Fiat 500L Trekking 1.6 MultiJet - test

Fiat 500L Trekking 1.6 MultiJet
Fiat 500L Trekking 1.6 MultiJetAuto Moto
Deska rozdzielcza ma atrakcyjne kształty, a jej obsługa nie nastręcza problemów. Plus za solidny montaż.
Deska rozdzielcza ma atrakcyjne kształty, a jej obsługa nie nastręcza problemów. Plus za solidny montaż.Auto Moto

Fiat 500L Trekking 1.6 MultiJet

Kanapa z tyłu jest przesuwana i ma regulowany kąt pochylenia oparcia.
Kanapa z tyłu jest przesuwana i ma regulowany kąt pochylenia oparcia.Auto Moto
Niemal jak w autobusie – pasażerowie tylnej kanapy mają do dyspozycji rozkładane podręczne stoliki.
Niemal jak w autobusie – pasażerowie tylnej kanapy mają do dyspozycji rozkładane podręczne stoliki.Auto Moto
Przednie fotele są dość obszerne, ale płytkie.
Przednie fotele są dość obszerne, ale płytkie.Auto Moto
Silnik ma przyjazną charakterystykę. Przypływ momentu obrotowego czuć już przy 1500 obr./min.
Silnik ma przyjazną charakterystykę. Przypływ momentu obrotowego czuć już przy 1500 obr./min.Auto Moto
Podgrzewane przednie fotele to wydatek 1000 zł, a elektryczna regulacja odcinka lędźwiowego – 750 zł.
Podgrzewane przednie fotele to wydatek 1000 zł, a elektryczna regulacja odcinka lędźwiowego – 750 zł.Auto Moto
Wnętrze 500L rozpieszcza liczbą schowków, uchwytów na kubki i przegródek. Górna komora jest klimatyzowana.
Wnętrze 500L rozpieszcza liczbą schowków, uchwytów na kubki i przegródek. Górna komora jest klimatyzowana.Auto Moto
Deska rozdzielcza ma atrakcyjne kształty, a jej obsługa nie nastręcza problemów. Plus za solidny montaż.
Deska rozdzielcza ma atrakcyjne kształty, a jej obsługa nie nastręcza problemów. Plus za solidny montaż.Auto Moto
Podwójna podłoga bagażnika, haczyki i siatka ułatwiają przewóz drobnych przedmiotów.
Podwójna podłoga bagażnika, haczyki i siatka ułatwiają przewóz drobnych przedmiotów.Auto Moto
Fiat 500L Trekking 1.6 MultiJet
Fiat 500L Trekking 1.6 MultiJetAuto Moto
Fiat 500L Trekking 1.6 MultiJet
Fiat 500L Trekking 1.6 MultiJetAuto Moto

Fiat 500L Trekking 1.6 MultiJet - podsumowanie

Konkurenci

Peugeot 2008
Peugeot 2008Auto Moto
Skoda Roomster Scout
Skoda Roomster ScoutSkoda

Czy warto dopłacać do Trekkinga?

Fiat 500L ma typowo miejski charakter, a Trekking naśladuje modne SUV-y.
Fiat 500L ma typowo miejski charakter, a Trekking naśladuje modne SUV-y.Auto Moto

Dane fabryczne: Fiat 500L Trekking 1.6 MultiJet

SILNIK
t.diesel, umieszczony poprzecznie z przodu, R4, 16V, common rail
pojemność
1598 cm3
średnica cyl./skok tł.
79,5/80,5 mm
stopień sprężania
16,5:1
moc maksymalna
77 kW/105 KM
przy obrotach
3750/min
maks. moment obr.
320 Nm
przy obrotach
1750/min
UKŁAD JEZDNY
przeniesienie napędu
napęd przedni, skrzynia manualna, 6-biegowa
zawieszenie przód
kolumny McPhersona, stabilizator
zawieszenie tył
belka skrętna
opony testowe/hamulce
195/55 R16/przód – tarczowe went., tył – tarczowe
NADWOZIE
długość/rozstaw osi
427,0/261,2 cm
szerokość/wysokość
180,0/167,9 cm
pojemność bagażnika
343-1310 l

Pomiary testowe*: Fiat 500L Trekking 1.6 MultiJet

PRZYSPIESZENIA
0-100 km/h
13,7 s (12,0 s**)
60-100 km/h (IV bieg)
7,7 s
80-120 km/h (VI bieg)
11,4 s
prędkość maksymalna
175 km/h**
DROGI HAMOWANIA
100-0 km/h zimne
42,2 m
100-0 km/h rozgrzane
43,4 m
ZUŻYCIE PALIWA
śred. zużycie wg prod.
4,7 l/100 km
śred. zużycie w teście
6,6 l/100 km
pojemność zbiornika paliwa
50 l
zasięg wg spalania test.
758 km
*na oponach błotno-śniegowych; **dane fabryczne;
wyniki b. dobre wyniki b. słabe

Ceny: Fiat 500L Trekking 1.6 MultiJet

najniższa
73 990 zł
egzemplarza testowego
ok. 84 290 zł