Królowie miasta

Od lewej: Opel Mokka 1.4 Turbo Enjoy, Peugeot 2008 1.6 VTi Allure, Renault Captur TCe 120 EDC Intens, Mini Countryman Cooper, Nissan Juke 1.6 N-Tec, Fiat 500L Trekking 1.4 T-Jet 16V 120, Kia Soul 1.6 GDI XL
Od lewej: Opel Mokka 1.4 Turbo Enjoy, Peugeot 2008 1.6 VTi Allure, Renault Captur TCe 120 EDC Intens, Mini Countryman Cooper, Nissan Juke 1.6 N-Tec, Fiat 500L Trekking 1.4 T-Jet 16V 120, Kia Soul 1.6 GDI XLMotor
niezbyt czytelne zegary, za to porządna jakość wykonania. Dziwne: „kwadratowa” kierownica i wielki drążek zmiany biegów.
niezbyt czytelne zegary, za to porządna jakość wykonania. Dziwne: „kwadratowa” kierownica i wielki drążek zmiany biegów.Motor
najlepsze jakościowo wnętrze w teście. Czytelne zegary, łatwa obsługa i sportowa kierownica, która świetnie leży w dłoniach.
najlepsze jakościowo wnętrze w teście. Czytelne zegary, łatwa obsługa i sportowa kierownica, która świetnie leży w dłoniach.Motor
poprawa po liftingu – z konsoli zniknęły przyciski otwierania okien. Wielki obrotomierz jest nieczytelny. Twarde plastiki.
poprawa po liftingu – z konsoli zniknęły przyciski otwierania okien. Wielki obrotomierz jest nieczytelny. Twarde plastiki.Motor
kierownica ustawiana tylko w zakresie góra-dół. Dość słaba jakość plastików, za to dużo wnęk i wygodnie umieszczony lewarek.
kierownica ustawiana tylko w zakresie góra-dół. Dość słaba jakość plastików, za to dużo wnęk i wygodnie umieszczony lewarek.Motor
liczba przycisków w wersji z nawigacją satelitarną przyprawia o zawrót głowy. Trzy zamykane schowki i czytelne zegary.
liczba przycisków w wersji z nawigacją satelitarną przyprawia o zawrót głowy. Trzy zamykane schowki i czytelne zegary.Motor
mała kierownica wymaga, by ustawić ją nisko. Inaczej zasłania zegary. Dobra jakość, solidny montaż i nieskomplikowana obsługa.
mała kierownica wymaga, by ustawić ją nisko. Inaczej zasłania zegary. Dobra jakość, solidny montaż i nieskomplikowana obsługa.Motor
zegary jak w Clio. Minimalistyczna deska rozdzielcza, dobrze wykonana, ale np. przycisk na lewarku tak luźny, jakby miał zaraz odpaść.
zegary jak w Clio. Minimalistyczna deska rozdzielcza, dobrze wykonana, ale np. przycisk na lewarku tak luźny, jakby miał zaraz odpaść.Motor

Królowie miasta

Od lewej: Opel Mokka 1.4 Turbo Enjoy, Peugeot 2008 1.6 VTi Allure, Renault Captur TCe 120 EDC Intens, Mini Countryman Cooper, Nissan Juke 1.6 N-Tec, Fiat 500L Trekking 1.4 T-Jet 16V 120, Kia Soul 1.6 GDI XL
Od lewej: Opel Mokka 1.4 Turbo Enjoy, Peugeot 2008 1.6 VTi Allure, Renault Captur TCe 120 EDC Intens, Mini Countryman Cooper, Nissan Juke 1.6 N-Tec, Fiat 500L Trekking 1.4 T-Jet 16V 120, Kia Soul 1.6 GDI XLMotor
Bagażnik o pojemności: 377-1235 l.
Bagażnik o pojemności: 377-1235 l.Motor
Kanapa jest przesuwana, a na nogi – dużo miejsca.
Kanapa jest przesuwana, a na nogi – dużo miejsca.Motor
Jedyny w teście fotel z płynną regulacją oparcia.
Jedyny w teście fotel z płynną regulacją oparcia.Motor
Zegary jak w Clio. Minimalistyczna deska rozdzielcza, dobrze wykonana, ale np. przycisk na lewarku tak luźny, jakby miał zaraz odpaść.
Zegary jak w Clio. Minimalistyczna deska rozdzielcza, dobrze wykonana, ale np. przycisk na lewarku tak luźny, jakby miał zaraz odpaść.Motor
Kanapa – ustawiana na wiele sposobów.
Kanapa – ustawiana na wiele sposobów.Motor
Fotele dobrze trzymają na boki. Najwięcej miejsca z przodu.
Fotele dobrze trzymają na boki. Najwięcej miejsca z przodu.Motor
Poprawa po liftingu – z konsoli zniknęły przyciski otwierania okien. Wielki obrotomierz jest nieczytelny. Twarde plastiki.
Poprawa po liftingu – z konsoli zniknęły przyciski otwierania okien. Wielki obrotomierz jest nieczytelny. Twarde plastiki.Motor
350-litrowy bagażnik. Podwójna podłoga.
350-litrowy bagażnik. Podwójna podłoga.Motor
Wnętrze z tyłu jest bardzo wąskie i niskie.
Wnętrze z tyłu jest bardzo wąskie i niskie.Motor
Miękkie fotele o stosunkowo małym zakresie regulacji.
Miękkie fotele o stosunkowo małym zakresie regulacji.Motor
Marne 251 l i wysoki próg załadunkowy.
Marne 251 l i wysoki próg załadunkowy.Motor
Siedzisko kanapy można postawić w pion.
Siedzisko kanapy można postawić w pion.Motor
Twarde fotele, dużo miejsca z przodu i wysoka kabina.
Twarde fotele, dużo miejsca z przodu i wysoka kabina.Motor
Bagażnik ma pojemność od 356 do 1372 l.
Bagażnik ma pojemność od 356 do 1372 l.Motor
Tu nie marnuje się nawet centymetr przestrzeni. W przednich drzwiach są trzy wnęki.
Tu nie marnuje się nawet centymetr przestrzeni. W przednich drzwiach są trzy wnęki.Motor
Liczba przycisków w wersji z nawigacją satelitarną przyprawia o zawrót głowy. Trzy zamykane schowki i czytelne zegary.
Liczba przycisków w wersji z nawigacją satelitarną przyprawia o zawrót głowy. Trzy zamykane schowki i czytelne zegary.Motor
Z tyłu: płaska podłoga i bardzo obszerna kabina.
Z tyłu: płaska podłoga i bardzo obszerna kabina.Motor
Dużo miejsca z przodu i sprężyste, wygodne fotele.
Dużo miejsca z przodu i sprężyste, wygodne fotele.Motor
Najlepsze jakościowo wnętrze w teście. Czytelne zegary, łatwa obsługa i sportowa kierownica, która świetnie leży w dłoniach.
Najlepsze jakościowo wnętrze w teście. Czytelne zegary, łatwa obsługa i sportowa kierownica, która świetnie leży w dłoniach.Motor
Bagażnik ma 354 l i wyjmowaną lampkę.
Bagażnik ma 354 l i wyjmowaną lampkę.Motor
Niezbyt czytelne zegary, za to porządna jakość wykonania. Dziwne: „kwadratowa” kierownica i wielki drążek zmiany biegów.
Niezbyt czytelne zegary, za to porządna jakość wykonania. Dziwne: „kwadratowa” kierownica i wielki drążek zmiany biegów.Motor
Z tyłu przestrzeń bliższa autom miejskim niż kompaktom.
Z tyłu przestrzeń bliższa autom miejskim niż kompaktom.Motor
Najmniej miejsca z przodu w teście.
Najmniej miejsca z przodu w teście.Motor
Ekstrawagancki hamulec ręczny. Klasyczna „wajcha” byłaby wygodniejsza.
Ekstrawagancki hamulec ręczny. Klasyczna „wajcha” byłaby wygodniejsza.Motor
Mała kierownica wymaga, by ustawić ją nisko. Inaczej zasłania zegary. Dobra jakość, solidny montaż i nieskomplikowana obsługa.
Mała kierownica wymaga, by ustawić ją nisko. Inaczej zasłania zegary. Dobra jakość, solidny montaż i nieskomplikowana obsługa.Motor
350 l i najniższy próg załadunkowy.
350 l i najniższy próg załadunkowy.Motor
Atrybut Trekkinga, czyli elektroniczna szpera, którą włącza się tym przyciskiem.
Atrybut Trekkinga, czyli elektroniczna szpera, którą włącza się tym przyciskiem.Motor
Za krótkie siedziska foteli.
Za krótkie siedziska foteli.Motor
Z tyłu: płaska podłoga i przesuwana kanapa z regulowanym kątem oparcia.
Z tyłu: płaska podłoga i przesuwana kanapa z regulowanym kątem oparcia.Motor
Bagażnik: 412-1480 l. Największy w teście.
Bagażnik: 412-1480 l. Największy w teście.Motor
Przyciski Eco oraz m.in. tempomatu znalazły się za nisko, na tunelu środkowym.
Przyciski Eco oraz m.in. tempomatu znalazły się za nisko, na tunelu środkowym.Motor
Kierownica ustawiana tylko w zakresie góra-dół. Dość słaba jakość plastików, za to dużo wnęk i wygodnie umieszczony lewarek.
Kierownica ustawiana tylko w zakresie góra-dół. Dość słaba jakość plastików, za to dużo wnęk i wygodnie umieszczony lewarek.Motor
Dodatkowy ekran wyświetla dane z silnika lub aktualne ustawienia klimatyzacji.
Dodatkowy ekran wyświetla dane z silnika lub aktualne ustawienia klimatyzacji.Motor
3 tryby pracy układu kierowniczego Kii.
3 tryby pracy układu kierowniczego Kii.Motor
Obok tych dwóch jest jeszcze „Normal”.
Obok tych dwóch jest jeszcze „Normal”.Motor
Kluczyk – jedyny w swoim rodzaju. Nie ma stacyjki, jest przycisk start/stop.
Kluczyk – jedyny w swoim rodzaju. Nie ma stacyjki, jest przycisk start/stop.Motor
Siedmiu bohaterów porównania. Najlepsza okazała się Kia Soul, która wyprzedziła Fiata 500L Trekking i Peugeota 2008.
Siedmiu bohaterów porównania. Najlepsza okazała się Kia Soul, która wyprzedziła Fiata 500L Trekking i Peugeota 2008.Motor
Opel Mokka 1.4 Turbo Enjoy
Opel Mokka 1.4 Turbo EnjoyMotor
Mini Countryman Cooper
Mini Countryman CooperMotor
Peugeot 2008 1.6 VTi Allure
Peugeot 2008 1.6 VTi AllureMotor
Renault Captur TCe 120 EDC Intens
Renault Captur TCe 120 EDC IntensMotor
Kia Soul 1.6 GDI XL
Kia Soul 1.6 GDI XLMotor
Fiat 500L Trekking 1.4 T-Jet 16V 120
Fiat 500L Trekking 1.4 T-Jet 16V 120Motor
Nissan Juke 1.6 N-Tec
Nissan Juke 1.6 N-TecMotor

Królowie miasta - podsumowanie

Porównanie: miejskie crossovery
Porównanie: miejskie crossoveryMotor

Królowie miasta

Fiat 500L Trekking 1.4 T-Jet 16V 120
Fiat 500L Trekking 1.4 T-Jet 16V 120Motor
Peugeot 2008 1.6 VTi Allure
Peugeot 2008 1.6 VTi AllureMotor
Nissan Juke 1.6 N-Tec
Nissan Juke 1.6 N-TecMotor
Kia Soul 1.6 GDI XL
Kia Soul 1.6 GDI XLMotor
Mini Countryman Cooper
Mini Countryman CooperMotor
Renault Captur TCe 120 EDC Intens
Renault Captur TCe 120 EDC IntensMotor
Opel Mokka 1.4 Turbo Enjoy
Opel Mokka 1.4 Turbo EnjoyMotor
Porównanie: miejskie crossovery
Porównanie: miejskie crossoveryMotor
Opel Mokka 1.4 Turbo Enjoy
Opel Mokka 1.4 Turbo EnjoyMotor
Opel Mokka 1.4 Turbo Enjoy
Opel Mokka 1.4 Turbo EnjoyMotor
Opel Mokka 1.4 Turbo Enjoy
Opel Mokka 1.4 Turbo EnjoyMotor
Opel Mokka 1.4 Turbo Enjoy
Opel Mokka 1.4 Turbo EnjoyMotor
Opel Mokka 1.4 Turbo Enjoy
Opel Mokka 1.4 Turbo EnjoyMotor
Mini Countryman Cooper
Mini Countryman CooperMotor
Mini Countryman Cooper
Mini Countryman CooperMotor
Mini Countryman Cooper
Mini Countryman CooperMotor
Mini Countryman Cooper
Mini Countryman CooperMotor
Mini Countryman Cooper
Mini Countryman CooperMotor
Peugeot 2008 1.6 VTi Allure
Peugeot 2008 1.6 VTi AllureMotor
Peugeot 2008 1.6 VTi Allure
Peugeot 2008 1.6 VTi AllureMotor
Peugeot 2008 1.6 VTi Allure
Peugeot 2008 1.6 VTi AllureMotor
Peugeot 2008 1.6 VTi Allure
Peugeot 2008 1.6 VTi AllureMotor
Peugeot 2008 1.6 VTi Allure
Peugeot 2008 1.6 VTi AllureMotor
Renault Captur TCe 120 EDC Intens
Renault Captur TCe 120 EDC IntensMotor
Renault Captur TCe 120 EDC Intens
Renault Captur TCe 120 EDC IntensMotor
Renault Captur TCe 120 EDC Intens
Renault Captur TCe 120 EDC IntensMotor
Renault Captur TCe 120 EDC Intens
Renault Captur TCe 120 EDC IntensMotor
Renault Captur TCe 120 EDC Intens
Renault Captur TCe 120 EDC IntensMotor
Kia Soul 1.6 GDI XL
Kia Soul 1.6 GDI XLMotor
Kia Soul 1.6 GDI XL
Kia Soul 1.6 GDI XLMotor
Kia Soul 1.6 GDI XL
Kia Soul 1.6 GDI XLMotor
Kia Soul 1.6 GDI XL
Kia Soul 1.6 GDI XLMotor
Kia Soul 1.6 GDI XL
Kia Soul 1.6 GDI XLMotor
Fiat 500L Trekking 1.4 T-Jet 16V 120
Fiat 500L Trekking 1.4 T-Jet 16V 120Motor
Fiat 500L Trekking 1.4 T-Jet 16V 120
Fiat 500L Trekking 1.4 T-Jet 16V 120Motor
Fiat 500L Trekking 1.4 T-Jet 16V 120
Fiat 500L Trekking 1.4 T-Jet 16V 120Motor
Fiat 500L Trekking 1.4 T-Jet 16V 120
Fiat 500L Trekking 1.4 T-Jet 16V 120Motor
Fiat 500L Trekking 1.4 T-Jet 16V 120
Fiat 500L Trekking 1.4 T-Jet 16V 120Motor
Nissan Juke 1.6 N-Tec
Nissan Juke 1.6 N-TecMotor
Nissan Juke 1.6 N-Tec
Nissan Juke 1.6 N-TecMotor
Nissan Juke 1.6 N-Tec
Nissan Juke 1.6 N-TecMotor
Nissan Juke 1.6 N-Tec
Nissan Juke 1.6 N-TecMotor
Nissan Juke 1.6 N-Tec
Nissan Juke 1.6 N-TecMotor

Jakie są prześwity testowanych aut i które z nich ma największą kabinę?

Opel Mokka 1.4 Turbo Enjoy
Opel Mokka 1.4 Turbo EnjoyMotor
Peugeot 2008 1.6 VTi Allure
Peugeot 2008 1.6 VTi AllureMotor
Renault Captur TCe 120 EDC Intens
Renault Captur TCe 120 EDC IntensMotor
Mini Countryman Cooper
Mini Countryman CooperMotor
Nissan Juke 1.6 N-Tec
Nissan Juke 1.6 N-TecMotor
Fiat 500L Trekking 1.4 T-Jet 16V 120
Fiat 500L Trekking 1.4 T-Jet 16V 120Motor
Kia Soul 1.6 GDI XL
Kia Soul 1.6 GDI XLMotor

Dane techniczne

Dane techniczne: Fiat 500L Trekking 1.4 T-Jet 16V 120, Kia Soul 1.6 GDI XL

 
Fiat
Kia
Model
500L Trekking
Soul
Wersja
1.4 T-Jet 16V 120
1.6 GDI XL
Silnik
benzynowy, turbo
benzynowy
Pojemność skokowa
1368 cm3
1591 cm3
Układ cylindrów/zawory
R4/16
R4/16
Zasilanie
wtrysk wielopunktowy
wtrysk bezpośredni
Moc maksymalna
120 KM/5000
132 KM/6300
Maks. moment obrotowy
215 Nm/2500
161 Nm/4850
Napęd
przedni
przedni
Skrzynia biegów
man./6-biegowa
man./6-biegowa
Hamulce (przód/tył)
tarcz. went./tarczowe
tarcz. went./tarczowe
Długość/szerokość/wysokość
427/180/168 cm
414/180/159 cm
Rozstaw osi
261 cm
257 cm
Średnica zawracania
11,1 m
10,6 m
Masa/ładowność
1290/b.d. kg
1212/608 kg
Pojemność bagażnika (min./maks.)
412/1480 l
354/994 l
Poj. zbiornika paliwa
50 l (Pb 95)
54 (Pb 95)
Opony
225/45 R17
235/45 R18
Osiągi (dane producenta)
Prędkość maksymalna
183 km/h
185 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
11,0 s
11,0 s
Dane testowe
Przyspieszenie 0-100 km/h
10,8 s
11,2 s →
Elastyczność 60-100 km/h
8,6 s (4. bieg)
11,5 s (4. bieg) →
Elastyczność 80-120 km/h
14,8 s (6. bieg)
22,4 s (6. bieg)
Hamowanie 100-0 km/h (zimne)
37,7 m
37,0 m
Hamowanie 100-0 km/h (ciepłe)
38,2 m →
37,2 m
Poziom hałasu przy 100 km/h
65,3 dB →
65,8 dB →
Rzeczywista prędkość*
96 km/h
97 km/h
Liczba obrotów kierownicą
3,0
2,9
Zużycie paliwa 
Dane producenta (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km)
9,3/5,7/7,0
8,5/5,8/6,8
Teoretyczny zasięg
710 km
790 km
Dane testowe (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km)
10,1/6,9/8,5
10,2/7,0/8,6
Rzeczywisty zasięg
590 km
630 km
Cena wersji podstawowej**
78 700 zł
59 900 zł
Cena
78 700 zł
74 900 zł
Wynik na tle całego segmentu: dobry → przeciętny słaby
b.d. - brak danych
*przy wskazaniu 100 km/h;
**z tym samym silnikiem

Dane techniczne: Mini Countryman Cooper, Nissan Juke 1.6 N-Tec

 
Mini
Nissan
Model
Countryman
Juke
Wersja
Cooper
1.6 N-Tec
Silnik
benzynowy
benzynowy
Pojemność skokowa
1598 cm3
1598 cm3
Układ cylindrów/zawory
R4/16
R4/16
Zasilanie
wtrysk wielopunktowy
wtrysk wielpunktowy
Moc maksymalna
122 KM/6000
117 KM/6000
Maks. moment obrotowy
160 Nm/4250
158 Nm/4000
Napęd
przedni
przedni
Skrzynia biegów
man./6-biegowa
man./5-biegowa
Hamulce (przód/tył)
tarcz. went./tarczowe
tarcz. went./tarczowe
Długość/szerokość/wysokość
410/179/156 cm
414/177/157 cm
Rozstaw osi
260 cm
253 cm
Średnica zawracania
11,6 m
11,6 m
Masa/ładowność
1265/470 kg
1172/473 kg
Pojemność bagażnika (min./maks.)
350/1170 l
251/830 l
Poj. zbiornika paliwa
47 l (Pb 95)
46 l (Pb 95)
Opony
205/60 R16
225/45 R18
Osiągi (dane producenta)
Prędkość maksymalna
190 km/h
178 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
10,5 s
11,0 s
Dane testowe
Przyspieszenie 0-100 km/h
11,3 s →
11,2 s →
Elastyczność 60-100 km/h
12,4 s (4. bieg) →
9,1 s (4. bieg)
Elastyczność 80-120 km/h
25,2 s (6. bieg)
14,6 s (5. bieg) →
Hamowanie 100-0 km/h (zimne)
35,6 m
39,7 m
Hamowanie 100-0 km/h (ciepłe)
35,9 m
38,9 m →
Poziom hałasu przy 100 km/h
64,1 dB
67,0 dB
Rzeczywista prędkość*
97 km/h
96 km/h
Liczba obrotów kierownicą
2,3
2,8
Zużycie paliwa 
Dane producenta (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km)
7,4/5,2/6,0
7,7/5,1/6,0
Teoretyczny zasięg
780 km
770 km
Dane testowe (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km)
10,5/7,1/8,8
9,3/6,1/7,7
Rzeczywisty zasięg
530 km
600 km
Cena wersji podstawowej**
92 900 zł
67 600 zł
Cena
92 900 zł
73 500 zł
Wynik na tle całego segmentu: dobry → przeciętny słaby
*przy wskazaniu 100 km/h;
**z tym samym silnikiem

Dane techniczne: Opel Mokka 1.4 Turbo Enjoy, Peugeot 2008 1.6 VTi Allure, Renault Captur TCe 120 EDC Intens

 
Opel
Peugeot
Renault
Model
Mokka
2008
Captur
Wersja
1.4 Turbo Enjoy
1.6 VTi Allure
TCe 120 EDC Intens
Silnik
benzynowy, turbo
benzynowy
benzynowy, turbo
Pojemność skokowa
1364 cm3
1598 cm3
1197 cm3
Układ cylindrów/zawory
R4/16
R4/16
R4/16
Zasilanie
wtrysk wielopunktowy
wtrysk wielpunktowy
wtrysk bezpośredni
Moc maksymalna
140 KM/4900
120 KM/6000
120 KM/4900
Maks. moment obrotowy
200 Nm/1850
160 Nm/4250
190 Nm/2000
Napęd
przedni
przedni
przedni
Skrzynia biegów
man./6-biegowa
man./5-biegowa
aut./6-biegowa
Hamulce (przód/tył)
tarcz. went./tarczowe
tarcz. went./tarczowe
tarcz. went./bębnowe
Długość/szerokość/wysokość
423/178/166 cm
416/174/156 cm
412/178/157 cm
Rozstaw osi
256 cm
254 cm
261 cm
Średnica zawracania
10,9 m
11,3 m
10,4 m
Masa/ładowność
1394/395 kg
1195/449 kg
1180/546 kg
Pojemność bagażnika (min./maks.)
356/1372 l
350/1194 l
377/1235 l
Poj. zbiornika paliwa
53 l (Pb 95)
50 l (Pb 95)
45 l (Pb 95)
Opony
215/55 R18
195/60 R16
205/55 R17
Osiągi (dane producenta)
Prędkość maksymalna
193 km/h
196 km/h
192 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
9,9 s
9,5 s
10,9 s
Dane testowe
Przyspieszenie 0-100 km/h
10,2 s
10,1 s
11,4 s →
Elastyczność 60-100 km/h
9,0 s (4. bieg)
11,2 s (4. bieg) →
-
Elastyczność 80-120 km/h
16,5 s (6. bieg)
17,0 s (5. bieg)
-
Hamowanie 100-0 km/h (zimne)
37,9 m
39,6 m
36,5 m
Hamowanie 100-0 km/h (ciepłe)
37,9 m
39,1 m
36,3 m
Poziom hałasu przy 100 km/h
64,8 dB
67,7 dB
65,5 dB →
Rzeczywista prędkość*
97 km/h
98 km/h
97 km/h
Liczba obrotów kierownicą
2,6
2,8
2,7
Zużycie paliwa 
Dane producenta
(miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km)
8,0/5,2/6,3
7,7/4,8/5,9
6,6/4,7/5,4
Teoretyczny zasięg
840 km
850 km
830 km
Dane testowe
(miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km)
10,7/7,1/8,9
9,5/6,7/8,1
9,9/6,5/8,3
Rzeczywisty zasięg
600 km
620 km
540 km
Cena wersji podstawowej**
76 500 zł
66 600 zł
68 400 zł
Cena
76 500 zł
73 100 zł
74 400 zł
Wynik na tle całego segmentu: dobry → przeciętny słaby
*przy wskazaniu 100 km/h;
**z tym samym silnikiem

Punktacja: segment - SUV-y i crossovery

Punktacja: segment - SUV-y i crossovery
Punktacja: segment - SUV-y i crossoveryMotor
Motor