, Kia Soul 1.6 GDI XL
      Od lewej: Opel Mokka 1.4 Turbo Enjoy, Peugeot 2008 1.6 VTi Allure, Renault Captur TCe 120 EDC Intens, Mini Countryman Cooper, Nissan Juke 1.6 N-Tec, Fiat 500L Trekking 1.4 T-Jet 16V 120, Kia Soul 1.6 GDI XLMotor
      Bagażnik o pojemności: 377-1235 l.
      Bagażnik o pojemności: 377-1235 l.Motor
      Kanapa jest przesuwana, a na nogi – dużo miejsca.
      Kanapa jest przesuwana, a na nogi – dużo miejsca.Motor
      Jedyny w teście fotel z płynną regulacją oparcia.
      Jedyny w teście fotel z płynną regulacją oparcia.Motor
      Zegary jak w Clio. Minimalistyczna deska rozdzielcza, dobrze wykonana, ale np. przycisk na lewarku tak luźny, jakby miał zaraz odpaść.
      Zegary jak w Clio. Minimalistyczna deska rozdzielcza, dobrze wykonana, ale np. przycisk na lewarku tak luźny, jakby miał zaraz odpaść.Motor
      Kanapa – ustawiana na wiele sposobów.
      Kanapa – ustawiana na wiele sposobów.Motor
      Fotele dobrze trzymają na boki. Najwięcej miejsca z przodu.
      Fotele dobrze trzymają na boki. Najwięcej miejsca z przodu.Motor
      Poprawa po liftingu – z konsoli zniknęły przyciski otwierania okien. Wielki obrotomierz jest nieczytelny. Twarde plastiki.
      Poprawa po liftingu – z konsoli zniknęły przyciski otwierania okien. Wielki obrotomierz jest nieczytelny. Twarde plastiki.Motor
      350-litrowy bagażnik. Podwójna podłoga.
      350-litrowy bagażnik. Podwójna podłoga.Motor
      Wnętrze z tyłu jest bardzo wąskie i niskie.
      Wnętrze z tyłu jest bardzo wąskie i niskie.Motor
      Miękkie fotele o stosunkowo małym zakresie regulacji.
      Miękkie fotele o stosunkowo małym zakresie regulacji.Motor
      Marne 251 l i wysoki próg załadunkowy.
      Marne 251 l i wysoki próg załadunkowy.Motor
      Siedzisko kanapy można postawić w pion.
      Siedzisko kanapy można postawić w pion.Motor
      Twarde fotele, dużo miejsca z przodu i wysoka kabina.
      Twarde fotele, dużo miejsca z przodu i wysoka kabina.Motor
      Bagażnik ma pojemność od 356 do 1372 l.
      Bagażnik ma pojemność od 356 do 1372 l.Motor
      Tu nie marnuje się nawet centymetr przestrzeni. W przednich drzwiach są trzy wnęki.
      Tu nie marnuje się nawet centymetr przestrzeni. W przednich drzwiach są trzy wnęki.Motor
      Liczba przycisków w wersji z nawigacją satelitarną przyprawia o zawrót głowy. Trzy zamykane schowki i czytelne zegary.
      Liczba przycisków w wersji z nawigacją satelitarną przyprawia o zawrót głowy. Trzy zamykane schowki i czytelne zegary.Motor
      Z tyłu: płaska podłoga i bardzo obszerna kabina.
      Z tyłu: płaska podłoga i bardzo obszerna kabina.Motor
      Dużo miejsca z przodu i sprężyste, wygodne fotele.
      Dużo miejsca z przodu i sprężyste, wygodne fotele.Motor
      Najlepsze jakościowo wnętrze w teście. Czytelne zegary, łatwa obsługa i sportowa kierownica, która świetnie leży w dłoniach.
      Najlepsze jakościowo wnętrze w teście. Czytelne zegary, łatwa obsługa i sportowa kierownica, która świetnie leży w dłoniach.Motor
      Bagażnik ma 354 l i wyjmowaną lampkę.
      Bagażnik ma 354 l i wyjmowaną lampkę.Motor
      Niezbyt czytelne zegary, za to porządna jakość wykonania. Dziwne: „kwadratowa” kierownica i wielki drążek zmiany biegów.
      Niezbyt czytelne zegary, za to porządna jakość wykonania. Dziwne: „kwadratowa” kierownica i wielki drążek zmiany biegów.Motor
      Z tyłu przestrzeń bliższa autom miejskim niż kompaktom.
      Z tyłu przestrzeń bliższa autom miejskim niż kompaktom.Motor
      Najmniej miejsca z przodu w teście.
      Najmniej miejsca z przodu w teście.Motor
      Ekstrawagancki hamulec ręczny. Klasyczna „wajcha” byłaby wygodniejsza.
      Ekstrawagancki hamulec ręczny. Klasyczna „wajcha” byłaby wygodniejsza.Motor
      Mała kierownica wymaga, by ustawić ją nisko. Inaczej zasłania zegary. Dobra jakość, solidny montaż i nieskomplikowana obsługa.
      Mała kierownica wymaga, by ustawić ją nisko. Inaczej zasłania zegary. Dobra jakość, solidny montaż i nieskomplikowana obsługa.Motor
      350 l i najniższy próg załadunkowy.
      350 l i najniższy próg załadunkowy.Motor
      Atrybut Trekkinga, czyli elektroniczna szpera, którą włącza się tym przyciskiem.
      Atrybut Trekkinga, czyli elektroniczna szpera, którą włącza się tym przyciskiem.Motor
      Za krótkie siedziska foteli.
      Za krótkie siedziska foteli.Motor
      Z tyłu: płaska podłoga i przesuwana kanapa z regulowanym kątem oparcia.
      Z tyłu: płaska podłoga i przesuwana kanapa z regulowanym kątem oparcia.Motor
      Bagażnik: 412-1480 l. Największy w teście.
      Bagażnik: 412-1480 l. Największy w teście.Motor
      Przyciski Eco oraz m.in. tempomatu znalazły się za nisko, na tunelu środkowym.
      Przyciski Eco oraz m.in. tempomatu znalazły się za nisko, na tunelu środkowym.Motor
      Kierownica ustawiana tylko w zakresie góra-dół. Dość słaba jakość plastików, za to dużo wnęk i wygodnie umieszczony lewarek.
      Kierownica ustawiana tylko w zakresie góra-dół. Dość słaba jakość plastików, za to dużo wnęk i wygodnie umieszczony lewarek.Motor
      Dodatkowy ekran wyświetla dane z silnika lub aktualne ustawienia klimatyzacji.
      Dodatkowy ekran wyświetla dane z silnika lub aktualne ustawienia klimatyzacji.Motor
      3 tryby pracy układu kierowniczego Kii.
      3 tryby pracy układu kierowniczego Kii.Motor
      Obok tych dwóch jest jeszcze „Normal”.
      Obok tych dwóch jest jeszcze „Normal”.Motor
      Kluczyk – jedyny w swoim rodzaju. Nie ma stacyjki, jest przycisk start/stop.
      Kluczyk – jedyny w swoim rodzaju. Nie ma stacyjki, jest przycisk start/stop.Motor
      Siedmiu bohaterów porównania. Najlepsza okazała się Kia Soul, która wyprzedziła Fiata 500L Trekking i Peugeota 2008.
      Siedmiu bohaterów porównania. Najlepsza okazała się Kia Soul, która wyprzedziła Fiata 500L Trekking i Peugeota 2008.Motor
      Opel Mokka 1.4 Turbo Enjoy
      Opel Mokka 1.4 Turbo EnjoyMotor
      Mini Countryman Cooper
      Mini Countryman CooperMotor
      Peugeot 2008 1.6 VTi Allure
      Peugeot 2008 1.6 VTi AllureMotor
      Renault Captur TCe 120 EDC Intens
      Renault Captur TCe 120 EDC IntensMotor
      Kia Soul 1.6 GDI XL
      Kia Soul 1.6 GDI XLMotor
      Fiat 500L Trekking 1.4 T-Jet 16V 120
      Fiat 500L Trekking 1.4 T-Jet 16V 120Motor
      Nissan Juke 1.6 N-Tec
      Nissan Juke 1.6 N-TecMotor

      Królowie miasta - podsumowanie

      Porównanie: miejskie crossovery
      Porównanie: miejskie crossoveryMotor

      Królowie miasta

      Fiat 500L Trekking 1.4 T-Jet 16V 120
      Fiat 500L Trekking 1.4 T-Jet 16V 120Motor
      Peugeot 2008 1.6 VTi Allure
      Peugeot 2008 1.6 VTi AllureMotor
      Nissan Juke 1.6 N-Tec
      Nissan Juke 1.6 N-TecMotor
      Kia Soul 1.6 GDI XL
      Kia Soul 1.6 GDI XLMotor
      Mini Countryman Cooper
      Mini Countryman CooperMotor
      Renault Captur TCe 120 EDC Intens
      Renault Captur TCe 120 EDC IntensMotor
      Opel Mokka 1.4 Turbo Enjoy
      Opel Mokka 1.4 Turbo EnjoyMotor
      Porównanie: miejskie crossovery
      Porównanie: miejskie crossoveryMotor
      Opel Mokka 1.4 Turbo Enjoy
      Opel Mokka 1.4 Turbo EnjoyMotor
      Opel Mokka 1.4 Turbo Enjoy
      Opel Mokka 1.4 Turbo EnjoyMotor
      Opel Mokka 1.4 Turbo Enjoy
      Opel Mokka 1.4 Turbo EnjoyMotor
      Opel Mokka 1.4 Turbo Enjoy
      Opel Mokka 1.4 Turbo EnjoyMotor
      Opel Mokka 1.4 Turbo Enjoy
      Opel Mokka 1.4 Turbo EnjoyMotor
      Mini Countryman Cooper
      Mini Countryman CooperMotor
      Mini Countryman Cooper
      Mini Countryman CooperMotor
      Mini Countryman Cooper
      Mini Countryman CooperMotor
      Mini Countryman Cooper
      Mini Countryman CooperMotor
      Mini Countryman Cooper
      Mini Countryman CooperMotor
      Peugeot 2008 1.6 VTi Allure
      Peugeot 2008 1.6 VTi AllureMotor
      Peugeot 2008 1.6 VTi Allure
      Peugeot 2008 1.6 VTi AllureMotor
      Peugeot 2008 1.6 VTi Allure
      Peugeot 2008 1.6 VTi AllureMotor
      Peugeot 2008 1.6 VTi Allure
      Peugeot 2008 1.6 VTi AllureMotor
      Peugeot 2008 1.6 VTi Allure
      Peugeot 2008 1.6 VTi AllureMotor
      Renault Captur TCe 120 EDC Intens
      Renault Captur TCe 120 EDC IntensMotor
      Renault Captur TCe 120 EDC Intens
      Renault Captur TCe 120 EDC IntensMotor
      Renault Captur TCe 120 EDC Intens
      Renault Captur TCe 120 EDC IntensMotor
      Renault Captur TCe 120 EDC Intens
      Renault Captur TCe 120 EDC IntensMotor
      Renault Captur TCe 120 EDC Intens
      Renault Captur TCe 120 EDC IntensMotor
      Kia Soul 1.6 GDI XL
      Kia Soul 1.6 GDI XLMotor
      Kia Soul 1.6 GDI XL
      Kia Soul 1.6 GDI XLMotor
      Kia Soul 1.6 GDI XL
      Kia Soul 1.6 GDI XLMotor
      Kia Soul 1.6 GDI XL
      Kia Soul 1.6 GDI XLMotor
      Kia Soul 1.6 GDI XL
      Kia Soul 1.6 GDI XLMotor
      Fiat 500L Trekking 1.4 T-Jet 16V 120
      Fiat 500L Trekking 1.4 T-Jet 16V 120Motor
      Fiat 500L Trekking 1.4 T-Jet 16V 120
      Fiat 500L Trekking 1.4 T-Jet 16V 120Motor
      Fiat 500L Trekking 1.4 T-Jet 16V 120
      Fiat 500L Trekking 1.4 T-Jet 16V 120Motor
      Fiat 500L Trekking 1.4 T-Jet 16V 120
      Fiat 500L Trekking 1.4 T-Jet 16V 120Motor
      Fiat 500L Trekking 1.4 T-Jet 16V 120
      Fiat 500L Trekking 1.4 T-Jet 16V 120Motor
      Nissan Juke 1.6 N-Tec
      Nissan Juke 1.6 N-TecMotor
      Nissan Juke 1.6 N-Tec
      Nissan Juke 1.6 N-TecMotor
      Nissan Juke 1.6 N-Tec
      Nissan Juke 1.6 N-TecMotor
      Nissan Juke 1.6 N-Tec
      Nissan Juke 1.6 N-TecMotor
      Nissan Juke 1.6 N-Tec
      Nissan Juke 1.6 N-TecMotor

      Jakie są prześwity testowanych aut i które z nich ma największą kabinę?

      Opel Mokka 1.4 Turbo Enjoy
      Opel Mokka 1.4 Turbo EnjoyMotor
      Peugeot 2008 1.6 VTi Allure
      Peugeot 2008 1.6 VTi AllureMotor
      Renault Captur TCe 120 EDC Intens
      Renault Captur TCe 120 EDC IntensMotor
      Mini Countryman Cooper
      Mini Countryman CooperMotor
      Nissan Juke 1.6 N-Tec
      Nissan Juke 1.6 N-TecMotor
      Fiat 500L Trekking 1.4 T-Jet 16V 120
      Fiat 500L Trekking 1.4 T-Jet 16V 120Motor
      Kia Soul 1.6 GDI XL
      Kia Soul 1.6 GDI XLMotor

      Dane techniczne

      Dane techniczne: Fiat 500L Trekking 1.4 T-Jet 16V 120, Kia Soul 1.6 GDI XL

       
      Fiat
      Kia
      Model
      500L Trekking
      Soul
      Wersja
      1.4 T-Jet 16V 120
      1.6 GDI XL
      Silnik
      benzynowy, turbo
      benzynowy
      Pojemność skokowa
      1368 cm3
      1591 cm3
      Układ cylindrów/zawory
      R4/16
      R4/16
      Zasilanie
      wtrysk wielopunktowy
      wtrysk bezpośredni
      Moc maksymalna
      120 KM/5000
      132 KM/6300
      Maks. moment obrotowy
      215 Nm/2500
      161 Nm/4850
      Napęd
      przedni
      przedni
      Skrzynia biegów
      man./6-biegowa
      man./6-biegowa
      Hamulce (przód/tył)
      tarcz. went./tarczowe
      tarcz. went./tarczowe
      Długość/szerokość/wysokość
      427/180/168 cm
      414/180/159 cm
      Rozstaw osi
      261 cm
      257 cm
      Średnica zawracania
      11,1 m
      10,6 m
      Masa/ładowność
      1290/b.d. kg
      1212/608 kg
      Pojemność bagażnika (min./maks.)
      412/1480 l
      354/994 l
      Poj. zbiornika paliwa
      50 l (Pb 95)
      54 (Pb 95)
      Opony
      225/45 R17
      235/45 R18
      Osiągi (dane producenta)
      Prędkość maksymalna
      183 km/h
      185 km/h
      Przyspieszenie 0-100 km/h
      11,0 s
      11,0 s
      Dane testowe
      Przyspieszenie 0-100 km/h
      10,8 s
      11,2 s →
      Elastyczność 60-100 km/h
      8,6 s (4. bieg)
      11,5 s (4. bieg) →
      Elastyczność 80-120 km/h
      14,8 s (6. bieg)
      22,4 s (6. bieg)
      Hamowanie 100-0 km/h (zimne)
      37,7 m
      37,0 m
      Hamowanie 100-0 km/h (ciepłe)
      38,2 m →
      37,2 m
      Poziom hałasu przy 100 km/h
      65,3 dB →
      65,8 dB →
      Rzeczywista prędkość*
      96 km/h
      97 km/h
      Liczba obrotów kierownicą
      3,0
      2,9
      Zużycie paliwa 
      Dane producenta (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km)
      9,3/5,7/7,0
      8,5/5,8/6,8
      Teoretyczny zasięg
      710 km
      790 km
      Dane testowe (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km)
      10,1/6,9/8,5
      10,2/7,0/8,6
      Rzeczywisty zasięg
      590 km
      630 km
      Cena wersji podstawowej**
      78 700 zł
      59 900 zł
      Cena
      78 700 zł
      74 900 zł
      Wynik na tle całego segmentu: dobry → przeciętny słaby
      b.d. - brak danych
      *przy wskazaniu 100 km/h;
      **z tym samym silnikiem

      Dane techniczne: Mini Countryman Cooper, Nissan Juke 1.6 N-Tec

       
      Mini
      Nissan
      Model
      Countryman
      Juke
      Wersja
      Cooper
      1.6 N-Tec
      Silnik
      benzynowy
      benzynowy
      Pojemność skokowa
      1598 cm3
      1598 cm3
      Układ cylindrów/zawory
      R4/16
      R4/16
      Zasilanie
      wtrysk wielopunktowy
      wtrysk wielpunktowy
      Moc maksymalna
      122 KM/6000
      117 KM/6000
      Maks. moment obrotowy
      160 Nm/4250
      158 Nm/4000
      Napęd
      przedni
      przedni
      Skrzynia biegów
      man./6-biegowa
      man./5-biegowa
      Hamulce (przód/tył)
      tarcz. went./tarczowe
      tarcz. went./tarczowe
      Długość/szerokość/wysokość
      410/179/156 cm
      414/177/157 cm
      Rozstaw osi
      260 cm
      253 cm
      Średnica zawracania
      11,6 m
      11,6 m
      Masa/ładowność
      1265/470 kg
      1172/473 kg
      Pojemność bagażnika (min./maks.)
      350/1170 l
      251/830 l
      Poj. zbiornika paliwa
      47 l (Pb 95)
      46 l (Pb 95)
      Opony
      205/60 R16
      225/45 R18
      Osiągi (dane producenta)
      Prędkość maksymalna
      190 km/h
      178 km/h
      Przyspieszenie 0-100 km/h
      10,5 s
      11,0 s
      Dane testowe
      Przyspieszenie 0-100 km/h
      11,3 s →
      11,2 s →
      Elastyczność 60-100 km/h
      12,4 s (4. bieg) →
      9,1 s (4. bieg)
      Elastyczność 80-120 km/h
      25,2 s (6. bieg)
      14,6 s (5. bieg) →
      Hamowanie 100-0 km/h (zimne)
      35,6 m
      39,7 m
      Hamowanie 100-0 km/h (ciepłe)
      35,9 m
      38,9 m →
      Poziom hałasu przy 100 km/h
      64,1 dB
      67,0 dB
      Rzeczywista prędkość*
      97 km/h
      96 km/h
      Liczba obrotów kierownicą
      2,3
      2,8
      Zużycie paliwa 
      Dane producenta (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km)
      7,4/5,2/6,0
      7,7/5,1/6,0
      Teoretyczny zasięg
      780 km
      770 km
      Dane testowe (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km)
      10,5/7,1/8,8
      9,3/6,1/7,7
      Rzeczywisty zasięg
      530 km
      600 km
      Cena wersji podstawowej**
      92 900 zł
      67 600 zł
      Cena
      92 900 zł
      73 500 zł
      Wynik na tle całego segmentu: dobry → przeciętny słaby
      *przy wskazaniu 100 km/h;
      **z tym samym silnikiem

      Dane techniczne: Opel Mokka 1.4 Turbo Enjoy, Peugeot 2008 1.6 VTi Allure, Renault Captur TCe 120 EDC Intens

       
      Opel
      Peugeot
      Renault
      Model
      Mokka
      2008
      Captur
      Wersja
      1.4 Turbo Enjoy
      1.6 VTi Allure
      TCe 120 EDC Intens
      Silnik
      benzynowy, turbo
      benzynowy
      benzynowy, turbo
      Pojemność skokowa
      1364 cm3
      1598 cm3
      1197 cm3
      Układ cylindrów/zawory
      R4/16
      R4/16
      R4/16
      Zasilanie
      wtrysk wielopunktowy
      wtrysk wielpunktowy
      wtrysk bezpośredni
      Moc maksymalna
      140 KM/4900
      120 KM/6000
      120 KM/4900
      Maks. moment obrotowy
      200 Nm/1850
      160 Nm/4250
      190 Nm/2000
      Napęd
      przedni
      przedni
      przedni
      Skrzynia biegów
      man./6-biegowa
      man./5-biegowa
      aut./6-biegowa
      Hamulce (przód/tył)
      tarcz. went./tarczowe
      tarcz. went./tarczowe
      tarcz. went./bębnowe
      Długość/szerokość/wysokość
      423/178/166 cm
      416/174/156 cm
      412/178/157 cm
      Rozstaw osi
      256 cm
      254 cm
      261 cm
      Średnica zawracania
      10,9 m
      11,3 m
      10,4 m
      Masa/ładowność
      1394/395 kg
      1195/449 kg
      1180/546 kg
      Pojemność bagażnika (min./maks.)
      356/1372 l
      350/1194 l
      377/1235 l
      Poj. zbiornika paliwa
      53 l (Pb 95)
      50 l (Pb 95)
      45 l (Pb 95)
      Opony
      215/55 R18
      195/60 R16
      205/55 R17
      Osiągi (dane producenta)
      Prędkość maksymalna
      193 km/h
      196 km/h
      192 km/h
      Przyspieszenie 0-100 km/h
      9,9 s
      9,5 s
      10,9 s
      Dane testowe
      Przyspieszenie 0-100 km/h
      10,2 s
      10,1 s
      11,4 s →
      Elastyczność 60-100 km/h
      9,0 s (4. bieg)
      11,2 s (4. bieg) →
      -
      Elastyczność 80-120 km/h
      16,5 s (6. bieg)
      17,0 s (5. bieg)
      -
      Hamowanie 100-0 km/h (zimne)
      37,9 m
      39,6 m
      36,5 m
      Hamowanie 100-0 km/h (ciepłe)
      37,9 m
      39,1 m
      36,3 m
      Poziom hałasu przy 100 km/h
      64,8 dB
      67,7 dB
      65,5 dB →
      Rzeczywista prędkość*
      97 km/h
      98 km/h
      97 km/h
      Liczba obrotów kierownicą
      2,6
      2,8
      2,7
      Zużycie paliwa 
      Dane producenta
      (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km)
      8,0/5,2/6,3
      7,7/4,8/5,9
      6,6/4,7/5,4
      Teoretyczny zasięg
      840 km
      850 km
      830 km
      Dane testowe
      (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km)
      10,7/7,1/8,9
      9,5/6,7/8,1
      9,9/6,5/8,3
      Rzeczywisty zasięg
      600 km
      620 km
      540 km
      Cena wersji podstawowej**
      76 500 zł
      66 600 zł
      68 400 zł
      Cena
      76 500 zł
      73 100 zł
      74 400 zł
      Wynik na tle całego segmentu: dobry → przeciętny słaby
      *przy wskazaniu 100 km/h;
      **z tym samym silnikiem

      Punktacja: segment - SUV-y i crossovery

      Punktacja: segment - SUV-y i crossovery
      Punktacja: segment - SUV-y i crossoveryMotor
      Motor