Kia Pro_cee'd 1.6 CRDi L - test

Przód Pro_cee'da, w porównaniu do Cee'da, ma nieco inną atrapę chłodnicy i zderzak.
Przód Pro_cee'da, w porównaniu do Cee'da, ma nieco inną atrapę chłodnicy i zderzak.Motor
Deska rozdzielcza Kii przekonuje dobrymi materiałami i montażem. Jest przy tym ergonomiczna i prosta w obsłudze. Radio z 4,3-calowym wyświetlaczem i kamerą cofania to wydatek 2000 zł.
Deska rozdzielcza Kii przekonuje dobrymi materiałami i montażem. Jest przy tym ergonomiczna i prosta w obsłudze. Radio z 4,3-calowym wyświetlaczem i kamerą cofania to wydatek 2000 zł.Motor

Kia Pro_cee'd 1.6 CRDi L

Pro_cee'd ma niemal identyczne wymiary z Kią Cee'd. Jest niższy o 4 cm i nie zapewnia dobrej widoczności w tył.
Pro_cee'd ma niemal identyczne wymiary z Kią Cee'd. Jest niższy o 4 cm i nie zapewnia dobrej widoczności w tył.Motor
Przód Pro_cee'da, w porównaniu do Cee'da, ma nieco inną atrapę chłodnicy i zderzak.
Przód Pro_cee'da, w porównaniu do Cee'da, ma nieco inną atrapę chłodnicy i zderzak.Motor
Nawet wysokie osoby nie powinni narzekać tu na ciasnotę. Trójce może brakować miejsca na barki.
Nawet wysokie osoby nie powinni narzekać tu na ciasnotę. Trójce może brakować miejsca na barki.Motor
...oba fotele mają elektryczną regulację lędźwiową (opcja).
...oba fotele mają elektryczną regulację lędźwiową (opcja).Motor
Za kierownicą Kii siedzi się dobrze, a...
Za kierownicą Kii siedzi się dobrze, a...Motor
1,6-litrowy turbodiesel średnio zużywa jedynie 5,4 l/100 km. Przy tym ma całkiem niezły temperament.
1,6-litrowy turbodiesel średnio zużywa jedynie 5,4 l/100 km. Przy tym ma całkiem niezły temperament.Motor
Prędkościomierz to tak naprawdę efektowny wyświetlacz ciekłokrystaliczny. Jego czytelność nie pozostawia nic do życzenia.
Prędkościomierz to tak naprawdę efektowny wyświetlacz ciekłokrystaliczny. Jego czytelność nie pozostawia nic do życzenia.Motor
Deska rozdzielcza Kii przekonuje dobrymi materiałami i montażem. Jest przy tym ergonomiczna i prosta w obsłudze. Radio z 4,3-calowym wyświetlaczem i kamerą cofania to wydatek 2000 zł.
Deska rozdzielcza Kii przekonuje dobrymi materiałami i montażem. Jest przy tym ergonomiczna i prosta w obsłudze. Radio z 4,3-calowym wyświetlaczem i kamerą cofania to wydatek 2000 zł.Motor
Pod podłogą dużego, 380-litrowego bagażnika skrywa się specjalna półka z przegródkami na drobne przedmioty.
Pod podłogą dużego, 380-litrowego bagażnika skrywa się specjalna półka z przegródkami na drobne przedmioty.Motor

    Kia Pro_cee'd 1.6 CRDi L

    Kia Pro_cee'd 1.6 CRDi L
    Kia Pro_cee'd 1.6 CRDi LMotor
    Kia Pro_cee'd 1.6 CRDi L
    Kia Pro_cee'd 1.6 CRDi LMotor
    Kia Pro_cee'd 1.6 CRDi L
    Kia Pro_cee'd 1.6 CRDi LMotor
    Kia Pro_cee'd 1.6 CRDi L
    Kia Pro_cee'd 1.6 CRDi LMotor
    Kia Pro_cee'd 1.6 CRDi L
    Kia Pro_cee'd 1.6 CRDi LMotor
    Kia Pro_cee'd 1.6 CRDi L
    Kia Pro_cee'd 1.6 CRDi LMotor
    Kia Pro_cee'd 1.6 CRDi L
    Kia Pro_cee'd 1.6 CRDi LMotor
    Kia Pro_cee'd 1.6 CRDi L
    Kia Pro_cee'd 1.6 CRDi LMotor
    Kia Pro_cee'd 1.6 CRDi L
    Kia Pro_cee'd 1.6 CRDi LMotor
    Kia Pro_cee'd 1.6 CRDi L
    Kia Pro_cee'd 1.6 CRDi LMotor
    Kia Pro_cee'd 1.6 CRDi L
    Kia Pro_cee'd 1.6 CRDi LMotor

    Dane techniczne: Kia Pro_cee'd 1.6 CRDi L

    Silnik
    turbodiesel
    Pojemność skokowa
    1582 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    R4/16
    Układ
    poprzeczny
    Zasilanie
    wtrysk bezpośredni
    Moc maksymalna
    128 KM/4000
    Maks. moment obrotowy
    260 Nm/1900
    Napęd
    przedni
    Skrzynia biegów
    man./6-biegowa
    Hamulce (przód/tył)
    tarczowe went./tarcz.
    Zawieszenie przednie
    McPherson
    Zawieszenie tylne
    wielowahaczowe
    Masa/ładowność
    1300/620 kg
    Średnica zawracania
    10,6 m
    Pojemność bagażnika
    380 l
    Pojemność zbiornika paliwa
    53 l (ON)
    Wymiar (dł./szer./wys.)
    431/178/143 cm
    Rozstaw osi
    265 cm
    Opony
    205/55 R16
    Teoretyczny zasięg
    1230 km
    Osiągi (dane producenta)
    Prędkość maksymalna
    197 km/h
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    10,9 s
    Zużycie paliwa (miasto/trasa/średnie w l/100 km)
    5,2/3,8/4,3
    Dane testowe
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    10,4 s
    Elastyczność 60-100 km/h
    7,8 s (4. bieg)
    Elastyczność 80-120 km/h
    12,6 s (6. bieg)
    Hamowanie 100-0 km/h (zimne)
    37,9 m
    Hamowanie 100-0 km/h (ciepłe)
    38,2 m
    Poziom hałasu przy 100 km/h
    66,4 dB
    Zużycie paliwa (miasto/trasa w l/100 km)
    6,3/4,6
    Rzeczywisty zasięg
    970 km
    Cena wersji podstawowej**
    67 990 zł
    Cena
    73 990 zł
    *z tym samym silnikiem
    Motor
    Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?