Kia Cee'd GT - test

Kia Cee'd GT
Kia Cee'd GTMotor
Deska rozdzielcza GT wygląda praktycznie tak samo, jak w innych wersjach. Uwagę zwracają aluminiowe nakładki na pedały, inny drążek zmiany biegów oraz napis na kierownicy. Jakość – wysoka.
Deska rozdzielcza GT wygląda praktycznie tak samo, jak w innych wersjach. Uwagę zwracają aluminiowe nakładki na pedały, inny drążek zmiany biegów oraz napis na kierownicy. Jakość – wysoka.Motor

Kia Cee'd GT

18-calowe obręcze szczelnie wypełniają nadkola Cee'da GT.
18-calowe obręcze szczelnie wypełniają nadkola Cee'da GT.Motor
Niezależnie od której strony oglądane, GT prezentuje się bardzo nowocześnie.
Niezależnie od której strony oglądane, GT prezentuje się bardzo nowocześnie.Motor
Kia Cee'd GT
Kia Cee'd GTMotor
Pod względem miejsca z tyłu Cee'd jest blisko klasowej czołówki.
Pod względem miejsca z tyłu Cee'd jest blisko klasowej czołówki.Motor
Fotele Recaro z elektrycznym ustawianiem odcinka lędźwiowego mają płynną regulację oparcia i są równie wygodne, co sportowe.
Fotele Recaro z elektrycznym ustawianiem odcinka lędźwiowego mają płynną regulację oparcia i są równie wygodne, co sportowe.Motor
...na sportowy (na fot.).
...na sportowy (na fot.).Motor
Seryjnie Cee'd GT ma dźwignię hamulca ręcznego. Za dopłatą – hamulec elektryczny.
Seryjnie Cee'd GT ma dźwignię hamulca ręcznego. Za dopłatą – hamulec elektryczny.Motor
Deska rozdzielcza GT wygląda praktycznie tak samo, jak w innych wersjach. Uwagę zwracają aluminiowe nakładki na pedały, inny drążek zmiany biegów oraz napis na kierownicy. Jakość – wysoka.
Deska rozdzielcza GT wygląda praktycznie tak samo, jak w innych wersjach. Uwagę zwracają aluminiowe nakładki na pedały, inny drążek zmiany biegów oraz napis na kierownicy. Jakość – wysoka.Motor
...zmienia się wygląd prędkościomierza z klasycznego (na fot.) na...
...zmienia się wygląd prędkościomierza z klasycznego (na fot.) na...Motor
Przyciskiem GT...
Przyciskiem GT...Motor
Ponadprzeciętnie duży bagażnik o pojemności 380-1318 l.
Ponadprzeciętnie duży bagażnik o pojemności 380-1318 l.Motor

Zobacz również:

    Kia Cee'd GT - podsumowanie

    • obszerna kabina,
    • spory bagażnik,
    • bardzo dobre fotele i pozycja kierowcy,
    • porządna jakość,
    • nieskomplikowana obsługa
    • stosunkowo niewielka ładowność
    • świetna elastyczność,
    • duża łatwość nabierania obrotów,
    • bardzo dobre osiągi,
    • świetna reakcja na gaz,
    • precyzyjna przekładnia
    • zużycie paliwa mogłoby być niższe
    • skuteczne wybieranie nierówności,
    • pewne zachowanie w czasie jazdy,
    • skuteczne hamulce
    • niezbyt bezpośredni układ kierowniczy,
    • spora podsterowność
    • wyjątkowe korzystne warunki gwarancji,
    • konkurencyjna cena zakupu,
    • bardzo bogate wyposażenie seryjne
    • mniejszy niż u rywali wybór aktywnych systemów bezpieczeństwa

    Kia Cee'd GT na tle zwyczajnej odmiany auta

    Kia Cee'd GT na tle zwyczajnej odmiany auta
    Kia Cee'd GT na tle zwyczajnej odmiany autaMotor
    Zmienione reflektory. Ich kształt jest wprawdzie identyczny w przypadku obu aut, jednak te w Cee'dzie GT nie mają paska z diodami do jazdy dziennej.
    Zmienione reflektory. Ich kształt jest wprawdzie identyczny w przypadku obu aut, jednak te w Cee'dzie GT nie mają paska z diodami do jazdy dziennej.Motor
    Poczwórne diody to najbardziej charakterystyczny element Cee'da GT. Po prawej: światła przeciwmgielne Cee'da.
    Poczwórne diody to najbardziej charakterystyczny element Cee'da GT. Po prawej: światła przeciwmgielne Cee'da.Motor
    Dwie owalne końcówki wydechu oraz inny panel ze światłami odblaskowymi to wyróżniki usportowionej odmiany.
    Dwie owalne końcówki wydechu oraz inny panel ze światłami odblaskowymi to wyróżniki usportowionej odmiany.Motor

    Sportowa specjalność

    W Pucharze Kia Lotos Race startują bardzo młodzi kierowcy.
    W Pucharze Kia Lotos Race startują bardzo młodzi kierowcy.Kia Lotos Race
    Sportowa specjalność
    Sportowa specjalnośćKia

    Dane techniczne

    Dane techniczne: Kia Cee'd GT

     
    Kia Cee'd GT
    Silnik
    benzynowy, turbo
    Pojemność skokowa
    1591 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    R4/16
    Zasilanie
    wtrysk bezpośredni
    Moc maksymalna
    204 KM/6000
    Maks. moment obrotowy
    265 Nm/1750
    Napęd
    przedni
    Skrzynia biegów
    man./6-biegowa
    Hamulce (przód/tył)
    tarcz. went./tarczowe
    Długość/szerokość/wysokość
    431/178/147 cm
    Rozstaw osi
    265 cm
    Średnica zawracania
    10,6 m
    Masa/ładowność
    1471/399 kg
    Pojemność bagażnika (min./maks.)
    380/1318 l
    Poj. zbiornika paliwa
    53 l (Pb 95)
    Opony
    225/40 R18
    Osiągi (dane producenta)
    Prędkość maksymalna
    230 km/h
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    7,7 s
    Dane testowe
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    7,5 s
    Przyspieszenie 0-130 km/h
    11,3 s
    Elastyczność 60-100 km/h
    5,1 s (4. bieg)
    Elastyczność 80-120 km/h
    8,2 s (6. bieg)
    Hamowanie 100-0 km/h (zimne)
    36,1 m
    Hamowanie 100-0 km/h (ciepłe)
    34,8 m
    Poziom hałasu przy 100 km/h
    67,6 dB →
    Rzeczywista prędkość*
    97 km/h
    Liczba obrotów kierownicą
    2,8
    Zużycie paliwa 
    Dane producenta (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km)
    9,7/6,1/7,4
    Teoretyczny zasięg
    720 km
    Dane testowe (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km)
    9,4/6,6/8,0
    Rzeczywisty zasięg
    660 km
    Cena wersji podstawowej**
    88 990 zł
    Cena
    95 990 zł
    Wynik na tle całego segmentu: dobry → przeciętny słaby
    *przy wskazaniu 100 km/h;
    **z tym samym silnikiem