Fiat 500L Trekking 1.6 MultiJet - test

Fiat 500L Trekking 1.6 MultiJet
Fiat 500L Trekking 1.6 MultiJetAuto Moto
Deska rozdzielcza ma atrakcyjne kształty, a jej obsługa nie nastręcza problemów. Plus za solidny montaż.
Deska rozdzielcza ma atrakcyjne kształty, a jej obsługa nie nastręcza problemów. Plus za solidny montaż.Auto Moto

Zobacz również:

    Fiat 500L Trekking 1.6 MultiJet

    Kanapa z tyłu jest przesuwana i ma regulowany kąt pochylenia oparcia.
    Kanapa z tyłu jest przesuwana i ma regulowany kąt pochylenia oparcia.Auto Moto
    Niemal jak w autobusie – pasażerowie tylnej kanapy mają do dyspozycji rozkładane podręczne stoliki.
    Niemal jak w autobusie – pasażerowie tylnej kanapy mają do dyspozycji rozkładane podręczne stoliki.Auto Moto
    Przednie fotele są dość obszerne, ale płytkie.
    Przednie fotele są dość obszerne, ale płytkie.Auto Moto
    Silnik ma przyjazną charakterystykę. Przypływ momentu obrotowego czuć już przy 1500 obr./min.
    Silnik ma przyjazną charakterystykę. Przypływ momentu obrotowego czuć już przy 1500 obr./min.Auto Moto
    Podgrzewane przednie fotele to wydatek 1000 zł, a elektryczna regulacja odcinka lędźwiowego – 750 zł.
    Podgrzewane przednie fotele to wydatek 1000 zł, a elektryczna regulacja odcinka lędźwiowego – 750 zł.Auto Moto
    Wnętrze 500L rozpieszcza liczbą schowków, uchwytów na kubki i przegródek. Górna komora jest klimatyzowana.
    Wnętrze 500L rozpieszcza liczbą schowków, uchwytów na kubki i przegródek. Górna komora jest klimatyzowana.Auto Moto
    Deska rozdzielcza ma atrakcyjne kształty, a jej obsługa nie nastręcza problemów. Plus za solidny montaż.
    Deska rozdzielcza ma atrakcyjne kształty, a jej obsługa nie nastręcza problemów. Plus za solidny montaż.Auto Moto
    Podwójna podłoga bagażnika, haczyki i siatka ułatwiają przewóz drobnych przedmiotów.
    Podwójna podłoga bagażnika, haczyki i siatka ułatwiają przewóz drobnych przedmiotów.Auto Moto
    Fiat 500L Trekking 1.6 MultiJet
    Fiat 500L Trekking 1.6 MultiJetAuto Moto
    Fiat 500L Trekking 1.6 MultiJet
    Fiat 500L Trekking 1.6 MultiJetAuto Moto

    Fiat 500L Trekking 1.6 MultiJet - podsumowanie

    Konkurenci

    Peugeot 2008
    Peugeot 2008Auto Moto
    Skoda Roomster Scout
    Skoda Roomster ScoutSkoda

    Czy warto dopłacać do Trekkinga?

    Fiat 500L ma typowo miejski charakter, a Trekking naśladuje modne SUV-y.
    Fiat 500L ma typowo miejski charakter, a Trekking naśladuje modne SUV-y.Auto Moto

    Dane fabryczne: Fiat 500L Trekking 1.6 MultiJet

    SILNIK
    t.diesel, umieszczony poprzecznie z przodu, R4, 16V, common rail
    pojemność
    1598 cm3
    średnica cyl./skok tł.
    79,5/80,5 mm
    stopień sprężania
    16,5:1
    moc maksymalna
    77 kW/105 KM
    przy obrotach
    3750/min
    maks. moment obr.
    320 Nm
    przy obrotach
    1750/min
    UKŁAD JEZDNY
    przeniesienie napędu
    napęd przedni, skrzynia manualna, 6-biegowa
    zawieszenie przód
    kolumny McPhersona, stabilizator
    zawieszenie tył
    belka skrętna
    opony testowe/hamulce
    195/55 R16/przód – tarczowe went., tył – tarczowe
    NADWOZIE
    długość/rozstaw osi
    427,0/261,2 cm
    szerokość/wysokość
    180,0/167,9 cm
    pojemność bagażnika
    343-1310 l

    Pomiary testowe*: Fiat 500L Trekking 1.6 MultiJet

    PRZYSPIESZENIA
    0-100 km/h
    13,7 s (12,0 s**)
    60-100 km/h (IV bieg)
    7,7 s
    80-120 km/h (VI bieg)
    11,4 s
    prędkość maksymalna
    175 km/h**
    DROGI HAMOWANIA
    100-0 km/h zimne
    42,2 m
    100-0 km/h rozgrzane
    43,4 m
    ZUŻYCIE PALIWA
    śred. zużycie wg prod.
    4,7 l/100 km
    śred. zużycie w teście
    6,6 l/100 km
    pojemność zbiornika paliwa
    50 l
    zasięg wg spalania test.
    758 km
    *na oponach błotno-śniegowych; **dane fabryczne;
    wyniki b. dobre wyniki b. słabe

    Ceny: Fiat 500L Trekking 1.6 MultiJet

    najniższa
    73 990 zł
    egzemplarza testowego
    ok. 84 290 zł